Kylläpä on palstalla taas...

Anonyymi-ap

kova meininki. Mitä laitetaan taustamusiikiksi?

57

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hiljaisuus on kultaa

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Just jå. Ja visst.

• Anonyymi

Tiidi diidi tiidi dii

• Anonyymi
      • Anonyymi

Missä se rautakaupan poika?

• Anonyymi

Voi että. Mua jänskätti niin kuunnella. Tämä on ihan ihana. En ollut liian pitkään aikaan kuunnellut.
        Biisin nimikin oli entuudestaan niin arkipäiväisen tuttu.

• Anonyymi kirjoitti:

Voi että. Mua jänskätti niin kuunnella. Tämä on ihan ihana. En ollut liian pitkään aikaan kuunnellut.
        Biisin nimikin oli entuudestaan niin arkipäiväisen tuttu.

Klassikko, toinen versio: https://www.youtube.com/watch?v=2XYOmYVOCKI , lyhyt lurautus ehkä vähän yllättävältä taholta :)

• Anonyymi

Vuorenpeikkojen tanssi tuttu.
        Osoitteen puolesta ja näkymien puolesta.
        Mua jänskätti heti.

• Anonyymi

Soittakaa Paranoid.

• Anonyymi

Seks pistolsseja 😃

• Anonyymi

Juu.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Huono

• Anonyymi
      • Anonyymi

Huono.

• Anonyymi

Ei täällä tänään ole niin hauskaa, että olisi kova meininki. Kaikenlaista porukkaa liikenteessä.

Over and out.

Nou nikkis.

• Anonyymi

"Over" tarkoittaa käytännössä: olen sanonut sanottavani, nyt on sinun vuorosi.

"Out" tarkoittaa käytännössä: keskustelu on päättynyt.

"Over and out" tarkoittaa siis kutakuinkin: "olen sanonut sanottavani, nyt on sinun vuorosi, mutta minä en enää kuuntele."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Over" tarkoittaa käytännössä: olen sanonut sanottavani, nyt on sinun vuorosi.

"Out" tarkoittaa käytännössä: keskustelu on päättynyt.

"Over and out" tarkoittaa siis kutakuinkin: "olen sanonut sanottavani, nyt on sinun vuorosi, mutta minä en enää kuuntele."

No oliko sinulla sitten jotain asiaa? Ei kenelläkään tuntunut tänään olevan minulle mitään järkevää sanottavaa, niin tauko oli paikallaan. Tulee aina parempi fiilis tuolla reaalimaailmassa.

Nou nikkis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oliko sinulla sitten jotain asiaa? Ei kenelläkään tuntunut tänään olevan minulle mitään järkevää sanottavaa, niin tauko oli paikallaan. Tulee aina parempi fiilis tuolla reaalimaailmassa.

Nou nikkis.

Ajattelin vain opastaa ilmausten ihmeelliseen maailmaan. Tuota over and outtia käytetään usein väärin. Varmaan sen takia, että se on opittu jostain elokuvasta tai jotain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin vain opastaa ilmausten ihmeelliseen maailmaan. Tuota over and outtia käytetään usein väärin. Varmaan sen takia, että se on opittu jostain elokuvasta tai jotain.

Onko sinulla tarvetta sivistää minua?

Nou nikkis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla tarvetta sivistää minua?

Nou nikkis.

Oletpas omituinen takiainen. Opastus on tehty. Minulla ei ole tarvetta keskustella kanssasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpas omituinen takiainen. Opastus on tehty. Minulla ei ole tarvetta keskustella kanssasi.

Kiitos kuitenkin sivistämisestä. 😊

Nou nikkis.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Chris Rea: And You, My Love

• Anonyymi

Chris Realla on hienoja biisejä.

• Anonyymi

Ecuador!

• Voi ihanaa🤗

• Missä se meno on? 🤣🤣

• Anonyymi

Olitko sinä sairaanhoitoalalla töissä? Ihan asiallinen kysymys olis.

• Anonyymi kirjoitti:

Olitko sinä sairaanhoitoalalla töissä? Ihan asiallinen kysymys olis.

No kysy vaan :)

• Anonyymi
        EmpressOfTheLight kirjoitti:

No kysy vaan :)

No kun pitäisi tietää miten vähentää lääkitystä mikä saatu pakkojatuksiin? Kun oireita ei enää ole ollut yli vuoteen ja annostus aiheuttaa vain pahoinvointia nykyisin. 20mg syönyt escitalopram nimistä lääkettä noin 4 vuoden ajan. Olen nyt reilun viikon ajan syönyt puolikasta annosta ja nyt on alkanut tulemaan todella outoja ajatuksia fyysisten oireisen lisäksi vieroitusoireena. Kiitos vastauksesta jo etukäteen. 😀

• Anonyymi kirjoitti:

No kun pitäisi tietää miten vähentää lääkitystä mikä saatu pakkojatuksiin? Kun oireita ei enää ole ollut yli vuoteen ja annostus aiheuttaa vain pahoinvointia nykyisin. 20mg syönyt escitalopram nimistä lääkettä noin 4 vuoden ajan. Olen nyt reilun viikon ajan syönyt puolikasta annosta ja nyt on alkanut tulemaan todella outoja ajatuksia fyysisten oireisen lisäksi vieroitusoireena. Kiitos vastauksesta jo etukäteen. 😀

Minun vastuullinen neuvoni on ottaa yhteyttä tk:hon tai siihen hoitavan tahoon. Kirjoittavat sitten pienemmät annokset reseptillä.

• Anonyymi

Minun vastuullinen neuvoni on ottaa yhteyttä tk:hon tai siihen hoitavan tahoon. Kirjoittavat sitten pienemmät annokset reseptillä.

Okei, yritän taas mutta kun eivät vastaa kun mikälie psykiatri ei ole paikalla. Kun lääkkeen määrännyt ei siellä enää ole ja kukaan ei halua ottaa vastuuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Okei, yritän taas mutta kun eivät vastaa kun mikälie psykiatri ei ole paikalla. Kun lääkkeen määrännyt ei siellä enää ole ja kukaan ei halua ottaa vastuuta.

Vaadi. Yleensä ne äänekkäät saa hoitoa, joka on todella väärin.

• Anonyymi

Vaadi. Yleensä ne äänekkäät saa hoitoa, joka on todella väärin.

Juu, väärin se kyllä on. Kyllähän mä ymmärrän etteivät kaikkea ehdi tekemään, ei se heidän vika ole jos on pulaa henkilöstöstä tai jotain. Niin paljon muuttunut systeemit täälläkin päin kun nuorten psykiatrisia palveluita on lakkautettu. Tai nuorten ja nuorten, noin 30 olen.

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, väärin se kyllä on. Kyllähän mä ymmärrän etteivät kaikkea ehdi tekemään, ei se heidän vika ole jos on pulaa henkilöstöstä tai jotain. Niin paljon muuttunut systeemit täälläkin päin kun nuorten psykiatrisia palveluita on lakkautettu. Tai nuorten ja nuorten, noin 30 olen.

Olet varmaan ehkä liian nopeasti purkanut sitä lääkettä. Joskus ainoa vaihtoehto on mennä päivystyksen kautta, että saa edes jotain apua.

• Anonyymi

Olet varmaan ehkä liian nopeasti purkanut sitä lääkettä. Joskus ainoa vaihtoehto on mennä päivystyksen kautta, että saa edes jotain apua.

Voi olla että liian nopeesti. Täytyypä katsoa jos sitten päivystyksen kautta, kiitoksia neuvoista 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyynel sentään. Eikö aikuinen mies kestä negatiivisia ajatuksia? Vttu tee itsellesi jotaki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyynel sentään. Eikö aikuinen mies kestä negatiivisia ajatuksia? Vttu tee itsellesi jotaki.

Sinäkin voisit tehdä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Palstan hilpeystaso hipoo luokitukseltaan samaa, mitä siperian miss bikini kisoissa. Jäisen jähmeetä, yläpäästä pehmeetä ja yleisössä jäykkää katsantaa. 🥳🥳

• Anonyymi

Lisään musaks volkan! Löytyy youtubesta.

• Anonyymi

Se on juuri näin. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juuri näin. 😄

Näihän se, mut eipä siitä kannata välittää. Älä kuuntele volkaa, koita tätä ennemmin. 😊
        https://youtu.be/9s6wMnRms7E

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näihän se, mut eipä siitä kannata välittää. Älä kuuntele volkaa, koita tätä ennemmin. 😊
        https://youtu.be/9s6wMnRms7E

Kiitos. Tämä meni jalan alle. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. Tämä meni jalan alle. 😊

Oleppa hyvä. Hyvä, että niin. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oleppa hyvä. Hyvä, että niin. 😊

Pistän tästä toisen vielä. Varuiks, ettei sukat kulu toispuolisesti.
        https://youtu.be/vABauehTdo4

• Anonyymi

Ei oo mun kuuntelemaa musagenree mut isäni kuunteli autossa kasettiä jonka löysin vuosi sitten isältäni.

Tää on tänne hyvä. Katkerien pettyneiden mutta niin ylpeiden palstalle

https://youtu.be/SHi-0aZGJS0

Erityisesti trollikka vois kuunnella

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4383
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      57
      2974
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2511
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      113
      2321
    5. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      40
      2003
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1967
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      222
      1723
    8. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      64
      1647
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1627
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1608
    Aihe