Ukrainalaiset pilasi hyvänmielentorin

Anonyymi-ap

Siat tönivätja röyhkeästi etuilevat jonossa.lisäksi kahmivat kaiken ilmaisruoan muista välittämättä.

Sitten myyvät netissä varastamiaan tuotteitta. Ovat täysiä sikoja.

36

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Järjestäjät pankoot heidät kuriin. Eivät ole tottuneet länsieurooppalaiseen toimintaan.

• Anonyymi

Hallitus ei anna enää taskurahaa tarpeeksi, köyhille pakolaisille?

• Anonyymi

Ei sitä taskurahaa jää meidän suomalaistenkaan taskuun. Uusi hallitusohjelma pitää tästä huolen. Vain rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy entisestään. Persut ja Purra huijasi äänestäjiään oikein olan takaa. Hallitusohjelma on kokoomuksen tuotos!

• Anonyymi

Jos sellainen systeemi jatkuu niin sehän osoittaa onko putleri sittenkään väärässä?

• Anonyymi

Että kehtaat tuollaisia aloituksia väsätä! Sinäkö olet etuoikeutettu ilmaisruoan yms, ainoa sellainen jolla tarve siihen?

• Anonyymi

Ei taida olla köyhän ja velkaisen Suomen kansan velvollisuus auttaa Ukrainaa, kun itsekin elää nälänhädässä.

• Anonyymi

Ukrainalaiset ovat tunnettuja ahneudestaan. Mikään ei riitä niille vaan pyytävät heti lisää.
        Hallituksen olisi korkea aika miettiä kuinka päästä heistä eroon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainalaiset ovat tunnettuja ahneudestaan. Mikään ei riitä niille vaan pyytävät heti lisää.

Tilaa aika lääkärille jospa saisit lähetteen psyk. hoitoon, näytät olevan sen tarpeessa.

• Anonyymi

Suomen kansako näkee nälkää?huh,huh johan vitsin väänsit. Kukaan ei Suomessa kuole nälkään ellei itse niin halua. Sinäkin syöt joka päivä ittees lähes ähkyyn ja sitten vaadit näitä sotaa pakoon lähteviä näkemään nälkää. Itsekäs paska olet! Suomea on autettu sotiemme aikaan. Nyt Suomi auttaa Ukrainaa kuten moni..moni muukin maa. Helppo maalta on huudella jos merellä on hätä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olet rasistinen,syrjivä ja mistään tietämätön ihmisoletettu. Hallitus juurikin miettii miten kitkeä tuollaiset rasistiset ymt.oksettavat ääriajattelijat pois pilaamasta Suomen puhdasta mainetta jonka Sanna Marin kovalla työllä muokkasi.

• Anonyymi

Semmoisiahan natzi paskat ovat🤣🤣🤣🤣🇷🇺❤️

• Anonyymi

Zelenskyi aloitti tuon konfliktin.
      Paavi Franciscus yllytti.

• Anonyymi

Höpö,höpö!!naurettavan tyhmä ja tietämätön väite🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Menköön he myös töihin kuten me muut.

• Anonyymi

He eivät halunu kesällä poimia mansikoita vaikka ihmiset jotka heitä auttoi luulivat että heille kelpaa työ!

• Anonyymi

Osa onkin jo töissä. Suomen kielen oppiminen kun ei käy ihan hetkessä. Ahkeria ja työtä pelkäämättämiä ovat suurin osa. Itse olet pitkäaikaistyötön ja sieltä sohvan pohjalta kirjoittelet tyhmiä ajatuksia jotka on seuraus siitä ettet ole joutunut työssä olemaan ja käyttämään aivoja. Nouseppa jos hyvinkin jaksat ylös sieltä sohvan pohjalta ja liiku vähän niin jospa harmaat aivosolusi herää henkiin ja alkaisi sinuakin duuni kiinnostamaan.

• Anonyymi

Vielä heistä suurempikin harmi meille tulee, vaikka aluksi hyysättiin niin valtavasti. Ruotuun vaan, ja vaikka käpyjä keräämään.

• Anonyymi

Kerääppä sinä kouluttamaton työtön kaljahemmo sinä ne kävyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha sinutella, et tiedä koulutuksestani, työstäni, etkä mistään minua koskevasta. Pysypä asiassa eli substanssissa, nyt oli kyse ukrainalaisista, ei minusta. Kommenttisi osoittaa vain törkeytesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele sinä kouluttamaton edes suomen kieli. Pahin kirjoitusvirheesi oli tuo"kerääppä". Hah, se kirjoitetaan "kerääpä".

• Anonyymi

En tajua tääl ei saa kertoooo totuuutta ku ylläpitoEi tajua mikä hyvänmielen tori o.

Sen tarkoitus oli auttaa vähä varaisia - ei sitä että jotkut käyttää sitä väärin

• Anonyymi

Sotapakolaiset on juurikin sitä vähävaraista porukaa. Suomi vaan lihoo joten pieni vyön kiristys ihan ok.

• Anonyymi

Miehiä voisi kutsua rintamakarkureiksi.

• Anonyymi

Ja sinua aivottomaksi olioksi!

• Anonyymi

Eikä heitä kai saa täältä aikanaan pois, koska saavat ilmaiset sosiaaliedut ja töitä ei suurin osa halua tehdä. Vilunkia on paljon, tulevathan äärikorruptoituneesta maasta.

• Anonyymi

Työ ja Suomen kansalaisuus ja uusia veronmaksajia. Osa palaa kotimaahansa rauhan tullessa.

• Anonyymi

Kyllä niin mielelläni haluaisin tämän aloituksen aloittajan naaman nähdä, niin voisin laittaa hänestä mielipiteeni tänne.

• Anonyymi

Näkemättäkin tietää että millainen rasistinen,syrjivä,syvää muukalaisvihaa kantava pikku nilkki tuon aloituksen väsäsi.

• Anonyymi

Ukrainalaismammat huutavat kännyköihin kurkku suorana yleisillä paikoilla, ei juuri käytöstapoja muutenkaan

• Anonyymi

Jospa sieltä kotimaasta läheiset soittaa ja on huono kuuluvuus, ei luulisi ketään haittaavan.

• Anonyymi

Putin pommittaa niin että kuuluvuus huono joten antaa heidän vain "huutaa kurkku suorana puhelimeen" . Ketä tuo haittaa?kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Muutenkin nää syrjivät kommentit näillä huudeilla on täysin perseestä. Sotaa käyvää maata on autettava..tuskin Suomessa kukaan nälkään kuolee 2023luvulla. Hieman myötätuntoa ja solidaarisuutta ilman turhaa mollaamista.

• Anonyymi

Itse olet se suurin sika. Katso vaikka peiliin niin tulet toteamaan saman kuin minä!

• Anonyymi

Sinähän VARSINAINEN räyhäri olet. Haukut täällä muita aivottomiksi, kouluttamattomiksi, sijaksi, kaljahemmoksi jne. Et ole yhtään parempi kuin tuo aloittajakaan. Ainakin interaktiiviset taitosi ovat kutakuinkin nolla.

• Anonyymi

Suhmurit välistä vetävät puolet rahoista. Muille jää kuin kuivaa känttyä.

• Anonyymi

Kokkolassa on paljon hävinnyt polkupyöriä parin viime vuoden aikana .

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8509
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3176
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2414
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe