isi on kuollut. minulla on kova ikävä. ;´(
isi
4
1970
Vastaukset
- sge
Ajattele hautaa, siihen on haudattu isasi. Joudut niin pian lahtemaan sen luota, ja katsot matkan paasta taakse tuntien syyllisyytta etta joudut jattamaan haudan, paikan jossa rakas isasi lepaa. Et edes haluaisi, mutta elaman on jatkuttava, sinun on mentava eteenpain.
Uskon etta isasi toivoisi sinun muistavan hanet, ja iloitsevan siita ajasta ja niista muistoista joita teilla yhdessa oli, nyt jaljella enaan sinun muistoissasi; siita herkasta siteesta joka sitoi teidat ainutlaatuisesti lahelle toisianne.
Kuitenkin isallesi olisi tarkeampaa etta jatkat, ponnistelet eteenpain tassa maailmassa. Han olisi vallan ilahtunut jos kykenisit unohtamaan hanet pidemmaksikin hetkeksi, antamaan hanen tosiaan levata rauhassa muistoissasi. Sitten kun taas ajan kuluttua muistat hanta, on se senkin verran arvokkaampaa, ehka jalleen uusien kyynelien arvoista.
Tiedat miten vanhemmat aina toivovat lapsilleen onnea, iloa ja hyvaa elamaa, jotkut jopa osaavat sen sanoin tai teoin ilmaista. Kovin laheisen ihmisen kuolemasta meidan on valitettavasti itse jatkettava yksin, otettava kaikki opetukset ja kokemukset jotka saimme ja niiden rikastuttamina jatkaa polkua, vaikkakin surulliselta se tuntuu, ilman laheistamme.
Sinun on jatkettava ilman isaasi, mutta ei han minnekkaan muistoistasi katoa, sita ei tarvitse pelata - han on luonut osan sinusta, muovannut sanoilla ja olemuksellaan; voidaan hyvin sanoa etta osa hanesta on muovautunut osaksi sinua ja nain han elaa edelleen mm. sinussa, sisalla olemuksessasi, osana sieluasi. Pida siis siita hyvaa huolta!- pLooN
sge!
sulla ei ollu ä:n pisteitä!
Vai onko sulla sillai ettei ne tule?!!?
Vastaa!
Olen UTeliAS! - äiti ulkomailla
pLooN kirjoitti:
sge!
sulla ei ollu ä:n pisteitä!
Vai onko sulla sillai ettei ne tule?!!?
Vastaa!
Olen UTeliAS!Varmaan kyseinen henkilö on kirjoittanut viestinsä ulkomailla. Niitä ä:n ja ö:n pisteitä on ikävä aina erikseen näppäillä jollain koodeilla, jos on esim. Englannissa tai Amerikassa. Ihan vaan tiedoksi!
- Piizu_84
myös minulla isä kuollut ollut jo 15vuotta ja kuuölin sen vasta joku aka sitten =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845880Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243507- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2271959Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741731Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821485Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571021- 67991
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21990Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109927