Oletko koskaan ollut ihastunut niin, että vain ihailet naista, mutta sinun ei käy edes mielessä tehdä mitään asialle? Kuin katsoisi jonkun taiteilijan taideteosta ja vain huokailisi itsekseen: onpa hieno! Et tee mitään, koska eihän museossakaan mennä kyselemään, voisiko jonkin teoksen hankkia kotiinsa. Ei ne ole kaupan.
Aikaa voi kulua pitkään, ja aina vain ihastelet. Lopulta nainen hoksaa ihastumisesi ja hän ihastuu sinuun!
Salaa ihastuminen
23
1377
Vastaukset
- Anonyymi
Aina olen pyytänyt treffeille tai muuta vastaavaa.
- Anonyymi
Lopulta nainen repii naamasi irti koska et tee työtäsi miehenä ja nainen turhautuu, sillä hän on ollutkin kiinnostunut sinusta alusta asti:))
- Anonyymi
Jos olen ollut ihastunut varattuun, niin en oo tehnyt asian eteen mitään, tai kokenut muuten sen asian sellaiseksi ettei se tulisi toimimaan.
Nykyään en enää oikeastaan edes ihastukkaan ennen kuin opin tuntemaan. - Anonyymi
Mä menin ihastukseni kertomaan kun en tiennyt naisen olevan varattu.
Häpeän itseäni koska sain taas pakit.
Tästä on jo vuosia aikaa.- Anonyymi
Älä häpeä pakeista sehän on vain osa elämää että niitäkin tulee. Katkeroituminen ei auta yhtään mitään vaan vellot itsesäälissä ja karkoitat sitten kaikki ympäriltäsi. Anna pakkien opettaa sinut vahvaksi ja jonain päivänä tulee se ihminen se ihminen joka vastaa myöntyvästi. Pakkien antajat ei olleet sinua varten ja hyvä niin.
- Anonyymi
Naisena olen ihastunut mieheen. Ensin arvostin ja kunnioitin ja sitten ihastuin.
Mutta haluan "varjella häntä itseltäni". Ehkä "antaisin mennä täysillä" jos hän tekisi aloitteen. No, sitä odotellessa. - Anonyymi
Silloin tällöin kyllä. Eikä ole tarkoituskaan edetä mihinkään, vaan kylpeä iloisna siinä tunteessa ja jatkaa eteenpäin. Flirttailuakin on tullut harrastettua ilman mitään motiiveja. Kepeää, leppoisaa ja hyväntahtoista.
- Anonyymi
Töissä on kyllä eräs daami jonka pelkkä näkeminen aiheuttaa reaktioita...siellä.
Eipä ole usein yhtä upeaa näkyä tullut vastaan.
On kyllä totaalisesti mahisten ulkopuolella mutta reaktio on välitön. Hyvä siinä on sitten moikkailla muina miehinä.- Anonyymi
No nyt on kuumaa !
- Anonyymi
Sama yhden miehen kanssa. En suhdetta haluaisi, mutta ehkä pienen maistiaisen.
- Anonyymi
Missä siellä siis alakerrassa? Suorastaan masentavaa ja jokseekkin oksettavaa ettei miehet ajattele muulla kuin hepillään.
- Anonyymi
Mistä tiedät onko mahiksia vai ei?
- Anonyymi
Ne on nuo tyhjäntuijottajat. En usko enää rakkauteen, joko kokeilevat vain että saisiko naisen huomaamaan ja jos erehdyt tekemään ensin aloitteen niin saat pakit tai sitten tosiaan ole muu kuin reikä mielessä. Parempi elää yksin niin kukaan ei satuta.
Varmaan sen sata kertaa tai jotain. Välillä on parempi vain ihailla ja olla rikkomatta sitä mahdollisuutta että saa ihailla. Ja usein joutuisi jotain muutakin rikkomaan samalla, niin siihen en lähde.
- Anonyymi
Yhtä miestä salaa haaveilen. En tule sitä koskaan varmaan näyttämään hänelle ellei hän näytä minulle. Ei me muutenkaan usein nähdä.
- Anonyymi
Miksi miehen pitää vaan tuijottaa jos ei meinaa tehdä muuta 😩
- Anonyymi
Joskus itselleni käy niin, etten keksi mitään sanottavaa huikean naisen seurassa. : )
Sitten siinä vain toljottaa!
Olen, muttei tuo lopputarina mene/mennyt noin omalla kohdallani
- Anonyymi
Jos olisi tosissaan kiinnostunut niin voit uskoa että kyllä tekisi asialle jotain konkreettista eikä vaan tuijottelisi. Ujoinkin mies lähestyy kyllä eikä jätä epäselväksi kiinnostustaan vaan ovat lopulta pyytäneet lounaalle.
- Anonyymi
Ei se mene aina noin kuin kerrot. Ihailin salaa naista, koska ajattelin kiinnostukseni olevan täysin yksipuolista. Turhaa mitään pakkeja ottaa, jotka varmasti saisin, jos lähestyisin. Se ei ole ujoutta, vaan ihan järkisyy.
Mutta tosiaan tässä tarinassa kävi niin, että ihailuni (ilmeisesti) paljastui naiselle tahtomattani, ja hän on osoittanut kiinnostustaan. Tai sitten minulla kävi onnekas sattuma, kun ihailtu päätti itse vain pitää minua kiinnostavana.
- Anonyymi
Kai sitä saa ihastella. Ei se aina tarkoita että sen ihmisen kanssa haluaisi parisuhteeseen.
- Anonyymi
Hyvin monta kertaa kyllä, mutta ei vastapuoli ole kyllä minuun ihastunut. Nytkin yksi sanoi jo tutustuttaessa, ettei pidä siitä, että kaverit ihastuvat häneen ja yrittävät iskeä. Kunnioitan tätä loppuun asti, eikä hän saa siitä tietää.
- Anonyymi
Txxxe saa pään pyörälle, mikä nainen.
Tänään nähtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176