Sumetku kus..taa puunmyyjiä

Anonyymi-ap

Alla olevasta linkistä pääsee lukemaan, että metkulla edelleen vaikeuksia. Miten on mahdollista, että yrityksen tulos on voitollinen, jos ei maksa saataviaan? No tietysti siten, että pitää puunmyyjille kuuluvat rahat itsellään eikä maksa ennakkoveroja! Kysyin verottajalta ja sinne ei ole maksettu mitään, eikä ilmoitettu edes puun myyntiä ainakaan minun myynneistä. Verovelkaa on edelleen, kun käy katsomassa verovelkarekisteristä.

Miten firmalla on varaa mainostaa joka viikko sivun kokoisella mainoksella useissa lehdissä, vaikka ei ole varoja maksaa puunmyyjille?

https://www.metsalehti.fi/uutiset/sumetku-oyn-puukauppamaksuissa-ongelmia-edelleen/

8

944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoa asia minkä tämä niukin naukin pinnalla pysyvä narikka on saanut aikaan on metsätilojen hinnan nousu tähtitieteellisiin lukemiin. Tilat menee ulkomaisille, kasvottomille sijoitusyhtiöille koska muilla ei ole mitään mahdollisuutta ostaa.

      • Anonyymi

        Kuka uskaltaa myydä metsää tälle firmalle tai laittaa tilansa myyntiin tämän kautta. Minä en ainakaan !!!!


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😋 ­N­­­y­­­m­f­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17984380D

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ei ollut ilmoitettu sinun puunmyynnistäsi, eikö sinun kuulu ilmoittaa verottajalle jos mehtää myyt !

      • Anonyymi

        Puunostajan täytyy ilmoittaa puun ostot ja tilittää ennakkovero verottajalle. Tätä ei Sumetkun porukka ollut tehnyt. Puunmyyjä ilmoittaa myynnit veroilmoituksella sitten erikseen.

        Tuolla puunostajan ilmoittamisella verottaja kontrolloi, että verot tulee maksettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puunostajan täytyy ilmoittaa puun ostot ja tilittää ennakkovero verottajalle. Tätä ei Sumetkun porukka ollut tehnyt. Puunmyyjä ilmoittaa myynnit veroilmoituksella sitten erikseen.

        Tuolla puunostajan ilmoittamisella verottaja kontrolloi, että verot tulee maksettua.

        Näin se menee.
        Miten annetaan tuon firman toimia noin.
        Metsänomistajat haloo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puunostajan täytyy ilmoittaa puun ostot ja tilittää ennakkovero verottajalle. Tätä ei Sumetkun porukka ollut tehnyt. Puunmyyjä ilmoittaa myynnit veroilmoituksella sitten erikseen.

        Tuolla puunostajan ilmoittamisella verottaja kontrolloi, että verot tulee maksettua.

        Ja verottajako ilmottaa nuo tiedot kaikille kyselijöille ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja verottajako ilmottaa nuo tiedot kaikille kyselijöille ?

        Oletko yksinkertainen? Ei verottaja ilmoita tietoja myyjille, vaan kysyin verottajalta tietoja, kun Sumetku ei laittanut minulle mitään tietoa, vaan maksoi osan puukauppahinnasta. Kysyin verottajalta, että osaisin oikein ilmoittaa tiedot verottajalle, kun Sumetkun tilityksestä ei ollut eroteltu ennakon pidätystä, arvonlisäveroa jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      784
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe