isi

ikävä

isi on kuollut. minulla on kova ikävä. ;´(

4

1921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sge

      Ajattele hautaa, siihen on haudattu isasi. Joudut niin pian lahtemaan sen luota, ja katsot matkan paasta taakse tuntien syyllisyytta etta joudut jattamaan haudan, paikan jossa rakas isasi lepaa. Et edes haluaisi, mutta elaman on jatkuttava, sinun on mentava eteenpain.

      Uskon etta isasi toivoisi sinun muistavan hanet, ja iloitsevan siita ajasta ja niista muistoista joita teilla yhdessa oli, nyt jaljella enaan sinun muistoissasi; siita herkasta siteesta joka sitoi teidat ainutlaatuisesti lahelle toisianne.

      Kuitenkin isallesi olisi tarkeampaa etta jatkat, ponnistelet eteenpain tassa maailmassa. Han olisi vallan ilahtunut jos kykenisit unohtamaan hanet pidemmaksikin hetkeksi, antamaan hanen tosiaan levata rauhassa muistoissasi. Sitten kun taas ajan kuluttua muistat hanta, on se senkin verran arvokkaampaa, ehka jalleen uusien kyynelien arvoista.

      Tiedat miten vanhemmat aina toivovat lapsilleen onnea, iloa ja hyvaa elamaa, jotkut jopa osaavat sen sanoin tai teoin ilmaista. Kovin laheisen ihmisen kuolemasta meidan on valitettavasti itse jatkettava yksin, otettava kaikki opetukset ja kokemukset jotka saimme ja niiden rikastuttamina jatkaa polkua, vaikkakin surulliselta se tuntuu, ilman laheistamme.

      Sinun on jatkettava ilman isaasi, mutta ei han minnekkaan muistoistasi katoa, sita ei tarvitse pelata - han on luonut osan sinusta, muovannut sanoilla ja olemuksellaan; voidaan hyvin sanoa etta osa hanesta on muovautunut osaksi sinua ja nain han elaa edelleen mm. sinussa, sisalla olemuksessasi, osana sieluasi. Pida siis siita hyvaa huolta!

      • pLooN

        sge!
        sulla ei ollu ä:n pisteitä!
        Vai onko sulla sillai ettei ne tule?!!?
        Vastaa!
        Olen UTeliAS!


      • äiti ulkomailla
        pLooN kirjoitti:

        sge!
        sulla ei ollu ä:n pisteitä!
        Vai onko sulla sillai ettei ne tule?!!?
        Vastaa!
        Olen UTeliAS!

        Varmaan kyseinen henkilö on kirjoittanut viestinsä ulkomailla. Niitä ä:n ja ö:n pisteitä on ikävä aina erikseen näppäillä jollain koodeilla, jos on esim. Englannissa tai Amerikassa. Ihan vaan tiedoksi!


    • Piizu_84

      myös minulla isä kuollut ollut jo 15vuotta ja kuuölin sen vasta joku aka sitten =(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe