Mun mutsi kotona

Anonyymi-ap

Kaverit tietää millainen mun mutsi on humalassa. Viime viikolla katsottiin tv.tä jalkisottelua ja mutsi oli pukeutunut seksikkäisiin alushepeniin ja korkkareihin. Käveli ympäriinsä ja esitteli itseään mun kavereille. Aikansa pyörähdeltyään hän haki makkaristaan dildon ja meni lattialle makaamaan television eteen. Riisui pikkarinsa ja työnsi hitaasti dildoa sisäänsä. Meitä oli 5 poikaa ja yksi tyttö katselemassa. Äiti on kyllä treenattu ja hyvävartaloinen. Ja pojilla kyllä seisoi, sen huomasi päältä päin. Mutsi innostui ja huusi pojille, että tumputtakaa. Mua niin iletti mutsin käytös, eikä ollut eka kerta. Mä luulen, että hän on myös joskus pannut kahden kesken ollessaan ainakin parin kaverini kanssa.

22

8385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olis kiva tutustua sun mutsiin läheisesti
      M41

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­N­­y­m­f­­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17984015Q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Äiti oli yhtä sekopää kännissä. Kerran istuttiin olohuoneessa kun äiti oli juonut ja kun oltiin lähdössä ulos, äiti istui keittiössä jalat tuoleilla ja tunki dildoaan pilluun. Yhden toisen kerran kun tulin yöllä kotiin, äiti oli silloinkin keittiössä dildottamassa viinihuuruissa ja jatkoi sitä vähän ajan päästä ja sai orkkujakin vaikka siinä tein syötävää. Yhdellä kerralla äiti alkoi olohuoneessa työntämään sormiaan pilluun ja huohottamaan kuinka kiihotti ihan vitusti ja ajattelin että vedän itse myös käteen. Kun sain orkun äiti kysyi että saako hän maistaa ja konttasi jalkoväliin. Tunsin äidin kielen kun se liikkui terskalla ja etsi viimeisetkin spermatipat nieltäväksi ja vähän ajan päästä sain toisen orgasmin suoraan suuhun. Seuraavana aamuna äiti tuli huoneeseen herättämään ja pyysi että saako hän ottaa vielä kerran suihin. Siinä hän otti suihin ja sai orkun imiessä. Yhden toisen kerran tulin vähän humalassa yöllä kotiin ja äiti kutsui makuuhuoneesta ja kysyi kaikkea normaalia kunnes kysyi että haluanko tulla hänen suuhun. Äiti heitti peiton pois ja oli aivan alaston ja sormet pillussa. Siinä seisoin kun äiti istui sängyllä ja imi spermat. Äiti voihki kohta siinä orkussa ja näin suussa spermat ennenkuin äiti nielaisi ne. Tuon jälkeen äiti teki muutaman kerran niin että olohuoneessa nojasi pään syliini ja vähän ajan päästä pyysi että ottaisin housut pois ja kääntyi munan puoleen imemään sitä kunnes sain. Siihen se sitten loppui kun aloin kopeloimaan rohkeammin.

      • Aika aktiisisesti toimi Äitisi.
        Kiinnostava tuo yksityiskohta ""Siihen se sitten loppui kun aloin kopeloimaan rohkeammin.""
        Mikä hän siinä oli?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Aika aktiisisesti toimi Äitisi.
        Kiinnostava tuo yksityiskohta ""Siihen se sitten loppui kun aloin kopeloimaan rohkeammin.""
        Mikä hän siinä oli?

        Häntä alkoi kaduttamaan ja kielsi ettei saa koskea. Ei noilla sanoilla mutta sanomalla ettei muka tarvitse kosketusta. Viesti tuli kuitenkin selväksi. Siihen loppui meidän seksileikit. En ole jäänyt kaipaamaan koska äiti teki sitä vain itseään varten.


      • Anonyymi

        Munaa mukavalle mutsille ja siemeniä suihin!


    • Anonyymi

      Mitä se tyttö teki ?

    • Anonyymi

      Hyi hitto kai nää on poikien päiväunia? Iha jees fantasiana. Mut todellisuudessa. Mä oon 36v Ja mun poika on 19 ja ei kyllä ikimaailmassa tulis mieleen tehä tollasta pahimmassakaa puutteessa. Oon kyl nussinu yhtä 19v mut se ei oo mun pojan kavereita.

      • Siis 17 yh?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Siis 17 yh?

        Kyllä olin ku siitä ukosta ei ollut sitten isäksi. Mutta aivan sama seuraavan miehen kun huolin niin ollaan oltu 16v yhdessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olin ku siitä ukosta ei ollut sitten isäksi. Mutta aivan sama seuraavan miehen kun huolin niin ollaan oltu 16v yhdessä.

        Onko teillä yhteisiä lapsia?


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Onko teillä yhteisiä lapsia?

        On kaks. Ja nyt ei enää tuu ku on steriloitu.


    • Anonyymi

      Munaa vain mutsille!

    • Anonyymi

      Niinhän ne paljo nuoremmat miehet yrittää.. mutta oon naimisissa niin ei voi mitään. Muuten vois kokeilla ottaa nuoren miehen ja vähä opettaa.

      • Anonyymi

        Mä oon naimissa, ja ei haittaa, olen paljon kokeillut nuoria miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon naimissa, ja ei haittaa, olen paljon kokeillut nuoria miehiä.

        Niin, mun miesystävällä on neljä poikaa ja mä oon ne kaikki opettanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mun miesystävällä on neljä poikaa ja mä oon ne kaikki opettanut.

        😍🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mun miesystävällä on neljä poikaa ja mä oon ne kaikki opettanut.

        Tiesiko miesystäväsi että opetat hänen poikiaan?


    • Anonyymi

      Mun mutsi on meidän bändin bändäri ja maskotti, kaikki bändin kundit (5) on nussinut mutsin kaa. Mutsi on 39 v. ja tosi seksy. Pojat tykkää ja mutsi kans. Ja tietty, humalassa aivan estoton.

      • Anonyymi

        Upea mutsi. Sellaista haluais itsekin nussia


      • Mites sä itse oletko tyttö vai poika?
        Haittaako sun läsnä olosi mutsiasi?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 124 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      142
      6328
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3828
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1985
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      26
      1796
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1488
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1478
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe