25v katseenkestävä ja hyvinvarustettu nuorimies haluais 30-60v naisen seksiseuraa nyt! Haluaisin päästä kokeilemaan vanhempaa naista ensimmäistä kertaa. Kommentoi tähän sähköpostisi, jos olet kiinnostunut, tai vaikka kik-nimimerkkisi. Tapaamisiin. :)
Uusikaupunki-laitila
12
2412
Vastaukset
- Anonyymi
.....
- Anonyymi
käy testaan hyasinttiä sillä jo kakaroita valmiiksi ja varmaa c hepa tai joku muu tauti mut se löytää sut Tinderistä ja voit kelvata kun et asu ihan samassa kylässä ja varmaan oot isä kohta ja maksat elatusmaksuja
- Anonyymi
niillä kaikilla uki laitila alueella tippuri ,mee muualle tai joku yh kaappaa sut ja niitä riittää samoin narkkareita
- Anonyymi
Hae kuntaalalle töihin
- Anonyymi
Oon yh.olisin kiinnostunut päiväpa..lle,löydämme Tinderistä toisemme auto on ja oma talo ,olen ugissax3
- Anonyymi
Olisko sulla kik
- Anonyymi
Aloittaja ei ole maksanut elatusmaksija. Hän ei ole koskaan päässyt pukille. Siinä Syy.
- Anonyymi
Jos 160 62 f kupin tisseillä oleva 60v+ rouva kiinnostaa?
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin?
Ukin alueella. Millanen sinä ja mistä? Millasia kaikkia haluja sinul ois? Rouva 60v+
- Anonyymi
Kiitos. Mistä sinä ja millainen ja halusi? Rouva 60v+
- Anonyymi
Älä ota puumia,yksinhuoltajia,narkareit,hae muualta ellet halua sisäsiittoisia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2731660Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371532- 211370
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101047Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32900