toimiiko älykännyssä ilman nettiä? sovellus on ladattu.
QR-koodi esim Tokmanni
8
921
Vastaukset
- Anonyymi
Qr-koodissa on monasti nettiosoite eli kyllä se vaatii netin. Näin luulisin ???
- Anonyymi
Kuten toisessa viestissäni sanoin QR-koodin lukeminen ei vaadi nettiyhteyttä eikä vaadi QR-koodiin koodatun sisällön selvittäminenkään. Mutta toki, jos QR-koodi sisältää esimerkiksi linkin webbisivulle niin eipä sitä linkkiä tietenkään saa auki ilman nettiyhteyttä. Mutta se linkin avaaminen on eri asia kuin QR-koodin lukeminen jaQR-koodin sisällön selvittäminen. Itse QR-koodin käyttö ei itsessään vaadi nettiyhteyttä. Se on sitten eri asia tekeekö esimerkiksi QR-koodin sisältämällä linkillä mitään, jos käytettävissä ei ole nettiyhteyttä. Toki jos QR-koodi sisältää jonkin webbisivun osoitteen niin ainahan sen voi sitten kirjottaa toiselle nettiin liitetylle laitteelle ja linkin voi avata sillä. Jokatapauksessa itse QR-koodin käyttö ei vaadi nettiyhteyttä.
T. miksuh - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17981009s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Staattinen qr-koodi sisältää kaiken datan. Yleensä kuitenkin käytetään dynaamista qr-koodia, jolloin siihen on koodattu pelkästään jonkinlainen linkki kuten www-osoite.
Mikä koodi on kyseessä? Sen melkeinpä näkee silmällä qr-koodista eli jos siinä on paljon mustia/valkoisia kohtia se on staattinen, koska koodattavaa dataa on paljon enemmän.- Anonyymi
Tokmanni klubi
- Anonyymi
Kokeilemalla selviää tämäkin asia..
- Anonyymi
Kyllä ne internet-yhteyden vaatii. Ei ne muuten toimi.
- Anonyymi
Itse QR -koodin lukeminen älypuhelimella ei vaadi nettiyhteyttä, mutta jos QR-koodi sisältää koodattuna esimerkiksi webbisivun linkin, niin eipä siitä ole eipä sitä sivua tietenkään sitten saa auki ilman nettiyhteyttä. Eli riippuu ihan siitä mihin sitä QR-koodia käytetään missäkin tapauksessa. Mutta tosiaan itse QR-koodin lukeminen ja siihen koodatun sisällön selvittäminen ei vaadi nettiyhteyttä. QR-koodissa voi olla koodattuna vaikka ihan tekstiä, tai sitten esimerkki linkki johonkin jne jne jne.
T. miksuh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995