Hyvä ulkonäkö, loistavat kokkaustaidot ja hillitön käyttäytyminen makuuhuoneessa ovat sitä peruskauraa.
Kun vielä nainen on nuori, isorintainen nymfomaani ja hänen isänsä omistaa viinakaupan osakkeita,niin alkaa olla paketti hyvin kasassa.
Jos nainen on säästäväinen keittiössä ja tuhlaavainen sängyssä, niin talouskin pysyy tasapainossa ja makuuhuoneessa vallitsee seesteinen tunnelma.
Mutta jos hän on tuhlaavainen keittiössä ja säästäväinen sängyssä, se on talon tuho.
Mies, mitä ominaisuuksia arvostat naisissa?
8
260
Vastaukset
- Anonyymi
Kliseinen ja strereotyyppinen aloitus, kuin jostain vuosikymmenten takaisesta tv-sketsistä.
- Anonyymi
Jos on positiivinen luonne ja terve itsetunto niin loput sujuu kuin itsestään
- Anonyymi
Jos vielä osaa vaihtaa autoon renkaat ja korjata öljypolttimen suutinviat, niin ei voisi enempää toivoa.
- Anonyymi
Pysyy poissa makuuhuoneesta eikä nalkuta
- Anonyymi
No, eipä noissa mitään niin tärkeää. Ulkonäkö kun on sopiva, eikä edes niin tärkeä ja käyttäytyminen makuuhuoneessa sopii omiin ajatuksiin, niin mikä ettei. Tie miehen sydämeen ei mene vatsan kautta, pikemminkin päin vastoin, kun itse eläkkeellä ja toinen vielä töissä. Se vaan niin, kun sen sopivan kohtaa, niin.... kun kaikki asiat vaan natsaa, niin hyvähän siitä seuraa.
entinenmiäs - Anonyymi
Ja jos ongelma on "säästäväinen sängyssä, se on talon tuho", todennäköisesti kirjoittajan syytä katsoa peiliinkin.
entinenmiäs - Anonyymi
Hyvä sopankeittäjä , ja elämäntoveri !
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312