Mitä vikaa therianeissa on? Miks ihmisten pitää vihata therianeja ja turreja? Se että on therian ei todellakaan ole mikään mielisairaus! Ihmiset vaan tekee sitä mikä tekee iloiseks ja on omia ittejään.
Ihan vapaasti tulkaa haukkumaan turreja ja therianeja, mutta miettikää ennenkuin sen teette.
Antakaa ihmisten uskoa mihin uskoo. Todennäköisesti aika moni therianien ja turrien vihaaja uskoo itsekin johonki jumalaan :)
Therianit :)
50
1817
Vastaukset
- Anonyymi
Siksi kun ne juoksentelee ympäriinsä vapaana ja käy merkkaamassa talon nurkat ja postilaatikot ja ties mitä.
- Anonyymi
Ihan oikeesti...Ei therianit TEE näin >:(
- Anonyymi
Siis mitä me tehään. 😂😂😂 Ihan vaan tiedoksi me käymme ihan normaalisti vessassa. 😂
- Anonyymi
Et tajuu mitään
- Anonyymi
Ja ne ulvoo kuutamoöinä niin, ettei saa unta.
- Anonyymi
Yksi söi meidän lemmikkimarsun.
- Anonyymi
Siis mitä vitsiä!?!!? Therianit ei syö eläimiä!!! Therianit nimen omaan rakastaa eläimiä>:(
T: kissa therian=^•.•^= - Anonyymi
Olen täällä ihan samaa mieltä on niilläkin joku mieliongelma ku väittää että miumiu mä oon eläin noh eläimet nuolee persuksensakki että menkää siitä vaan nuolkaa ittenne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täällä ihan samaa mieltä on niilläkin joku mieliongelma ku väittää että miumiu mä oon eläin noh eläimet nuolee persuksensakki että menkää siitä vaan nuolkaa ittenne
ööööö kukaan ei LUULE olenvansa eläin vaan enemmänkin TUNTEE olevansa eläin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä vitsiä!?!!? Therianit ei syö eläimiä!!! Therianit nimen omaan rakastaa eläimiä>:(
T: kissa therian=^•.•^=100% totta. Ja oon 100% varma, että kaikki therianit rakastaa eläimiä
T:hopeakettu therian - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en ota kiusaajalta neuvvoja miten käydä suihkussa🙄
- Anonyymi
Mummot ei uskalla enää käydä huusissa hämärän jälkeen.
- Anonyymi
Mmmmmmm. Ihanniinku therianit säikyttelis mummoi niitten vessareissulla tai piiloutuis niitten pönttöön oottaa et ne tulee vessaan. Niinku hä?9
- Anonyymi
Herranjumala ei! Therianit ei ole tämmöisiä kuin te väitätte! >:(
- Anonyymi
Niinpä!!! Siis mun kaverin isäpuoli haukkuu therianeita mielisairaiks ja sanoo että ne tarttis lääkäreitä...Ja siis tiedoksi vaan,therianit ei syö kissanruokaa tai käytä hiekkalaatikko tai mitään muutakaan mitä jotkut kuvittelee. Kaikki therianit tietää että ne on nyt ihmisiä. Lisäks mitä vikaa turreissa on? Mun kaveri on Turri ja se on tosi kiva!!!! T: susi therian🙃
- Anonyymi
Nii mitä vikaa therianeis on koska ne ei ole tommosia mitä väitätte ja ei therianit oo kokonaan eläimiii ne on myös ihmisii joten kaikki jotka ei tykkää therianeista vois häipyy täältä
- Anonyymi
Therianit on hyviä :) samaa mieltä ne ketkä ei tykkää therianeistä voi häipyä täältä >:(
- Anonyymi
Jokainen saa olla kuka on t:kettu therian
- Anonyymi
Ei me therianit saada päättää ollaanko me therianeita ja jos me halutaan niin meistä ei edes huomaisi että oltais therianeita mutta jotkut näköjään luulee että me ollaan joku sairaus
Ja mikä vika on tuoreissa antaa niiden olla turreja se on harrastus jos Mää en vaikka tykkäis jääkiekosta en mää alkais valittaan jossain siitä
T. Kojootti therian - Anonyymi
Turreissa korjaan
T. Kojootti therian - Anonyymi
Olen 13 v Orava terijan. Onko muita therian?
- Anonyymi
Ihan sairasta touhua. Yks läheinen alkanut therianiks iha yhtäkkiä ja selittää että on susi, ihan vitun oikeasti. Mistä saa apua
- Anonyymi
Kunnallisiin mielenterveyshommiinkaan ei pääse, joten jonottajat täällä. Toisaalta ihmetyttää, että mikseivät mene hokemaan seksuaalisuus- ts. homoseksuaalisivuille?
