toimiiko älykännyssä ilman nettiä? sovellus on ladattu.
QR-koodi esim Tokmanni
8
1047
Vastaukset
- Anonyymi
Qr-koodissa on monasti nettiosoite eli kyllä se vaatii netin. Näin luulisin ???
- Anonyymi
Kuten toisessa viestissäni sanoin QR-koodin lukeminen ei vaadi nettiyhteyttä eikä vaadi QR-koodiin koodatun sisällön selvittäminenkään. Mutta toki, jos QR-koodi sisältää esimerkiksi linkin webbisivulle niin eipä sitä linkkiä tietenkään saa auki ilman nettiyhteyttä. Mutta se linkin avaaminen on eri asia kuin QR-koodin lukeminen jaQR-koodin sisällön selvittäminen. Itse QR-koodin käyttö ei itsessään vaadi nettiyhteyttä. Se on sitten eri asia tekeekö esimerkiksi QR-koodin sisältämällä linkillä mitään, jos käytettävissä ei ole nettiyhteyttä. Toki jos QR-koodi sisältää jonkin webbisivun osoitteen niin ainahan sen voi sitten kirjottaa toiselle nettiin liitetylle laitteelle ja linkin voi avata sillä. Jokatapauksessa itse QR-koodin käyttö ei vaadi nettiyhteyttä.
T. miksuh - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17981009s
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Staattinen qr-koodi sisältää kaiken datan. Yleensä kuitenkin käytetään dynaamista qr-koodia, jolloin siihen on koodattu pelkästään jonkinlainen linkki kuten www-osoite.
Mikä koodi on kyseessä? Sen melkeinpä näkee silmällä qr-koodista eli jos siinä on paljon mustia/valkoisia kohtia se on staattinen, koska koodattavaa dataa on paljon enemmän.- Anonyymi
Tokmanni klubi
- Anonyymi
Kokeilemalla selviää tämäkin asia..
- Anonyymi
Kyllä ne internet-yhteyden vaatii. Ei ne muuten toimi.
- Anonyymi
Itse QR -koodin lukeminen älypuhelimella ei vaadi nettiyhteyttä, mutta jos QR-koodi sisältää koodattuna esimerkiksi webbisivun linkin, niin eipä siitä ole eipä sitä sivua tietenkään sitten saa auki ilman nettiyhteyttä. Eli riippuu ihan siitä mihin sitä QR-koodia käytetään missäkin tapauksessa. Mutta tosiaan itse QR-koodin lukeminen ja siihen koodatun sisällön selvittäminen ei vaadi nettiyhteyttä. QR-koodissa voi olla koodattuna vaikka ihan tekstiä, tai sitten esimerkki linkki johonkin jne jne jne.
T. miksuh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819