Rantautunut nakkimaan perukoille.
Roottalaisilla on ollut jo pitkään vallalla..suomessa turus hesas oulus ja treellakin..
mamut nuoletta kumitossujensa pohjia valkonaamojen heikommilla kakaroilla..polvistau pitää valtiaskansalaisten edessä ja lipoa tennareita,tapahtuma kuvataan ja striimataan samantien tiktokkiin ja muuhun someen.
Joko tätä ihanuutta on täälläkin?
Joko on uusinormaali
4
738
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan nakkimaassa vapaana hyvennäköstä pitsanpaistajaa
Rakastuin joskus italiassa taas tekis mieli salamin hajusta ihanaa pitkätukkaa.
terv.Hilikka- Anonyymi
paha nyhjästä tyhjästä kun on vaan kahdesta valita.
kerran sain minäkin mustaa tussua,en kuitenkaan ole isommin kaivannut uusintaa..julkisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerran sain minäkin mustaa tussua,en kuitenkaan ole isommin kaivannut uusintaa..julkisesti.Noh onhan tuo joutilaana nykyään pitsapaistaja keskustassa kuulemani mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kerran sain minäkin mustaa tussua,en kuitenkaan ole isommin kaivannut uusintaa..julkisesti.Haaveissaan voi älymystöeliitin kakarat ,ylevyytensä huumassa ratsastaa pinkinvärisellä yksisarvisella sateenkaaren alla kohti päättymätönnä siintävää iltaruskoa....
Todellisuus voi olla ruskaa pakkasella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375076- 823606
- 302983
- 612975
- 92886
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411828
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351629