Viran puolesta myönnetään kolme vapaakuukautta, mutta eipä vaan niin käynyt, vain kaksi vapaakuukautta. nyt sattaapi silmälasitkin jäädä noutamatta. näin siis ulos-otto toimii lain mukaan.
Vapaakuukaudet ja ulosotossa
7
900
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisikö sen luotonantajankin jättää silmälasit uusimatta sen vuoksi, että et kenties hallitse talouttasi? Sillä saattaa olla oma nimi paperissa, jossa on määritelty eräpäivä.
- Anonyymi
Kumpiko olet. tyhmä vai super tollo ? aloituksessa on käsitelty lain suomaa velvoitteen laimin lyöntiä.
- Anonyymi
Kyllä ne kolme vapaa kuukautta kuuluu kaikille kuten virkansa puolesta tuleekin antaa, ei voi olla niin, että ulosotto viranomainen kävelee lain yli ja polkee velallisen oikeuksia.
- Anonyymi
K8lme vapaakuukautta saa jos on tulorajamittauksessa.
Riippuu siis tuloista. - Anonyymi
Ei siis kuulu kaikille kolme vapaakuukautta viran puolesta.
- Anonyymi
Täällä selitetty https://keskustelu.suomi24.fi/t/10597053/ulosoton-vapaakuukausi#comment-119960874
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392617
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381483- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi28656Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621