Psyykkiset kyvyt ja Atlantis

Anonyymi-ap

Jokaisella ihmisellä on mahdollisuus kehittyä selvänäköiseksi. Joillakin kyky on terävä jo syntymästä saakka, toiset tarvitsevat enemmän harjoitusta. Jokainen voi kuitenkin kehittää selvänäköisyyden taitoaan.

Ennen Atlantiksen pimeää aikakautta ihmiset luottivat omaan selvänäköisyyteensä ja elivät nykyistä paremmassa yhteydessä omaan sieluunsa, muihin ihmisiin ja ympäröivään luontoon. Kun älykkäämpi mutta julmempi rotu saapui Atlantikselle, he pyrkivät nopeasti tekemään ihmisistä orjiaan. Orjuus ei ollut fyysistä vaan energeettistä. Tämä älykkäämpi mutta julmempi rotu manipuloi ihmisten DNA:ta sillä tavoin, että ihmisen yhteys omaan sieluunsa ja samalla selvänäköisyyden taito heikkeni. Koskaan se ei kuitenkaan sammunut, koska ihmisen yhteyttä omaan sieluunsa ei voi katkaista ulkopuolelta.

Kun älykkäämpi mutta julmempi rotu oli saanut ihmiset energeettisesti orjikseen, he alkoivat uskotella, että vain harvoilla ja valituilla on pääsy jumalan luo. Näin syntyi perinne alisteisesta henkisyydestä, jossa olentoja ei enää pidetä samanarvoisina, vaan alistava joukko uskottelee alistetulle, että nämä eivät pysty harjoittamaan henkisyyttään ilman alistavan joukon lupaa, suostumusta tai taitoa. Tällainen perinne näkyy edelleen monissa maailman uskonnoissa. Ei tietenkään ole totta, että kukaan olisi toista tärkeämpi, vaan jokainen saa ja jokaisen tulee itse etsiä tiensä oman sielunsa ja sitä kautta jumalan luo.

Tällä palstalla osa kirjoittajista uskottelee, että on olemassa "oikeat" selvänäkijät ja sitten me muut. Toivon että ymmärrätte, että henkisten kykyjen "salliminen" vain tietylle joukolle on Atlantiksen pimeän kauden perinnettä ja perustuu energeettiseen orjuuttamiseen.

Ketään sellaista ei voi kontrolloida energeettisesti, joka on suorassa yhteydessä sieluunsa. Sielu antaa aina niin hyvät eväät elämässä toimeen tulemiseen ja jopa iloon ja onnellisuuteen, että silloin ei ole tarvetta kontrolloida muita. Atlantiksen pimeän aikakauden orjuuttavalla joukolla ei tietenkään ollut yhteyttä omaan sieluunsa. Sen vuoksi he kuvittelivat saavuttavansa onnellisuuden muita orjuuttamalla.

Mieti siis kaksi kertaa, ketä kuuntelet tällä palstalla. Selvänäköisyyden kyky, tai ainakin mahdollisuus kehittää sitä, kuuluu meille kaikille. Jos joku väittää muuta, hän noudattaa atlantislaista erottelupolitiikkaa eli uskomusta siitä, että on olemassa erikseen psyykkisesti "kyvykkäät" ja "kyvyttömät" ihmiset.

6

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpönhöpön. Sitä saisi ns "tavikset" aika kauan kehitellä...

      • Anonyymi

        Erottelu "taviksiin" ja "kyvykkäisiin" on nimenomaan tuota atlantislaista perua. Tämä "mielen ohjelmointi" vinoon on niin toimivaa, että ne, jotka kokevat itsensä "taviksiksi", eivät koskaan edes kokeile kykyjään.

        Mutta sillä tavalla se oli Atlantiksella suunniteltukin. Jaottelu ja erottelu täytyi saada iskostettua ihmisten mieliin niin voimakkaasti, että se estäisi yhteyden hakemisen oman sieluun. Valitettavasti.

        Nyt kun tiedämme paremmin, toimikaamme toisin.


      • Anonyymi

        Nii on. Varmaan kaikilla voisi ollakii jollain tavoin intuitiotaan kehittää, mutta kyllä se niin vaan on, että osa syntyy suoraan sen kyvyn kanssa, ilman ettei tarvitte mitenkään sitä "kehittää".

        Tädilläni oli se kyky ja sitä ei kukaan kyseenalaistanut.

        Näkijällä, jolla Sastamalassa käyn, on samanlainen kyky, hänkin on sanonut sen olleen syntymästään asti.

        Mä luulen, että toi alotus on jonkun sellasen propagandaa, joka kovin toivois että hällä se kyky olisi, ja ilmeisesti ehkä just se joka täälläkin on kovin koittanu itteensä mainostaa.
        Mun tuttu sano että oli tullut kokemuksensa pohjalta päätelmään, että mitään sen kaltaisiin kykyihin viittaavaakaan ei kyseisellä ollut.
        Että siinä on varmaan vielä aika paljon sitten kehitettävää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii on. Varmaan kaikilla voisi ollakii jollain tavoin intuitiotaan kehittää, mutta kyllä se niin vaan on, että osa syntyy suoraan sen kyvyn kanssa, ilman ettei tarvitte mitenkään sitä "kehittää".

        Tädilläni oli se kyky ja sitä ei kukaan kyseenalaistanut.

        Näkijällä, jolla Sastamalassa käyn, on samanlainen kyky, hänkin on sanonut sen olleen syntymästään asti.

        Mä luulen, että toi alotus on jonkun sellasen propagandaa, joka kovin toivois että hällä se kyky olisi, ja ilmeisesti ehkä just se joka täälläkin on kovin koittanu itteensä mainostaa.
        Mun tuttu sano että oli tullut kokemuksensa pohjalta päätelmään, että mitään sen kaltaisiin kykyihin viittaavaakaan ei kyseisellä ollut.
        Että siinä on varmaan vielä aika paljon sitten kehitettävää...

        Minulle (aloittajalle) osoittamasi negatiivinen energia ei tule perille. Se palaa takaisin sinulle ja vahingoittaa sinua niin kauan, kunnes opit arvostamaan kaikkia sieluja. Kaikkea hyvää sinulle. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle (aloittajalle) osoittamasi negatiivinen energia ei tule perille. Se palaa takaisin sinulle ja vahingoittaa sinua niin kauan, kunnes opit arvostamaan kaikkia sieluja. Kaikkea hyvää sinulle. 🙂

        Tuossa kommentissa, minkä joku laittanut, en parhaalla tahdollakaan koe olevan mitään negatiivista energiaa?!?

        Sanoo kuinka asiat on. Itse olen kyllä ihan samaa mieltä. Toisilla on jo syntymässään saatu näkijänlahja, ilman mitään sen kummempia kehittelyjä.

        Mitä muutoin tuossa, olen siitäkin samaa mieltä että nykyään tuntuu olevan kovin paljon sellaisia, joilla ei ole oikeata lahjaa, ja sitten tuntuvat ikään kuin kiukuttelevan täällä niistä, joilla se on, tai juuri tuolla tavoin, koettavat niin suurta lahjaa mitätöidä.

        Osahan tosiaan sitten esiintyy näkijöinä, ilman lahjaa, ja mielestäni tekevät hallaa sille oikealle näkijäntyölle.

        Itse olen saanut paljon apua oikealta näkijältä. Voimia heille, jotka lahjansa kanssa työtään tekevät. Ei se varmasti ole aina helpointa tietä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe