Jyväskylästä Pärnuun

Anonyymi-ap

Mietinnässä syysk. kylpyläloma. Onko mahdollista bussilla? Minim. 7 vrk.

22

499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tottakai on. Tilaat vain joltakin bussiyhtiöltä auton portillesi, heität eväät kyytiin ja eikun kohti seikkailuja.

• Anonyymi

Ei kun paperipussilla

• Anonyymi

Diu diu pus pus 😘

• Anonyymi

Luulen että Viitasaaren Tilausliikenne on edullisin. Viikon reissu sis. bussin ja kuljettajan pitäisi irrota alle viiden tonnin.

• Anonyymi

Virosta tullaan sitten tuliaisia koipien välissä

• Anonyymi

Olen 82v. nainen ja ajattelin kysyä täältä kun en ole nähnyt lehti-ilmoituksia kuten ennen. En ainakaan kuljetuksista satamaan.
        Niinkuin arvaatte, olen huono käyttämään nettiä.
        Vähän harmittaa nuo vastaukset mutta kestän. Hyvä että että itse osaatte ja pärjäätte.
        Sanon vain että kaikista tulee vanhoja, ellei satu kuolemaan ennen sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 82v. nainen ja ajattelin kysyä täältä kun en ole nähnyt lehti-ilmoituksia kuten ennen. En ainakaan kuljetuksista satamaan.
        Niinkuin arvaatte, olen huono käyttämään nettiä.
        Vähän harmittaa nuo vastaukset mutta kestän. Hyvä että että itse osaatte ja pärjäätte.
        Sanon vain että kaikista tulee vanhoja, ellei satu kuolemaan ennen sitä.

Omatoimimatkalle pääsee, mutta pitää sitten itse selvittää kulkuyhteydet. Ainakaan Pohjolan Matka ei ilmoita tälle syksylle kuin 3 päivän Tallinnan kylpylämatkoja kuljetuksella Jyväskylästä.

• Anonyymi

Koronaa voi syyttää tästäkin. Hyvin hitaasti uskaltaa ihmiset lähteä, mutta pikkuhiljaa matkustuskin lisääntyy. Itsekin olen Pärnun matkasta haaveillut, mutta toistaiseksi tyydyn näihin kotimaan reissuihin kun en halua yksin ulkomaille lähteä vaikka olenkin Sinua reilusti nuorempi. Kerran olen 4 päivän reissun Pärnuun tehnyt ja jossain vaiheessa haluaisin käydä uudestaan, pitää vaan löytää sellaista matkaseuraa joka lähtee kanssani kiertelemään kävellen kaupunkia. t. mummo 68v

• Anonyymi

Kylpyläloma
      Ajatus on soma
      Tuo emännillä omaa aikaa
      Kaikki siis heitä naikaa
      Tuo se heille hyvän olon
      Kun tuntevat haarovälissään ison molon.

• Anonyymi

Kenen se on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen se on?

Kukaan ei ilmoittaudu. Ei löydy!😂

• Anonyymi

Minäkin ajattelin lähteä lomamatkalle. Johonkin eksoottiseen paikkaan..enkä Konginkankaalle tai Uuraisille.

• Anonyymi

Keuruun suunta?

• Anonyymi

Olisihan se komeeta matkustaa itsekseen isolla bussilla viikon reissu, mutta kovin olisi tyyristä moinen. Jos kyttäisi rekkoja huoltoasemilla, voisi päästä tosi edullisesti. Sehän ei käytöstä kulu.

• Anonyymi

Joo ei rekan kanssa kahvilla kulu mikään. Ei aika varsinkaan. Näin kertoivat apsilla ammatti-ihmiset suureen ääneen.

• Anonyymi

👵😓😥😪

• Anonyymi

Rekan kanssa on vaikea juoda kahvia, mutta kuskin kanssa ohjaamon pedillä lepotauon jälkeen se maistuu kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rekan kanssa on vaikea juoda kahvia, mutta kuskin kanssa ohjaamon pedillä lepotauon jälkeen se maistuu kyllä.

No mäpä vinkkaan tolle setämiehelle, se diggaa rekkakuskeja. Saat kyytiä siellä kopissa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kankimatkat on uusi yhtiö.

• Anonyymi

Kankimatkoilla on afrikkalainen hyttipalvelu laivalla.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Donald Trump joutui ammutuksi vaalitilaisuudessaan

Näin se näyttää olevan, että Trumpilla on niin kannattajia kuin vastustajiakin. Hengissä käveli pois, ilmeisesti jokin
      Maailman menoa
      500
      4225
    2. IS Viikonloppu 13.-14.7.2024

3- -merkitty kovis Antti Skytältä. Ratkaisulauseita sai kunnolla miettiä senkin jälkeen kun niistä pääsi jyvälle. Jotkut
      Sanaristikot
      108
      1643
    3. Rakastan sua nainen vieläkin

mut aion pysyy hiljaa 😔
      Ikävä
      52
      1628
    4. Kova oli pauke!

Kyllä oli viime yönä kova pauke Iisalmessa. Koko kaupunki taisi herätä ja säikähtää moista pauketta. Eikö tämä riko jo
      Iisalmi
      46
      1346
    5. Kerro kolme hyvää asiaa

kaivatustasi :)
      Ikävä
      73
      1289
    6. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      94
      1262
    7. Sunnuntain kirjainleikkejä

Kuinka monta kirjainta kaivattusi etu- ja sukunimissä on yhteensä? Ap vastaa 11 ja miehen nimi alkaa heheee Jiillä 🧑‍🍳
      Ikävä
      20
      1182
    8. Sitä vielä...

Että tiedätkö olisiko meidän suhde jotenkin kiellettyä/laitonta?
      Ikävä
      54
      1066
    9. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      74
      910
    10. Tässä nyt kummallakaan ei ole

Mennyt ihan putkeen kommunikointi. Tiet on vienyt meidät erilleen. Onko nyt hyvä, näinkö toivoit mies kaiken päättyvän?
      Ikävä
      60
      882
    Aihe