- Anonyymi
Ei vät ihmiset ”ala therianeilsi” ha siinä ei ole mitään vikaa vaikka ystäväsi alkaa quadrobixaamaan et taida vain ymmärtää meitä
T: kissa therian - Anonyymi
öö therianiksi ei aleta ja jos se sun läheinen oli mukava niin miks sä nyt vaan aattelet et sen mielisairas jos se tuntee olevansa susi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vät ihmiset ”ala therianeilsi” ha siinä ei ole mitään vikaa vaikka ystäväsi alkaa quadrobixaamaan et taida vain ymmärtää meitä
T: kissa therianTotta ja therian community on ihan sairaan mukava. Niinkun kaikki on kavereita vaikka ei ees tuntis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta ja therian community on ihan sairaan mukava. Niinkun kaikki on kavereita vaikka ei ees tuntis
Mä olin siellä therian community ryhmäs Whatsapissa mut poistuin koska mun "kaveri"haukku mua feikiks ja ei therianeis oo mitään vikaa mun paras kaverikin on therian se on ihanaa
T:kissa therian
- Anonyymi
Samaa mäki mietin siis mitä vikaa therianeissa on??
Ne on vaan ihmisii jotka uskoo omiin asioihin ihan niiku teilläkin on omia uskomuksia!
Ja siis kyl meilläkin on tunteet...
Joitaki 7vuotiaita therianeija kiusataan päivittäin siis mikä teitä kiusaajia vaivaa vihaattte ihmisiä joita ette edes tunne kunnolla ja siis mitä me ollaan teille tehty??? - Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
💋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017983810vu
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Miksi kaikki therianit on 7-15 vuotiaita? En oo ikinä nähny 50v miestä hyppimässä kissan korvat päässä selittämässä olevansa kissa.
- Anonyymi
Vanhempana kaikki ei halua näyttää sitä selkeästi
Joka on ihan ymmärrettävää tosin on myös tosi paljon feikki therianeita mutta ne tietää itse onko vai ei
T kojootti therian - Anonyymi
Tuu käymää meillä. T. Kisupappa
- Anonyymi
Aikuiset eivät käytä aikaansa turhaan. Aikuiset esimerkiksi tyrkkivät palloja maassa oleviin reikiin siihen huonosti soveltuvilla välineillä.
- Anonyymi
kyllä on varmasti aikuis therianeja🙄 lapset vaan pystyy paremmin tekee quadrobick🤷 siks aikuiset ja 50v miehet ei hypi
- Anonyymi
Meilläpäin yksi therian vinkuu ja kitisee öisin. Mikä laittaa tekemään niin?
- Anonyymi
saattaa olla shift(jos kirjotin oikein)
- Anonyymi
Joku tuolla edellä, että ei ole yli 50 vuotiaita therriaaneja. Minä olen. Olen kaikkien vaivojen vaivaama 73 -vuotinen magnustipoika. Tykkään tyttölehmistä ja uuhista. Haluaago joku muu tulla mun magnusti percc:n?
- Anonyymi
Onko totta että turrit tekevät tarpeensa puvun sisälle?
- Anonyymi
ei ainakaan yleensä
- Anonyymi
Oon ite therian ja se tuntuu että olen väärässä kehossa vankittu
- Anonyymi
Hatereilla on mental problems koska ei normi ihminen oisi vihannut ihmistä siitä että hän tekee sitä mitä haluu ihan törkee
- Anonyymi
Jos theriani harrastajille annettaisi tieto heidän astrologisesta eläinmerkistään (kiin.), niin eläin saisi luonnollisen selityksensä.
Mediako tuon theriani jutun toi esiin? Ilman astrologista selitystä tietysti? - Anonyymi
Mun mielestä on tyhmää että ylipäätään on näitä keskustelupalstoja joissa jotkut kivekset määrittelee onko therianit sairaita vai hyper sairaita. Muistakaa että sillä ei ole mitään väliä jos joku Jonne 9.v ei tykkää therianeista, turreista tai alterhumaneista. Ja luin jostain että jotkut lastensuojelun pyhimyksetkään ei salli tätä therian "leikkiä". SIIS MITÄ HELVETTIÄ?! Itse therianina ällöttää edes osallistua tähän keskusteluun, mutta jokatapauksessa, jos olet alterhuman ja törmäät tälläisiin keskustelupalstoihin, ei kannata edes avata niitä. A. Näihin tuhlaa vaan aikaansa. B. Itsetunto voi murskaantua varsinkin jos on kokenut kiusaamista aikaisemmin. Ja C. Kukaan, ei nähtävästi mitkään perkeleen psykologitkaan voi määritellä sua sairaanksi jos sä tunnet olevasi jotain muuta kuin ihminen, tai jos kuulut prideen, sairas oot silloin jos jaksat käyttää aikaas muiden kiusaamiseen tai ylipäätään vittuiluun. Moro!❤
- Anonyymi
Teidän lapsien tulisi vain tiedostaa, että teidän hauvelileikit ovat vain teitä varten. Miksi teidän vauvojen tulee päteä esim. tällä sivustolla? Taisi olla joku savolainen koulu tuossa viikolla, joka totesi, että vauvojen paikka on osastolla eikä missään muualla.
- Anonyymi
Olen myös therian, Olen siitossonni ja se näkyy myös naamastani.
- Anonyymi
Mitä therianit syö?
Hiiriä?
Rottia?
Luontaista ravintoa. - Anonyymi
En mä taju niinkuin onko pakko kiusata normi ihminen ei ala kiusaamaan toista siks koska se tekee omaa tekemistä mistä se TYKKÄÄ
- Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä! En ymmärrä miksi therianeita pitää haukkua vain siitä mitä ne tekee. Olen itse therian ja minua raivostuttaa ihmiset jotka aliarvostavat meitä!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389