Therianit :)

Anonyymi-ap

Mitä vikaa therianeissa on? Miks ihmisten pitää vihata therianeja ja turreja? Se että on therian ei todellakaan ole mikään mielisairaus! Ihmiset vaan tekee sitä mikä tekee iloiseks ja on omia ittejään.

Ihan vapaasti tulkaa haukkumaan turreja ja therianeja, mutta miettikää ennenkuin sen teette.
Antakaa ihmisten uskoa mihin uskoo. Todennäköisesti aika moni therianien ja turrien vihaaja uskoo itsekin johonki jumalaan :)

27

739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siksi kun ne juoksentelee ympäriinsä vapaana ja käy merkkaamassa talon nurkat ja postilaatikot ja ties mitä.

      • Anonyymi

        Ihan oikeesti...Ei therianit TEE näin >:(


      • Anonyymi

        Siis mitä me tehään. 😂😂😂 Ihan vaan tiedoksi me käymme ihan normaalisti vessassa. 😂


    • Anonyymi

      Ja ne ulvoo kuutamoöinä niin, ettei saa unta.

    • Anonyymi

      Yksi söi meidän lemmikkimarsun.

      • Anonyymi

        Siis mitä vitsiä!?!!? Therianit ei syö eläimiä!!! Therianit nimen omaan rakastaa eläimiä>:(
        T: kissa therian=^•.•^=


      • Anonyymi

        Olen täällä ihan samaa mieltä on niilläkin joku mieliongelma ku väittää että miumiu mä oon eläin noh eläimet nuolee persuksensakki että menkää siitä vaan nuolkaa ittenne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä ihan samaa mieltä on niilläkin joku mieliongelma ku väittää että miumiu mä oon eläin noh eläimet nuolee persuksensakki että menkää siitä vaan nuolkaa ittenne

        ööööö kukaan ei LUULE olenvansa eläin vaan enemmänkin TUNTEE olevansa eläin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä vitsiä!?!!? Therianit ei syö eläimiä!!! Therianit nimen omaan rakastaa eläimiä>:(
        T: kissa therian=^•.•^=

        100% totta. Ja oon 100% varma, että kaikki therianit rakastaa eläimiä

        T:hopeakettu therian


    • Anonyymi

      Mummot ei uskalla enää käydä huusissa hämärän jälkeen.

    • Anonyymi

      Herranjumala ei! Therianit ei ole tämmöisiä kuin te väitätte! >:(

    • Anonyymi

      Niinpä!!! Siis mun kaverin isäpuoli haukkuu therianeita mielisairaiks ja sanoo että ne tarttis lääkäreitä...Ja siis tiedoksi vaan,therianit ei syö kissanruokaa tai käytä hiekkalaatikko tai mitään muutakaan mitä jotkut kuvittelee. Kaikki therianit tietää että ne on nyt ihmisiä. Lisäks mitä vikaa turreissa on? Mun kaveri on Turri ja se on tosi kiva!!!! T: susi therian🙃

    • Anonyymi

      Nii mitä vikaa therianeis on koska ne ei ole tommosia mitä väitätte ja ei therianit oo kokonaan eläimiii ne on myös ihmisii joten kaikki jotka ei tykkää therianeista vois häipyy täältä

      • Anonyymi

        Therianit on hyviä :) samaa mieltä ne ketkä ei tykkää therianeistä voi häipyä täältä >:(


    • Anonyymi

      Jokainen saa olla kuka on t:kettu therian

    • Anonyymi

      Ei me therianit saada päättää ollaanko me therianeita ja jos me halutaan niin meistä ei edes huomaisi että oltais therianeita mutta jotkut näköjään luulee että me ollaan joku sairaus
      Ja mikä vika on tuoreissa antaa niiden olla turreja se on harrastus jos Mää en vaikka tykkäis jääkiekosta en mää alkais valittaan jossain siitä

      T. Kojootti therian

    • Anonyymi

      Turreissa korjaan

      T. Kojootti therian

    • Anonyymi

      Olen 13 v Orava terijan. Onko muita therian?

      • Moikka!! Mäkin oon 13 v ja oon ilves therian


    • Anonyymi

      Ihan sairasta touhua. Yks läheinen alkanut therianiks iha yhtäkkiä ja selittää että on susi, ihan vitun oikeasti. Mistä saa apua

      • Anonyymi

        Kunnallisiin mielenterveyshommiinkaan ei pääse, joten jonottajat täällä. Toisaalta ihmetyttää, että mikseivät mene hokemaan seksuaalisuus- ts. homoseksuaalisivuille?


      • Anonyymi

        Ei vät ihmiset ”ala therianeilsi” ha siinä ei ole mitään vikaa vaikka ystäväsi alkaa quadrobixaamaan et taida vain ymmärtää meitä
        T: kissa therian


      • Anonyymi

        öö therianiksi ei aleta ja jos se sun läheinen oli mukava niin miks sä nyt vaan aattelet et sen mielisairas jos se tuntee olevansa susi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vät ihmiset ”ala therianeilsi” ha siinä ei ole mitään vikaa vaikka ystäväsi alkaa quadrobixaamaan et taida vain ymmärtää meitä
        T: kissa therian

        Totta ja therian community on ihan sairaan mukava. Niinkun kaikki on kavereita vaikka ei ees tuntis


    • Anonyymi

      Samaa mäki mietin siis mitä vikaa therianeissa on??
      Ne on vaan ihmisii jotka uskoo omiin asioihin ihan niiku teilläkin on omia uskomuksia!
      Ja siis kyl meilläkin on tunteet...
      Joitaki 7vuotiaita therianeija kiusataan päivittäin siis mikä teitä kiusaajia vaivaa vihaattte ihmisiä joita ette edes tunne kunnolla ja siis mitä me ollaan teille tehty???

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017983810vu

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2739
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      352
      2594
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      70
      1744
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      132
      1648
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1402
    Aihe