Satu Taavitsainen olisi ollut ehdokkaana Runkelikunkelin sijaan. Tämä on fakta. Mutta strengelöikään vaan.
SDP olisi voittanut jos...
15
328
Vastaukset
- Anonyymi
Eli Hjalliksen puolue voitti vaalit tämän sairaan aivopierun perusteella.
- Anonyymi
Ei vaan SDP olisi ollut suurin puolue, että Satu olisi ollut ehdokkaana. Renkulikunkelin sijaan.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179837499
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei tainnut olla kovin mittava henkilökohtainen kannatus, samaa kastia Marin ja Taavitsainen - oma etu ja näkyvillä olo pääasia ja fanit tykkää.
- Anonyymi
Kuvailet hyvin renkulikenkulia ja hänen fanikuntaansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvailet hyvin renkulikenkulia ja hänen fanikuntaansa!
Kaikki hyvin? Kotihoitajan aamulla tuodut lääkkeet otettuna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki hyvin? Kotihoitajan aamulla tuodut lääkkeet otettuna?
Menikö totuus tunteisiin Jarnokulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö totuus tunteisiin Jarnokulta?
Ei mulla tunteita ole. Mutta ota sä lääkkeesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla tunteita ole. Mutta ota sä lääkkeesi.
Miltä tuntuu olla hajoittaja pahimmasta päästä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä tuntuu olla hajoittaja pahimmasta päästä?
"Olen kuningas" olo siitä tulee.
- Anonyymi
siilimpaska haesee kartanolla .
- Anonyymi
Onneks persujen äänestästäjiä taas kusetetettin , D Tyhmät ei vaan opi.
- Anonyymi
Tyhmät unohtaneet jo persujen petokset.
- Anonyymi
Mitä niitä persuja tähän sekoitat?
Ei liity mitenkään Satuun ja Jarnoon.
Ovat ihan eri puolueista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä niitä persuja tähän sekoitat?
Ei liity mitenkään Satuun ja Jarnoon.
Ovat ihan eri puolueista.Haluamme molemmat Mikkelin perussuomalaisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011610- 2101497
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591000Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K54787Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36705Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40696