Relvar elliptasta rajut sivuoireet

Anonyymi-ap

Aloitin Relvar Elliptan käytön noin viikko sitten. Olen käyttänyt elämässäni monia astmalääkkeitä, mutta koskaan ei ole esiintynyt näin rajuja sivuoireita.
Alkuoireet olivat turvotusta ja nokkosrokkoa jonkinverran kasvoissa. Muutaman päivän kuluessa oireet pahenivat ja koko keho kutisi, kasvot punaiset ja täynnä nokkosihottumaa. Sain myös nivelkipuja ja hengenahdistusta ja hengityksen vinkumista. Elämäni ensimmäisen kerran ajattelin anafylaktinen shokki voisi tulla minullekin. Lääkärin kanssa keskusteltuani lopetin kyseisen lääkkeen käytön ja vaihdoimme takaisin entiseen astma lääkkeeseen.

5

8575

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kovaa päänjomotusta on ollut alussa, myöhemmin vähän helpottanut. Sitten lihaksissa outoja tuntemuksia, alaselkö meni ihan jumiin, oon joutunut pitämään taukoa lääkkeestä ja ottanut entistä seretide 250/50 lääkettä.
      Hyvin pitää keuhkot auki Relvar mutta sivuvaikutkuset on ollut tosiaan niin pahoja, että en tiedä pystynkö käyttämään. Pitää yrittää vielä ja katsoa.

• Anonyymi

Nyt olen pystynyt käyttämään Relvaria säännöllisesti, alussa piti tosiaan pitää muistaakseni neljä kertaa taukoa lääkkeestä ja ottaa entistä Seretide-lääkettä.
        Onneksi jatkoin yrittämistä., Relvarin sivuoireet lievenivät aina kun piti taukoa ja nyt sivuvaikutuksia ei enää ole.
        Lääke auttaa tosi hyvin, keuhkot "aukeaa" hyvin, ei ole yhtään sellaista puristuksen tunnetta keuhkoissa, niìnkuin Seretideä käyttäessä on vähän tuntunut, vaikka ei hirveästi silloinkaan.
        Relvaria tarvitsee ottaa vain kerran päivässä ja tosiaan lääke aukaisee hyvin keuhkot, kannattaa käyttää, jos pystyy, minullakin oli alussa aika hurjat sivuoireet, onneksi en lopettanut niiden takia.

• Anonyymi

Aloitin mutta harkitsen lopettaa R kun särkee päätä todella paljon.Sama kokemus hengitän paremmin tällä kuin aiemmilla Symbicorteilla.Looppuuko pääkipu?

• Anonyymi

Kyllä mulla lieveni päänkipukin, kun piti aina välillä taukoa ja otti entistä lääkettä.
        Nyt tuli vaan taas sellainen vaikutus, että alkoi rintaa puristaa vasemmalta puolelta, pelkäsin jo että sydämessä vikaa. Lopetin taas Relvarin ja nyt puristus rinnasta on loppunut.
        Taisi olla lihaksessa kramppi taas.
        En tiedä, en taida pystyä käyttämään, kun aina tulee jotain sivuoireita..

• Anonyymi00006

Onko jalkojen turvotusta kellään tullut Relvarista? Pari päivää käytön aloituksesta mulla alkoi turpoamaan jalat. Viis päivää nyt mennyt ja tänä iltana en enää ota Relvaria. Palaan takaisin Seretideen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      843
    2. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      44
      834
    3. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      62
      768
    4. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      42
      753
    5. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      750
    6. 51
      647
    7. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      60
      597
    8. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      597
    9. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      67
      566
    10. Suutuin lähinnä itselleni

Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.
      Ikävä
      28
      518
    11. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      109
      517
    12. Hei. Ilmeisesti tässä saa unohtaa sen

että meistä joskus jotain tulisi? M
      Ikävä
      29
      495
    13. SuMetKu konkursissa

Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.
      Suomussalmi
      18
      487
    14. Miksi olet niin hankala?

Miksi toimit miten toimit?
      Ikävä
      44
      485
    15. Ei voi mittään

Tykkään sinusta, vaikka miten typerän jutun suustasi päästät😅
      Ikävä
      33
      477
    16. Miten voit tykätä

Jos samaan aikaan haluat pysyä mahdollisimman kaukana?
      Ikävä
      40
      437
    17. En usko enää

rakkauteen.
      Ikävä
      58
      431
    18. Tykkään sinusta

Vaikka en vastailekaan!
      Ikävä
      17
      420
    19. Mitä sulle

Kuuluu?
      Ikävä
      24
      419
    20. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      33
      415
    Aihe