25v katseenkestävä ja hyvinvarustettu nuorimies haluais 30-60v naisen seksiseuraa nyt! Haluaisin päästä kokeilemaan vanhempaa naista ensimmäistä kertaa. Kommentoi tähän sähköpostisi, jos olet kiinnostunut, tai vaikka kik-nimimerkkisi. Tapaamisiin. :)
Uusikaupunki-laitila
11
1808
Vastaukset
- Anonyymi
.....
- Anonyymi
käy testaan hyasinttiä sillä jo kakaroita valmiiksi ja varmaa c hepa tai joku muu tauti mut se löytää sut Tinderistä ja voit kelvata kun et asu ihan samassa kylässä ja varmaan oot isä kohta ja maksat elatusmaksuja
- Anonyymi
niillä kaikilla uki laitila alueella tippuri ,mee muualle tai joku yh kaappaa sut ja niitä riittää samoin narkkareita
- Anonyymi
Hae kuntaalalle töihin
- Anonyymi
Oon yh.olisin kiinnostunut päiväpa..lle,löydämme Tinderistä toisemme auto on ja oma talo ,olen ugissax3
- Anonyymi
Olisko sulla kik
- Anonyymi
Aloittaja ei ole maksanut elatusmaksija. Hän ei ole koskaan päässyt pukille. Siinä Syy.
- Anonyymi
Jos 160 62 f kupin tisseillä oleva 60v+ rouva kiinnostaa?
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäpäin?
Ukin alueella. Millanen sinä ja mistä? Millasia kaikkia haluja sinul ois? Rouva 60v+
- Anonyymi
Kiitos. Mistä sinä ja millainen ja halusi? Rouva 60v+
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529