Nainen mitä ominaisuutta miehessä arvostat

Anonyymi-ap

Onko ulkonäkö, varakkuus, vai jokin muu, mikä?

Entä ne omat ominaisuudet?

48

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse arvostan likunnalisuus ulkoilun parissa.tanssi taitoa. Hampaista näkee tupakoiko ja käykö hammaslääkäri?Sama muten koskee naisia,hampaat kerto paljon.Mutta palataan miehen.Osaa komunikoida.Vaatet on puhtaat,kengät siisitit.Mielummin kalju kuin takaraivon kaljuus,peitetty otsatukalla.Haluaa lomailla ulkomailla omalla rahalla.Minulla on kyllä omat rahat.Joten en tarvitse miehestä maksajaa Mutta itse en ala miestä elättä ,tai vippa rahaa miehelle.peliripuvaiset ja kotona kaljaa juovat miehet ei kiitos.

    • Anonyymi

      alotukseen:

      Luotettavuus,

      avoimuus,

      sympatia empatia

      vastuuntuntoinen kaikissa asioissa,

      fyysinen ja psyykkinen terveys normaali,

      samat arvot on itsellä,

    • Anonyymi

      Siisti ulkonäkö, ei pitkätukka. Ei luettele omaisuuttaan heti ekoilla treffeillä, mieluummin huolin sellaisen jolla sitä omaisuutta ei ole koska minullakaan ei ole. Ymmärtää että pieneläkeläisellä ei ole varaa/halua espanjan ja taikkujen matkaan tai muuallekaan etelän maille vaan tykkää matkailla täällä kotimaassa ja kyyti kelpaa Onnibussillakin. Ei ole enää kiinni entisissä vaan päässyt heistä yli.
      Lähtee lenkillekin kanssani vähint. 5km ja välillä tanssimaankin, eikä palvo peltilehmää.
      Alkon tuotteita kohtuudella illanvietossa, mutta ei joka päivä/viikko.
      Ymmärtää myös sen että minulla lapsenlapset menee muun edelle ja tarvittaessa muut menot peruuntuu heidän vuokseen.

      Kokemuksesta tiedän että ei tule tällaista vastaan.

      • Anonyymi

        Minulle ei taas hiusten pituus olisi mitenkään ongelma , ainoastaan millainen on ihmisenä .
        Kun lukee näistä kriteereistä niin kauhistuttaa ajatuskin miten pinnallisia ihmisiä on
        Kun rakkaus tulee elämään niin harvoin kohteella on mitään ominaisuuksia mitä eräät latelevat
        Riittää kun ihminen on rehellinen ja vastuun tuontoinen ihminen . Omaa empatiaa ja kunnioittaa muita ihmisiä,


      • Anonyymi

        No ei varmaan tule vastaan, ehkä olisi parempi kaitsea vaan sitä jälkikasvua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei taas hiusten pituus olisi mitenkään ongelma , ainoastaan millainen on ihmisenä .
        Kun lukee näistä kriteereistä niin kauhistuttaa ajatuskin miten pinnallisia ihmisiä on
        Kun rakkaus tulee elämään niin harvoin kohteella on mitään ominaisuuksia mitä eräät latelevat
        Riittää kun ihminen on rehellinen ja vastuun tuontoinen ihminen . Omaa empatiaa ja kunnioittaa muita ihmisiä,

