Irtokoirat

Anonyymi-ap

Viime aikoina on uutisissa ollut irtokoirien aiheuttamia tapaturmia ihmisille tai toisille koirille.
Olin kesällä käymässä tuttavan luona Tuurentiellä, kun ihmeekseni näin lauman (3-4) irrallaan juoksevia koiria tiellä. Oli niillä vissiin pari tenavaa mukana ja suuntasivat läheiseen metsään. Entäs jos vastaan tulisi koirapelkoinen henkilö tai kissa tai... Eikö tämmöisille koiranomistajille saa mitään rotia?

10

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On nähty myös paljon irrallaan olevia koirien omistajia haloo koirat omistajat heti hihnoihin

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

🔞 ­­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17984395y

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vieläköhän Nevalassa saksanpaimenkoiria tuon tuosta irti? Muutamia vuosia sitten oli irrallaan ja voi arvata miten lapset ja moni muukin pelkäsi kouluttamatonta isoa koiraa, omistajaa ei luonnollisesti näkynyt.

• Anonyymi

Yksi kolmen irti olevan koiran porukka aiheutti talvella hiihtoladulla välikohtauksen kun yksi koirista hyppäsi pulkassa olevan pikkutytön päälle.

• Anonyymi

Kyllä on surullista miten jotkut koiran omistajat on niin itsekkäitä.. Pitäisi olla koulutus tuohon, ennenkuin saa lemmikin ottaa. Jotkut luulee, että voivat pitää koiriaan irti ja viis veisata muista.

• Anonyymi

Nevalassa yksi käyttää saksanpaimenkoiransa paskalla akon uimarannan hiekalle. Tosi vastuullista toimintaa.

• Anonyymi

Uimarannan tie on joskus kuorrutettu p...sta. Ja irtokoirat käy kusella pihoissa autonrenkaisiin, rappusten pieleen... Psykologinen testi koiranomistajille!

• Anonyymi

Nyt kuulemma yksi noista irtokoirista on käynyt toisen koiran kimppuun. Huh-huh!

• Anonyymi

Ei muuta kuin ilmoitus poliisille irtokoirat on saatava kuriin omistajille kovat sakot tommonen peli ei käy entäs jos hyökkää lapsen päälle

• Anonyymi

Kyllöhön oppivat. Sattuu kohdalle koira allerginen ja joutuvat antaa ensiapua
      Koira alkaa pyörä ympärillä ja oireet senkun pahenee...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      166
      2747
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1746
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      45
      1514
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1471
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      79
      1151
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe