Salaa ihastuminen

Anonyymi-ap

Oletko koskaan ollut ihastunut niin, että vain ihailet naista, mutta sinun ei käy edes mielessä tehdä mitään asialle? Kuin katsoisi jonkun taiteilijan taideteosta ja vain huokailisi itsekseen: onpa hieno! Et tee mitään, koska eihän museossakaan mennä kyselemään, voisiko jonkin teoksen hankkia kotiinsa. Ei ne ole kaupan.

Aikaa voi kulua pitkään, ja aina vain ihastelet. Lopulta nainen hoksaa ihastumisesi ja hän ihastuu sinuun!

23

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aina olen pyytänyt treffeille tai muuta vastaavaa.

    • Anonyymi

      Lopulta nainen repii naamasi irti koska et tee työtäsi miehenä ja nainen turhautuu, sillä hän on ollutkin kiinnostunut sinusta alusta asti:))

    • Anonyymi

      Jos olen ollut ihastunut varattuun, niin en oo tehnyt asian eteen mitään, tai kokenut muuten sen asian sellaiseksi ettei se tulisi toimimaan.

      Nykyään en enää oikeastaan edes ihastukkaan ennen kuin opin tuntemaan.

    • Anonyymi

      Mä menin ihastukseni kertomaan kun en tiennyt naisen olevan varattu.
      Häpeän itseäni koska sain taas pakit.
      Tästä on jo vuosia aikaa.

      • Anonyymi

        Älä häpeä pakeista sehän on vain osa elämää että niitäkin tulee. Katkeroituminen ei auta yhtään mitään vaan vellot itsesäälissä ja karkoitat sitten kaikki ympäriltäsi. Anna pakkien opettaa sinut vahvaksi ja jonain päivänä tulee se ihminen se ihminen joka vastaa myöntyvästi. Pakkien antajat ei olleet sinua varten ja hyvä niin.


    • Anonyymi

      Naisena olen ihastunut mieheen. Ensin arvostin ja kunnioitin ja sitten ihastuin.
      Mutta haluan "varjella häntä itseltäni". Ehkä "antaisin mennä täysillä" jos hän tekisi aloitteen. No, sitä odotellessa.

    • Anonyymi

      Silloin tällöin kyllä. Eikä ole tarkoituskaan edetä mihinkään, vaan kylpeä iloisna siinä tunteessa ja jatkaa eteenpäin. Flirttailuakin on tullut harrastettua ilman mitään motiiveja. Kepeää, leppoisaa ja hyväntahtoista.

    • Anonyymi

      Töissä on kyllä eräs daami jonka pelkkä näkeminen aiheuttaa reaktioita...siellä.
      Eipä ole usein yhtä upeaa näkyä tullut vastaan.
      On kyllä totaalisesti mahisten ulkopuolella mutta reaktio on välitön. Hyvä siinä on sitten moikkailla muina miehinä.

      • Anonyymi

        No nyt on kuumaa !


      • Anonyymi

        Sama yhden miehen kanssa. En suhdetta haluaisi, mutta ehkä pienen maistiaisen.


      • Anonyymi

        Missä siellä siis alakerrassa? Suorastaan masentavaa ja jokseekkin oksettavaa ettei miehet ajattele muulla kuin hepillään.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät onko mahiksia vai ei?


    • Anonyymi

      Ne on nuo tyhjäntuijottajat. En usko enää rakkauteen, joko kokeilevat vain että saisiko naisen huomaamaan ja jos erehdyt tekemään ensin aloitteen niin saat pakit tai sitten tosiaan ole muu kuin reikä mielessä. Parempi elää yksin niin kukaan ei satuta.

    • Varmaan sen sata kertaa tai jotain. Välillä on parempi vain ihailla ja olla rikkomatta sitä mahdollisuutta että saa ihailla. Ja usein joutuisi jotain muutakin rikkomaan samalla, niin siihen en lähde.

    • Anonyymi

      Yhtä miestä salaa haaveilen. En tule sitä koskaan varmaan näyttämään hänelle ellei hän näytä minulle. Ei me muutenkaan usein nähdä.

    • Anonyymi

      Miksi miehen pitää vaan tuijottaa jos ei meinaa tehdä muuta 😩

      • Anonyymi

        Joskus itselleni käy niin, etten keksi mitään sanottavaa huikean naisen seurassa. : )

        Sitten siinä vain toljottaa!


    • Olen, muttei tuo lopputarina mene/mennyt noin omalla kohdallani

    • Anonyymi

      Jos olisi tosissaan kiinnostunut niin voit uskoa että kyllä tekisi asialle jotain konkreettista eikä vaan tuijottelisi. Ujoinkin mies lähestyy kyllä eikä jätä epäselväksi kiinnostustaan vaan ovat lopulta pyytäneet lounaalle.

      • Anonyymi

        Ei se mene aina noin kuin kerrot. Ihailin salaa naista, koska ajattelin kiinnostukseni olevan täysin yksipuolista. Turhaa mitään pakkeja ottaa, jotka varmasti saisin, jos lähestyisin. Se ei ole ujoutta, vaan ihan järkisyy.

        Mutta tosiaan tässä tarinassa kävi niin, että ihailuni (ilmeisesti) paljastui naiselle tahtomattani, ja hän on osoittanut kiinnostustaan. Tai sitten minulla kävi onnekas sattuma, kun ihailtu päätti itse vain pitää minua kiinnostavana.


    • Anonyymi

      Kai sitä saa ihastella. Ei se aina tarkoita että sen ihmisen kanssa haluaisi parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      Hyvin monta kertaa kyllä, mutta ei vastapuoli ole kyllä minuun ihastunut. Nytkin yksi sanoi jo tutustuttaessa, ettei pidä siitä, että kaverit ihastuvat häneen ja yrittävät iskeä. Kunnioitan tätä loppuun asti, eikä hän saa siitä tietää.

    • Anonyymi

      Txxxe saa pään pyörälle, mikä nainen.
      Tänään nähtiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe