Siat tönivätja röyhkeästi etuilevat jonossa.lisäksi kahmivat kaiken ilmaisruoan muista välittämättä.
Sitten myyvät netissä varastamiaan tuotteitta. Ovat täysiä sikoja.
Ukrainalaiset pilasi hyvänmielentorin
36
631
Vastaukset
- Anonyymi
Järjestäjät pankoot heidät kuriin. Eivät ole tottuneet länsieurooppalaiseen toimintaan.
- Anonyymi
Hallitus ei anna enää taskurahaa tarpeeksi, köyhille pakolaisille?
- Anonyymi
Ei sitä taskurahaa jää meidän suomalaistenkaan taskuun. Uusi hallitusohjelma pitää tästä huolen. Vain rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy entisestään. Persut ja Purra huijasi äänestäjiään oikein olan takaa. Hallitusohjelma on kokoomuksen tuotos!
- Anonyymi
Jos sellainen systeemi jatkuu niin sehän osoittaa onko putleri sittenkään väärässä?
- Anonyymi
Että kehtaat tuollaisia aloituksia väsätä! Sinäkö olet etuoikeutettu ilmaisruoan yms, ainoa sellainen jolla tarve siihen?
- Anonyymi
Ei taida olla köyhän ja velkaisen Suomen kansan velvollisuus auttaa Ukrainaa, kun itsekin elää nälänhädässä.
- Anonyymi
Ukrainalaiset ovat tunnettuja ahneudestaan. Mikään ei riitä niille vaan pyytävät heti lisää.
Hallituksen olisi korkea aika miettiä kuinka päästä heistä eroon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainalaiset ovat tunnettuja ahneudestaan. Mikään ei riitä niille vaan pyytävät heti lisää.
Hallituksen olisi korkea aika miettiä kuinka päästä heistä eroon.Tilaa aika lääkärille jospa saisit lähetteen psyk. hoitoon, näytät olevan sen tarpeessa.
- Anonyymi
Suomen kansako näkee nälkää?huh,huh johan vitsin väänsit. Kukaan ei Suomessa kuole nälkään ellei itse niin halua. Sinäkin syöt joka päivä ittees lähes ähkyyn ja sitten vaadit näitä sotaa pakoon lähteviä näkemään nälkää. Itsekäs paska olet! Suomea on autettu sotiemme aikaan. Nyt Suomi auttaa Ukrainaa kuten moni..moni muukin maa. Helppo maalta on huudella jos merellä on hätä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen olisi korkea aika miettiä kuinka päästä heistä eroon.Itse olet rasistinen,syrjivä ja mistään tietämätön ihmisoletettu. Hallitus juurikin miettii miten kitkeä tuollaiset rasistiset ymt.oksettavat ääriajattelijat pois pilaamasta Suomen puhdasta mainetta jonka Sanna Marin kovalla työllä muokkasi.
- Anonyymi
Semmoisiahan natzi paskat ovat🤣🤣🤣🤣🇷🇺❤️
- Anonyymi
Zelenskyi aloitti tuon konfliktin.
Paavi Franciscus yllytti.- Anonyymi
Höpö,höpö!!naurettavan tyhmä ja tietämätön väite🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Menköön he myös töihin kuten me muut.
- Anonyymi
He eivät halunu kesällä poimia mansikoita vaikka ihmiset jotka heitä auttoi luulivat että heille kelpaa työ!
- Anonyymi
Osa onkin jo töissä. Suomen kielen oppiminen kun ei käy ihan hetkessä. Ahkeria ja työtä pelkäämättämiä ovat suurin osa. Itse olet pitkäaikaistyötön ja sieltä sohvan pohjalta kirjoittelet tyhmiä ajatuksia jotka on seuraus siitä ettet ole joutunut työssä olemaan ja käyttämään aivoja. Nouseppa jos hyvinkin jaksat ylös sieltä sohvan pohjalta ja liiku vähän niin jospa harmaat aivosolusi herää henkiin ja alkaisi sinuakin duuni kiinnostamaan.
- Anonyymi
Vielä heistä suurempikin harmi meille tulee, vaikka aluksi hyysättiin niin valtavasti. Ruotuun vaan, ja vaikka käpyjä keräämään.
- Anonyymi
Kerääppä sinä kouluttamaton työtön kaljahemmo sinä ne kävyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha sinutella, et tiedä koulutuksestani, työstäni, etkä mistään minua koskevasta. Pysypä asiassa eli substanssissa, nyt oli kyse ukrainalaisista, ei minusta. Kommenttisi osoittaa vain törkeytesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele sinä kouluttamaton edes suomen kieli. Pahin kirjoitusvirheesi oli tuo"kerääppä". Hah, se kirjoitetaan "kerääpä".
- Anonyymi
En tajua tääl ei saa kertoooo totuuutta ku ylläpitoEi tajua mikä hyvänmielen tori o.
Sen tarkoitus oli auttaa vähä varaisia - ei sitä että jotkut käyttää sitä väärin- Anonyymi
Sotapakolaiset on juurikin sitä vähävaraista porukaa. Suomi vaan lihoo joten pieni vyön kiristys ihan ok.
- Anonyymi
Miehiä voisi kutsua rintamakarkureiksi.
- Anonyymi
Ja sinua aivottomaksi olioksi!
- Anonyymi
Eikä heitä kai saa täältä aikanaan pois, koska saavat ilmaiset sosiaaliedut ja töitä ei suurin osa halua tehdä. Vilunkia on paljon, tulevathan äärikorruptoituneesta maasta.
- Anonyymi
Työ ja Suomen kansalaisuus ja uusia veronmaksajia. Osa palaa kotimaahansa rauhan tullessa.
- Anonyymi
Kyllä niin mielelläni haluaisin tämän aloituksen aloittajan naaman nähdä, niin voisin laittaa hänestä mielipiteeni tänne.
- Anonyymi
Näkemättäkin tietää että millainen rasistinen,syrjivä,syvää muukalaisvihaa kantava pikku nilkki tuon aloituksen väsäsi.
- Anonyymi
Ukrainalaismammat huutavat kännyköihin kurkku suorana yleisillä paikoilla, ei juuri käytöstapoja muutenkaan
- Anonyymi
Jospa sieltä kotimaasta läheiset soittaa ja on huono kuuluvuus, ei luulisi ketään haittaavan.
- Anonyymi
Putin pommittaa niin että kuuluvuus huono joten antaa heidän vain "huutaa kurkku suorana puhelimeen" . Ketä tuo haittaa?kyllä maailmaan ääntä mahtuu. Muutenkin nää syrjivät kommentit näillä huudeilla on täysin perseestä. Sotaa käyvää maata on autettava..tuskin Suomessa kukaan nälkään kuolee 2023luvulla. Hieman myötätuntoa ja solidaarisuutta ilman turhaa mollaamista.
- Anonyymi
Itse olet se suurin sika. Katso vaikka peiliin niin tulet toteamaan saman kuin minä!
- Anonyymi
Sinähän VARSINAINEN räyhäri olet. Haukut täällä muita aivottomiksi, kouluttamattomiksi, sijaksi, kaljahemmoksi jne. Et ole yhtään parempi kuin tuo aloittajakaan. Ainakin interaktiiviset taitosi ovat kutakuinkin nolla.
- Anonyymi
Suhmurit välistä vetävät puolet rahoista. Muille jää kuin kuivaa känttyä.
- Anonyymi
Kokkolassa on paljon hävinnyt polkupyöriä parin viime vuoden aikana .
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086