        Epäsiistit pitkät hiukset nyt ei vaan sovi miehelle. Mieluummin sitten vaikka kokonaan kalju kuin pitkät haituvat kaljun yli ja niskassa. Näitä valitettavasti näkee päivittäoin edelleen kun hiukset harottaa liian pitkinä joka suuntaan. Sama ylipitkän lyhyemmän tukan kanssa kun näyttää siltä että ei ole kampaa nähnytkään. Useammankin tällaisen miehen tunnen ihan vuosien takaa.
        Jäi vielä mainitsematta tatuoinnit, niitä ei tule mun elämään kenenkään mukana. Piste. Minullakin on täysi oikeus valita minkänäköisen kelpuutan rinnalleni ja siinä ensivaikutelma sanelee hyvin pitkälti kenen kanssa kuljen ja se ei todellakaan ole epäsiistin näköinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäsiistit pitkät hiukset nyt ei vaan sovi miehelle. Mieluummin sitten vaikka kokonaan kalju kuin pitkät haituvat kaljun yli ja niskassa. Näitä valitettavasti näkee päivittäoin edelleen kun hiukset harottaa liian pitkinä joka suuntaan. Sama ylipitkän lyhyemmän tukan kanssa kun näyttää siltä että ei ole kampaa nähnytkään. Useammankin tällaisen miehen tunnen ihan vuosien takaa.
        Jäi vielä mainitsematta tatuoinnit, niitä ei tule mun elämään kenenkään mukana. Piste. Minullakin on täysi oikeus valita minkänäköisen kelpuutan rinnalleni ja siinä ensivaikutelma sanelee hyvin pitkälti kenen kanssa kuljen ja se ei todellakaan ole epäsiistin näköinen ihminen.

        Näin miehenä kommentti: liuhuletti ei todellakaan sovi miehelle. Minulla aina ollut siisti lyhyt tukka.
        Mutta kertokaapas naiset, miksi teillä jo 50-v alkaen on ihan lyhyet hiukset?? Kyllä se on naisella pitkät hiukset, jotka kiinnostuksen herättää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin miehenä kommentti: liuhuletti ei todellakaan sovi miehelle. Minulla aina ollut siisti lyhyt tukka.
        Mutta kertokaapas naiset, miksi teillä jo 50-v alkaen on ihan lyhyet hiukset?? Kyllä se on naisella pitkät hiukset, jotka kiinnostuksen herättää!

        Minulla oli lyhyet hiukset silloin kun olin vielä työelämässä. Asiakaspalvelussa piti olla lähes tiptop ja lyhyt pysyi parhaiten kuosissaan hiuslakan avulla, keittiössä piti sitten olla myssy päässä. Kun pääsin eläkeputkeen aloin kasvattaa pitkäksi ja nyt on yli 10 vuotta ollut pitkä ja todennut että ikinä ei ole hoito ollut näin helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei varmaan tule vastaan, ehkä olisi parempi kaitsea vaan sitä jälkikasvua.

        Olen monesti tullut todenneeksi että se jälkikasvu tuntuu olevan miehille kuin punainen vaate härälle, joten sellainen mies ei minun seuraani sovi. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Epäsiistit pitkät hiukset nyt ei vaan sovi miehelle. Mieluummin sitten vaikka kokonaan kalju kuin pitkät haituvat kaljun yli ja niskassa. Näitä valitettavasti näkee päivittäoin edelleen kun hiukset harottaa liian pitkinä joka suuntaan. Sama ylipitkän lyhyemmän tukan kanssa kun näyttää siltä että ei ole kampaa nähnytkään. Useammankin tällaisen miehen tunnen ihan vuosien takaa.
        Jäi vielä mainitsematta tatuoinnit, niitä ei tule mun elämään kenenkään mukana. Piste. Minullakin on täysi oikeus valita minkänäköisen kelpuutan rinnalleni ja siinä ensivaikutelma sanelee hyvin pitkälti kenen kanssa kuljen ja se ei todellakaan ole epäsiistin näköinen ihminen.

        Sehän on makuasia ihan, kyllä miehilläkin on komeita pitkiä hiuksia eikä mitenkään huonosti hoidettuja , tavallisesti hoitavat hiuksensa miehetkin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen monesti tullut todenneeksi että se jälkikasvu tuntuu olevan miehille kuin punainen vaate härälle, joten sellainen mies ei minun seuraani sovi. Piste.

