Miksi elämä on niin vaikeaa?

Anonyymi-ap

Tällä hetkellä elämä ei tunnu elämisen arvoiselta, koska vain yhtä sydäntä jokainen kaipaa. Tiedän että en tule saamaan häntä omakseni. Olen jo lähes luovuttanut asian suhteen.

Miksi joku ihminen nakataan sinun elämään niin, että jysähtää ja sitten selviää että se oli vain kohtalon piruilua? Kaipa senkin on tarkoitus opettaa ja vahvistaa jotenkin, mutta miten?

😥

9

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En osaa vastata koska minä en ole koskaan ollut vastaavassa tilanteessa.

• Anonyymi

Jaa, a en tiedä tuostakaan tällä hetkellä, pää huutaa tyhjyyttä. Toukokuusta tähän päivään odottelen uuden ihastukseni yhteyden ottoa, aika rankkaa odottaa, valvoa. Sydän jyskää tyhjää. Niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana. Voisin koskea, n. 25cm välissämme kuitenkin liikaa. T. Nainen

• Anonyymi

Laitahan kaivatulles viestiä

• Anonyymi

Ja tämmöisen itkuvirrenkö odotat sitten kilahtavan jonkun puhelimeen? Spinnaan viä täm verran itkijämiehen provoa

• Anonyymi

Ikävä viesti!! Moni ihminen kokee elämänsä aikana, turhauttavia ja luovuttamisen tuskaisia tunteita. Ei sellaiset kokemukset opeta eikä vahvista ihmistä, ihminen on luotu luopumaan toisista kaltaisistaan, surun ja kaipauksen avulla. Syvä ihastuminen on tunteissa suuri kokemus, elämää saatetetaan suunnitella toisen rinnalla, halu omistaa ja omistautua toiselle on mielessä vahvana. Kohtalolla on tapana puuttua elämän vaiheissa peliin, tuoda sen oikean ulottuville tai löytää sen puuttuvan palan, mutta ilkeä se ei ihmiselle tarkoituksella ole. Naisen ja miehen välillä oleva kemia ja vetovoima hoitaa yleensä parin yhteen, jos näin on tapahtuakseen. Mutta, joskus yhteyttä ei synny, ja silloin kyseesä on jommankumman epäröiminen. Hyvässä rakkaussuhteessa ei ole tilaa epäröinnille, ei kukaan halua liittää itseänsä epäröivään kumppaniin. Luovuttamineen on joskus pakko aloittaa, vaikka kaipuu toista kohtaa pakoittaa rintaa, ja elämä tuntuu sillä hetkellä tyhjältä.

https://youtu.be/9EN9MIa3Kyc

• Anonyymi

😢❤.

• Anonyymi

Minäkin "joudun hautaamaan" entisen puolisoni. Olosuhteiden pakosta joudun toimimaan niin. Muuten en pääse yli menetyksestä. Kenties se päivä on tänään, mutta luultavasti kuitenkin vasta huomenna, sillä tänään ei riitä voimavaroja siihen. Se tulee viemään minulta niin paljon, ettei tänään todellakaan ole resursseja siihen, mutta sen tiedän, että sen on tapahduttava lähipäivinä. Hän on ikäänkuin kuollut, mennyt pois ja koska emme ikinä käsitelleet asioita tuosta poismenosta, joudun tekemään sen omalla tavallani.

Siitä alkaa sitten uusi suruaika, tätä edellistä kestikin jo vuoden. Jokaikisenä aamuna tästäkin eteenpäin tulen heräämään tuskaan ja ikävään. Tästäkin eteenpäin Jokaikisenä iltana tulen nukahtamaan surullisena. Ja jokaisen päivän elän kaivaten. Joka hetken päivästä. Tämä jäi minun kohtalokseni. Tämän sain osakseni. Syytä tähän en tiedä enkä ikinä tule tietämään. Mutta sen tiedän, ettei ole sellaista päivää, ei sellaista hetkeä vuorokaudesta, ettenkö ikävöisi ja miettisi, mitä olisin voinut tehdä toisin.

Hän oli minulle kaikki kaikessa. Elämäni nainen.

Anteeksi tämä purkaus tähän täältä sivusta.

• Anonyymi

Onpa surullinen tarina. Onko hän siis ihan oikea puoliso, josta joudut tahtomattasi luopumaan? 😥

Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa surullinen tarina. Onko hän siis ihan oikea puoliso, josta joudut tahtomattasi luopumaan? 😥

Ap

Kyllä hän oli puolisoni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1476
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1325
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      983
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      916
    5. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      13
      900
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      186
      858
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      821
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      801
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      74
      742
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      730
    Aihe