Jyväskylästä Pärnuun

Anonyymi-ap

Mietinnässä syysk. kylpyläloma. Onko mahdollista bussilla? Minim. 7 vrk.

22

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai on. Tilaat vain joltakin bussiyhtiöltä auton portillesi, heität eväät kyytiin ja eikun kohti seikkailuja.

    • Anonyymi

      Ei kun paperipussilla

      • Anonyymi

        Diu diu pus pus 😘


    • Anonyymi

      Luulen että Viitasaaren Tilausliikenne on edullisin. Viikon reissu sis. bussin ja kuljettajan pitäisi irrota alle viiden tonnin.

      • Anonyymi

        Virosta tullaan sitten tuliaisia koipien välissä


      • Anonyymi

        Olen 82v. nainen ja ajattelin kysyä täältä kun en ole nähnyt lehti-ilmoituksia kuten ennen. En ainakaan kuljetuksista satamaan.
        Niinkuin arvaatte, olen huono käyttämään nettiä.
        Vähän harmittaa nuo vastaukset mutta kestän. Hyvä että että itse osaatte ja pärjäätte.
        Sanon vain että kaikista tulee vanhoja, ellei satu kuolemaan ennen sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 82v. nainen ja ajattelin kysyä täältä kun en ole nähnyt lehti-ilmoituksia kuten ennen. En ainakaan kuljetuksista satamaan.
        Niinkuin arvaatte, olen huono käyttämään nettiä.
        Vähän harmittaa nuo vastaukset mutta kestän. Hyvä että että itse osaatte ja pärjäätte.
        Sanon vain että kaikista tulee vanhoja, ellei satu kuolemaan ennen sitä.

        Omatoimimatkalle pääsee, mutta pitää sitten itse selvittää kulkuyhteydet. Ainakaan Pohjolan Matka ei ilmoita tälle syksylle kuin 3 päivän Tallinnan kylpylämatkoja kuljetuksella Jyväskylästä.


      • Anonyymi

        Koronaa voi syyttää tästäkin. Hyvin hitaasti uskaltaa ihmiset lähteä, mutta pikkuhiljaa matkustuskin lisääntyy. Itsekin olen Pärnun matkasta haaveillut, mutta toistaiseksi tyydyn näihin kotimaan reissuihin kun en halua yksin ulkomaille lähteä vaikka olenkin Sinua reilusti nuorempi. Kerran olen 4 päivän reissun Pärnuun tehnyt ja jossain vaiheessa haluaisin käydä uudestaan, pitää vaan löytää sellaista matkaseuraa joka lähtee kanssani kiertelemään kävellen kaupunkia. t. mummo 68v


    • Anonyymi

      Kylpyläloma
      Ajatus on soma
      Tuo emännillä omaa aikaa
      Kaikki siis heitä naikaa
      Tuo se heille hyvän olon
      Kun tuntevat haarovälissään ison molon.

      • Anonyymi

        Kenen se on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen se on?

        Kukaan ei ilmoittaudu. Ei löydy!😂


    • Anonyymi

      Minäkin ajattelin lähteä lomamatkalle. Johonkin eksoottiseen paikkaan..enkä Konginkankaalle tai Uuraisille.

      • Anonyymi

        Keuruun suunta?


    • Anonyymi

      Olisihan se komeeta matkustaa itsekseen isolla bussilla viikon reissu, mutta kovin olisi tyyristä moinen. Jos kyttäisi rekkoja huoltoasemilla, voisi päästä tosi edullisesti. Sehän ei käytöstä kulu.

      • Anonyymi

        Joo ei rekan kanssa kahvilla kulu mikään. Ei aika varsinkaan. Näin kertoivat apsilla ammatti-ihmiset suureen ääneen.


    • Anonyymi

      👵😓😥😪

      • Anonyymi

        Rekan kanssa on vaikea juoda kahvia, mutta kuskin kanssa ohjaamon pedillä lepotauon jälkeen se maistuu kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekan kanssa on vaikea juoda kahvia, mutta kuskin kanssa ohjaamon pedillä lepotauon jälkeen se maistuu kyllä.

        No mäpä vinkkaan tolle setämiehelle, se diggaa rekkakuskeja. Saat kyytiä siellä kopissa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kankimatkat on uusi yhtiö.


    • Anonyymi

      Kankimatkoilla on afrikkalainen hyttipalvelu laivalla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe