Etkö sä J*** enää

Anonyymi-ap

halua? Kaikkiko oli tässä 🥺 Olisin niin toivonut jotain enemmän, että oltais lähennytty. Oltais oltu toisillemme jotain kaunista ja hyvää. Kunnioitan sun päätöstä ja lupaan, etten häiritse sua.

33

628

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jonille

      • Anonyymi

        Juhalle


      • Anonyymi

        Janille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhalle

        Juurikin hälle. Ei Juholle missään tapauksessa. Hän on varattu mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhalle

        Jokos meni sukset ristiin?


    • Anonyymi

      Juttako? En tiiä. Oispa tää mulle. En oo siis Jutta. R***** rakastan. Enkä koskaan luopuisi siitä.

    • Anonyymi

      Laita hänelle suoraan että olet kiinnostunut.

      • Anonyymi

        Tää nimenomaan, löytää viesti perille. Täällä on sama ku tuuleen huutelis.


    • Anonyymi

      Nukuhan lapsi nyt

      • Anonyymi

        Nukutko sinä itse koskaan kun sun pitää vahtia, että löydätkö trollipalstalta mitään perätöntä väitettävää vai meneekö pikkutunneille haahuillen? Vähän oon kuullu juttuja😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukutko sinä itse koskaan kun sun pitää vahtia, että löydätkö trollipalstalta mitään perätöntä väitettävää vai meneekö pikkutunneille haahuillen? Vähän oon kuullu juttuja😂

        Selvästi ryypiskelee ja ns petaa aina seuraavaa päivää asioille jotka ei ketään ymmärtääkseni niin enää kiinnosta


    • Anonyymi

      Jos ei olla lähennytty, niin kannattaa omaa käyttäytymistään ja sanomisia katsoa.

      Sieltä se syy löytyy silloin.

      • Anonyymi

        Mahdatko pystyä ajattelemaan mistä käytökseni johtui. Ajatteletko, että ihan huvikseni sanoin mitä sanoin.

        Omaan peiliin on syytä opetella katsomaan, myös sinun 💖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdatko pystyä ajattelemaan mistä käytökseni johtui. Ajatteletko, että ihan huvikseni sanoin mitä sanoin.

        Omaan peiliin on syytä opetella katsomaan, myös sinun 💖

        Niin no jos oot sanonut jotain mitä ei olis pitänyt minun takiani, niin eiköhän se kerro silloin että et taida olla oikea henkilö mulle alun alkaenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no jos oot sanonut jotain mitä ei olis pitänyt minun takiani, niin eiköhän se kerro silloin että et taida olla oikea henkilö mulle alun alkaenkaan.

        Osaatko eri kirjaimia viljelevä mies sanoa syytä sille, että miksi juuri tämä jii on niin suuri suksee muihin kirjaimiin verrattuna ja onko sinun kapasiteetti riittänyt sen asian havaitsemiseen? Sulla kun on myös ihan omat ula-aallot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no jos oot sanonut jotain mitä ei olis pitänyt minun takiani, niin eiköhän se kerro silloin että et taida olla oikea henkilö mulle alun alkaenkaan.

        Alun alkaen ajattelin, että selviämme mistä vaan ja saamme yhdessä kaiken toimimaan, myös vaikeudet käännettyä voitoksi :) Jos noin ajattelet, on parempi, ettei olla enää missään tekemisissä. Hyvää jatkoa sinulle.


      • Anonyymi

        Toista yksipuolisesti syyttämällä ei ratkaista ikinä mitään. Roska kannattaa ottaa ensin pois omasta silmästä. Ja hellittää vähän egoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko eri kirjaimia viljelevä mies sanoa syytä sille, että miksi juuri tämä jii on niin suuri suksee muihin kirjaimiin verrattuna ja onko sinun kapasiteetti riittänyt sen asian havaitsemiseen? Sulla kun on myös ihan omat ula-aallot

        Ei sitä kannata vastata tikkukirjaimilla huutaen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko eri kirjaimia viljelevä mies sanoa syytä sille, että miksi juuri tämä jii on niin suuri suksee muihin kirjaimiin verrattuna ja onko sinun kapasiteetti riittänyt sen asian havaitsemiseen? Sulla kun on myös ihan omat ula-aallot

        Taas tunnistelemassa vääriä kirjoittajia täällä. Kannattais pitää paussia palstailusta jos oot näkevinään joka paikassa samaa kirjoittajaa jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tunnistelemassa vääriä kirjoittajia täällä. Kannattais pitää paussia palstailusta jos oot näkevinään joka paikassa samaa kirjoittajaa jo.

        Niinno, avoin kysymys meni ätmi ehkä enemmän näille älykkäille luki-oillesi 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinno, avoin kysymys meni ätmi ehkä enemmän näille älykkäille luki-oillesi 🤭

        Aika säälittävää olla tunnistelevinaan täältä porukkaa ja haukkua satunnaisia kirjoittajia "ätmi" sanalla. Huomaa kyllä että taidat viettää aivan liikaa aikaa palstalla, kun on sanasto kerta hallussa, uskallat heitellä niitä ympäriinsä ja tunnistat muka kirjoittajista joitain samoja.

        Nyt hyvää palstapäivän jatkoa vaan sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika säälittävää olla tunnistelevinaan täältä porukkaa ja haukkua satunnaisia kirjoittajia "ätmi" sanalla. Huomaa kyllä että taidat viettää aivan liikaa aikaa palstalla, kun on sanasto kerta hallussa, uskallat heitellä niitä ympäriinsä ja tunnistat muka kirjoittajista joitain samoja.

        Nyt hyvää palstapäivän jatkoa vaan sulle.

        Niinhän se onki säälittävää pitää jotain yksittäistä kirjainta trademarkkina😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se onki säälittävää pitää jotain yksittäistä kirjainta trademarkkina😉

        Omia harhojas huutelet siinä ja vieläpä väärälle henkilölle, jos et vielä sitä tosiaan tajunnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omia harhojas huutelet siinä ja vieläpä väärälle henkilölle, jos et vielä sitä tosiaan tajunnut.

        Niin, sinä omissa maailmoissasi pyörivä mies et ymmärrä kyllä ironiaa kaiken kirjoittamasi suhteen kuin suoraa disauttelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika säälittävää olla tunnistelevinaan täältä porukkaa ja haukkua satunnaisia kirjoittajia "ätmi" sanalla. Huomaa kyllä että taidat viettää aivan liikaa aikaa palstalla, kun on sanasto kerta hallussa, uskallat heitellä niitä ympäriinsä ja tunnistat muka kirjoittajista joitain samoja.

        Nyt hyvää palstapäivän jatkoa vaan sulle.

        En taida panostaa tähän älynväläykseen enää enempää tarveharkinnan perusteella


    • Anonyymi

      Eräälle naiselle haluaisin antaa intiimi hieronnan.T J

      • Anonyymi

        Kannattaa yrittää kaikin tavoin pysytellä erossa tästä "hierojasta"😂🌞


      • Anonyymi

        Vaikka oletkin todella komea, puhut asioista, jotka miellän ajankohtaisiksi vasta paljon myöhemmin.


      • Anonyymi

        Mulle kelpais hieronta...
        Eroottinenkin sellainen😉
        T.Eräs nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kelpais hieronta...
        Eroottinenkin sellainen😉
        T.Eräs nainen

        Hyvä!! T.J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä!! T.J

        Tässä se nähdään. Mies on valmis lentämään kukasta kukkaan kun vaan saa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä se nähdään. Mies on valmis lentämään kukasta kukkaan kun vaan saa!!!

        Pöh antaahan mä lupasin T.j


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      58
      2996
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      13
      1027
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1008
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      886
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      84
      854
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      781
    7. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      764
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      660
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      86
      635
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      595
    Aihe