Onko sun puhelinnumero vaihtunut? 😃
Hyvää iltaa!
36
566
Vastaukset
- Anonyymi
On se muutama vuosi sitten.
- Anonyymi
Ei ole vaihtunut. Mulla on tupla-sim.
- Anonyymi
Näinkin sen 😃
- Anonyymi
Pettäjän/stalkkerin tapa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pettäjän/stalkkerin tapa
Ei ole, mulla on hyvä syy siihen miksi mulla on kaksi sim-korttia ja sitä syytä en tässä avaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, mulla on hyvä syy siihen miksi mulla on kaksi sim-korttia ja sitä syytä en tässä avaa.
Joku vainoharhainen syy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vainoharhainen syy?
Voit kuvitella mitä haluat.
- Anonyymi
Vähän joo,kun on salattavaa.
- Anonyymi
Ei ole , mikäli oisit hän. Mutta et ole kun ei hän soita tai laita viestiä vaikka rukoilisin polvillani.
Numero hänellä kuitenkin on. Ei ole. Sama numero ollut koko ikäni.
- Anonyymi
On toinenkin. Kolmaskin.
- Anonyymi
Hih näkyy näkyy
- Anonyymi
Ei ole vaihtunut. Sama numero on ollut jo ysäriltä asti.
- Anonyymi
Ei estin sut älä soittele kysyäksesi tyhmiä
- Anonyymi
Kiusaan sut hengiltä 😃
- Anonyymi
Tiedetään
- Anonyymi
Noniin sepposetä taas rauhoittuu. Se on sellainen juttu että sinä saapas et kiusaa yhtään ketään ja tämä on ihan varma juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin sepposetä taas rauhoittuu. Se on sellainen juttu että sinä saapas et kiusaa yhtään ketään ja tämä on ihan varma juttu.
Hiljaa siellä! Varo ettei tekarit tipu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljaa siellä! Varo ettei tekarit tipu!
Tippui jo. Mistä tulikin mieleen että ne saattaa olla tarpeen ätmikäisellä kun lastenvainoajan touhut tulee ilmi laajemmin
- Anonyymi
Samana pysynyt vaikka operaattori vaihtuu tarjousten mukana.
- Anonyymi
Ei ole puolen vuoden sisällä vaihtunut
- Anonyymi
Ainii.. yks nro on estettyjen joukos
- Anonyymi
Puhelin vaihtui, numero ei. Enkä ole estänyt ketään 😌
Ei.
- Anonyymi
Hyvää iltaan. Soita ja kokeile numeroa. ⚓
- Anonyymi
Ei mutta on toinenkin. Pitää antaa naisille eri numeroita.
- Anonyymi
😃😀😃😀 No monta numeroa sulka sitten on?
Mulla on niin monta numeroa, että en itsekkään tiedä montako on 😁 Tosin mulla on suurimmaksi osaksi kertakäyttöisiä numeroita varasto4 pullollaan.
- Anonyymi
Vilkaisen vain joskus
- Anonyymi
Mullakin on monta numeroa ja monta puhelinta. Pitää olla kun kaivatullakin on. Silti esitän että on vaan yksi. Ja valehtelen samalla tavalla kaiken. Ei tarvitse olla mustasukkainen enään. Oma elämä🥰
Määritän tarkan ajan koska haluaa nähdä
Kaikille on omat ohjelmatkin. Siksi mun täytyy tietää milloin hän tulee kylään. - Anonyymi
Numeeroa olisi hyvä vaihtaa nopeasti jos joku ihminen tuntuu ongelmalle. Jos ongelma jatkuu ainoa yhteys on vaihtoehto on Poliisit joka tuskin auttaa nopeasti.
- Anonyymi
Hyvää iltaa.
- Anonyymi
Alahan soitella niin näet, että ei ole. Viestikin käy.
- Anonyymi
Numeroihin pidä juuttua😂🤣😅
- Anonyymi
Ei ole vaihtunut, laita mesua
- Anonyymi
Ei ole. Tekoäly vain tunnistaa sinut ja ohjaa puhelusi /dev/null iin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2813277BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho52367Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2502111- 682009
- 711684
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3411301MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/241088- 641026
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231016Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola165955