https://yle.fi/a/74-20046412
"Alokkaat valittavat, että armeijassa on kiire syödä – kellotimme varusmiesten ruokailun Porin prikaatissa
Porin prikaati on saanut kymmeniä palautteita liian lyhyistä ruoka-ajoista varsinkin asepalvelusten alussa. Kaikille luvataan puoli tuntia aikaa jokaista varuskuntaruokailua kohden.
– Alokaskaudella oli säätöä. Ruoka vedetään nassuun niin nopeasti kuin mahdollista, ja siitä mennään seuraavaan palvelukseen, kertoo Putkonen."
Ainakin Vaasan rannikkopatteristossa vuonna 1989 oli aina hirveä kiire ja häslinki ruokailuun mentäessä ja sitten muodostelmassa osotettiin ruokalan pääsyä useita minuutteja, jopa viisi minuuttia.
Ruokalaan päästyä lautaset ja teräsmukin kolisivat, kun ruokaa kauhottiin lautasiin.
No jonon peräpäässä tulleilla oli vähemmän aikaa syömiseen, kun aika alkoi kulkea ensimmäisenä jonossa olleen mukaan.
Kyllä siinä joutui urakalla huhkimaan ruokaa suuhun, ei aikaa ruokailuun jäänyt, kuin vaivaiset 10 minuuttia.
Armeijassa on kiire syödä
Anonyymi-ap
0
510
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493