        Jälkikasvuhan on erittäin mukavaa, olen tullut lasten kanssa hyvin toimeen ja minusta on tykätty. Mutta kun "ei kuulu sukuun" useinkin tuntee olevansa ulkopuolinen ja koko ajan vahti päällä. Pilkku.


    • Anonyymi

      Nuorempana oli ulkonäkö tärkein, jopa niin, että katselin vain tummatukkaisia miehiä. Myös urheilullisuus oli tärkeää, se että piti itsestään ja kunnostaan huolta. Huumoritaju ja ulospäin suuntautuneisuus olivat niitä piirteitä, jotka kiinnostivat ja jota toivoin puolisoltani.

      Ja rakastuin tuollaiseen ja menimme naimisiin. Nykyään arvostan toisten huomioimista, yleistä ystävällisyyttä sekä yleisiä käytöstapoja, että niitä siis on ja osaa toimia tilanteessa kuin tilanteessa. Ahkeruus ja ns. kätevä käsistään mies saa aina ihailuni.

      Luultavimmin omista ominaisuuksistani tärkeimmät puolisolleni ovat tietynlainen iloisuus ja luovuus, toisen huomioiminen ja luulempa että yhä vielä ulkonäkönikin viehättää häntä.

      Varakkaita emme ole kumpikaan mutta työteliäitä kumpikin, tavallamme. MInä opiskelin pitkälle ja pitkään aikoinana, hän taas rakensi uraansa käytännössä.

      • Anonyymi

        Minulla ei ollut mitään ihanteita nuorena että minkä näköinen miehen pitäisi muka olla. Kohtasin pitäjän komeimman miehen joka kiinnostui minusta . Mentiin naimisiin ja saatiin lapset . Eläessä ne muutkin arvot sitten oppi tuntemaan toisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ollut mitään ihanteita nuorena että minkä näköinen miehen pitäisi muka olla. Kohtasin pitäjän komeimman miehen joka kiinnostui minusta . Mentiin naimisiin ja saatiin lapset . Eläessä ne muutkin arvot sitten oppi tuntemaan toisesta

        Minä valitsin ihan itse puolisoni. En halunnut "valita" ketään niistä,
        jotka osoittivat kiinnostusta minua kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä valitsin ihan itse puolisoni. En halunnut "valita" ketään niistä,
        jotka osoittivat kiinnostusta minua kohtaan.

        Ihan niin valitsin minäkin ” valitsin” itse , kuinkas muuten, sattui vaan olemaan kiinnostus molemmin puolista .


    • Jaa-a, siinäpä miettiminen.
      Oman elämänsä hallinta kunnossa.
      Hyväkäytöksinen. Siisti. Hyväksyy minut sellaisena kuin olen ja antaa tilaa.
      Mustasukkaisuus ja vallankäyttö kauhistus.

      • Nii ja vielä ois toivottavaa että ois kiinnostunut yhteisistä asioista tekemisistäkin.


    • Anonyymi

      Että on normaali. Ei mikään aikuisiän ADHD.

    • Anonyymi

      Liikunnallinen, ehdottomasti, mutta mikään kilpaurheilija ei tarvitse olla. Kovin ylipainoinen ei jaksa mukana sienimetsässä. Kiinnostunut useista tavallisista asioista, elokuvat, uinti, teatteri, tv.ohjelmat, lehdet, konsertit, kivat tapahtumat, ainakin keskustelutasolla, mukaankin saa tulla. Ei kuitenkaan alinomaista pyyhältämistä. Omillaan toimeentuleva, niin että maksaa omat pääsylippunsa, matkakustannukseksensa ja muut aiheutuneet menot. Muuten en ole kiinnostunut kenenkään rahoista. Asuu omassa asunnossaan, ei väliä onko vuokra vai omistus. Auto on lähes välttämätön. On nyt sellainen tällä hetkellä, uudet suhteet ovat arvaamattomia, mutta niin että tämä on vastaus aloitukseen, ei iskentä.

    • Anonyymi

      Älykkyyttä. Omaan sitä myös itse.

    • Anonyymi

      En ole koskaan tuntenut ns. miestä, jota mitenkään osaisin arvostaa.

    • Anonyymi

      Arvostan miehessä samoja ominaisuuksia kuin naisessakin.
      Niitä ominaisuuksia ovat avarakatseisuus, rehellisyys, luotettavuus, terve itsetunto, halu ottaa asioista selvää ja keskustelutaito.
      Varakkuus tai varattomuus ja ulkonäkö ovat asioita, jotka eivät vaikuta arvostukseeni lainkaan.

      Jossain määrin itselläni on nuo luettelemani ominaisuudet.
      Tämä on tietenkin subjektiivinen näkökulmani.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Onpahan arvon naiset laittaneet sellaisia ominaisuuksia hakuun ettei tuollaisia ole kellään,
      onneksi keskikokoa selvästi suurempi penis korjaa tilannetta.

      • Anonyymi

        Tässä iässä on ehkä enää niin turha uskoa kikkelin voimaan. Kyllä normaali mies normaalisti toimimalla on tärkeämpi.

        On vain niin, että tämän ikäisillä on omat tapansa, eikä ole enää niin helppo sopeutua toisen tarpeisiin. Onhan se ihan kiva, jos sattuu sopivan löytämään. On vain aikamoista onnenkauppaa. Itse en ole sopivaa koskaan löytänyt.


      • Anonyymi

        Taitaisi kuitenkin enemmän korjata tilannetta, jos aivosi olisivat minikokoa suuremmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaisi kuitenkin enemmän korjata tilannetta, jos aivosi olisivat minikokoa suuremmat.

        "Meillä On Unelma"sopii tähänkin aloitukseen mainiosti,,saahan sitä haaveilla täydellisestä
        eikä totuus kelpaa vastaukseksi millään muotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Meillä On Unelma"sopii tähänkin aloitukseen mainiosti,,saahan sitä haaveilla täydellisestä
        eikä totuus kelpaa vastaukseksi millään muotoa.

        Niin ja ottaen huomioon, että Suomi on EUn toiseksi väkivaltaisin maa naisiin kohdistuvassa väkivallassa!

        Että olisko ensimmäinen toive, että ns. suomalainen mies ei käyttäytyisi väkivaltaisesti?


      • Anonyymi

        Päinvastoinhan siinä käy, kun aivot kerran keskikokoa pienemmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ottaen huomioon, että Suomi on EUn toiseksi väkivaltaisin maa naisiin kohdistuvassa väkivallassa!

        Että olisko ensimmäinen toive, että ns. suomalainen mies ei käyttäytyisi väkivaltaisesti?

        Ihan niin sitä väkivaltaa kyllä on nähty tuttava piirissä aikoinaan, nämä miehet jotka hakkasivat vaimojaan pitivät sitä ihan luonnollisena tapahtumana, eivätkä voineet ymmärtää kun nainen yhtä äkkiä sitten jättikin , ja siinä sitten ihmetteli muille ettei ymmärrä mikä sille akalle tuli. Kas kun oma äiti oli ottanut iskut vastaan ja silti jäänyt suhteeseen. Minnekäs naiset Ennenvanhaan olisivatkaan lähteneet koska olivat kotirouvia ja riippuvaisia miehen tienesteistä . Minä tein aikanani selväksi että jos minuun kajoaa niin lähden.


    • Anonyymi

      Valkoiset suomalaiset miehet eivät ole mitenkään sopivia

      • Anonyymi

        Suvakin ikioma "unelma" on oma laku-pekka?


    • Anonyymi

      Suurlähetiläät kertovat: "Mitä kaikkee miehen tulee olla".
      Eipä ole helppoa olla mies.

      https://www.youtube.com/watch?v=kp5EH-dWM9c

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Olen aikaisemminkin kirjoittanut tämän Lasse Lehtisen jutun vuodelta 1998.
      "Yhä useampi kiltti mies huomaa tulleensa hyljätyksi kovemman kundin vuoksi. Vain vanhat naiset hyväksyvät nössönkin".

      No woman. No cry

      • Anonyymi

        "Yhä useampi kiltti mies huomaa tulleensa hyljätyksi kovemman kundin vuoksi. Vain vanhat naiset hyväksyvät nössönkin".

        Tuossa on se liki ikuinen paradoksi. Nainen kertoo arvostavansa kiltteyttä ja huomioon ottamista ja päätyy kiltin miehen kanssa yhteen. Kuitenkin jossakin vaiheessa kiima vie pettämään vievän "kovan" kollin kanssa.

        Sama dilemma seksin suhteen. Miehen tulisi olla hieno ja huomaavainen, mutta samalla nainen saattaa kaivata miestä joka "ottaa." Liian kiltti mies seksissä saattaa alkaa tylisistyttää ja sitten nainen hakeutuu alkuvoimaisen bad boyn kelkkaan saadakseen henkisestikin enempi kiksejä.

        Jotkin parisuhteessa valta-asemaa hakevat naiset jo vaistonvaraisesti, ellei sitten suunnilleen tietoisestikin hakevat miestä, josta saisivat otteen, mutta sitten se ei riitäkään vaan kaipaavat enempi haastetta.

        No, onhan noita pariskuntia joissa on kaksi "kilttiä" henkilöä on yhdessä ja suhde toimii hyvin. Kuitenkin, "liian kiltit" ihmiset riskeeraavat tulla yhteiskunnassa hyväksikäytetyiksi eri tilanteissa.

        Haasteellista saada kaikkea sen kontrasteineen samassa paketissa, joillakin pareilla se on natsannut.


    • Anonyymi

      Vaihtoehto "jokin muu".
      Miten mies kohtaa minut, esim. pystynkö olemaan oma itseni.
      Sittenhän en tiedä mitä ominaisuuksia hän naiseltaan odottaa.

    • Anonyymi

      On minullakin mies kaverina, siis ihan vaan ja ainoastaan kaverina. Kävelemme jossain ulkona ja joskus käymme syömässä. On ”aktiiviurheilija”, kuten lekuri oli potilastietoihin kirjoittanut, lenkkeilee ja voimistelee jatkuvasti. Tupakoi harvakseltaan, ei juo.

      Mutta ei käy elokuvissa, teatterissa, eikä missään, missä täytyy puolituntia pidempää istua. Ei pysty olemaan sen kauempaa paikoillaan. Jatkuvasti täytyy liikkua tai ”muuten hajoo pää” niin kuin hän asian ilmaisee.

      Olen kysynyt, että onko hän kenenkään kanssa jutellut ”pakkoliikkumisestaan”, niin sanoo olleensa koko ikänsä ”pakkoliikkuja”. Ei ole koskaan pystynyt pitkiä aikoja olemaan paikallaan. Eihän niitä nepsyjä ennen niin tutkittu. Mutta onhan se ahdistavaa elämää, jos täytyy jatkuvasti itseään pakoon juosta.

    • Anonyymi

      Varakas mies on aina komea mies.

      • Anonyymi

        Ei todellakaan ole.


      • Anonyymi

        Eräs hyvin tunnettu varakas mies lausui kuolinvuoteellaan: älkää kasvattako lapsistanne rikkaita vaan onnellisia, älkää opettako heille hintoja vaan arvoja jne. en ihan sana tarkasti muista.

        Varakas mies voi olla myös älykäs tai viisas ja se jos mikä saa ainakin minulla sukat pyörimään jalassa. Ulkonäkö ja komeus on katsojan silmissä.


    • Anonyymi

      Yksikään ei maininnut yhtenä elementtinä toivomusta seksuaalisesta yhteensopivuudesta. Hieman erikoista, sillä eikös melko monilla erotiikka ole edelleen elossa mukana.

      Joku mainitsi "hyvän huumorintajun" joka sellaisenaan on aikas mitään ilmaisematon ilmaisu, sillä jollekin "hyvä huumorintaju", voi olla toiselle jotakin aivan muuta, ei natsaavaa. Osuvampi toivomus olisi yhteensopivasta huumorintajusta, kaikki kun on yksilöllistä.

      "Yli 50-vuotiaat sinkut toivovat kumppania"

      - https://www.vaestoliitto.fi/artikkelit/yli-50-vuotiaat-sinkut-toivovat-kumppania/

      • Anonyymi

        Eiköhän jokainen tiedä ja saa sanoa mieltymyksensä kuten haluaa. Hyvä huumorintaju lienee tarkoittaa juuri samantyyppistä huumorintajua, jotensakin tämä on itsestään selvää. MOni asia on katsojan silmissä ja on siis yksilöllistä, mitä kukakin vaikka kauneudella tai sillä hyvällä huumorintajulla tarkoittaa.

        Seksi on toisille tärkeämpää kuin toisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jokainen tiedä ja saa sanoa mieltymyksensä kuten haluaa. Hyvä huumorintaju lienee tarkoittaa juuri samantyyppistä huumorintajua, jotensakin tämä on itsestään selvää. MOni asia on katsojan silmissä ja on siis yksilöllistä, mitä kukakin vaikka kauneudella tai sillä hyvällä huumorintajulla tarkoittaa.

        Seksi on toisille tärkeämpää kuin toisille.

        "Eiköhän jokainen tiedä ja saa sanoa mieltymyksensä kuten haluaa."

        Ilman muuta saa. Kuitenkin käytettämiillään sanoilla, ilmaisuilla ja reaktiomalleillaan kertoo samalla varsin paljonkin itsestään ja henkisestä profiilistaan (asteikolla moukka -> fiksu) ja hyvä niin, sillä se mahdollistaa kiinnostumisen tai kiinnostumattomuuden.

        "Seksi on toisille tärkeämpää kuin toisille."

        Ihanko totta ;-)

        Tuo olisi kuitenkin tärkeää tietää jo "ilmoituksien" ensimetreillä, jotta vastaavuudet kohtaisivat.


    • Anonyymi

      Naisena arvostan vahvaa ja kestävää kyntömiestä isolla auralla likivakoa.

      • Anonyymi

        Fiskars kymppi tuumanen viillosta syntyy taitavalta aisankannattajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiskars kymppi tuumanen viillosta syntyy taitavalta aisankannattajalta.

        Päivän paras :D :D


    • Anonyymi

      Tämän päivän uutisissa tuomittiin mies etelässä kymmenien varakkaiden naisten hurmaamisesta ja rahojen lainaamisesta ilman takaisin maksua. Mies voi olla PA , mutta jos on komea , hyvin pukeutunut ja osaa hurmata miehekkäällä tavalla , kokeneetkin naiset hurahtaa lemmenpauloihin. Tavallisesti seksi riittää mutta on niitä joille se raha on tärkein. Samoin ukkomiehet rakastuu nuorempiin naisiin eka seksin jälkeen.

      • Anonyymi

        Nuorena tykkäsin vanhemmasta sänkyhommissa, naija jyristeltiin hetekka naukuen.


    • Anonyymi

      Miehessä ominaisuuksia, joita arvostan ovat halu ja kyky keskustella, kuulla ja huomioida. Jos vielä osuu arvot kohdilleen ja päihteet ja addiktiot ei määritä elämäntapaa niin jo vain alkaa tätä naista kiinnostaa.

      Suhtkoht terveelliset elämäntavat niin hormonitkin hyrrää, se eduksi tottamaar. Vireä ja viriili mies saa huomion.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2144
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe