Käyttääkö joku opamoxia? Millä annoksella ja kuinka kauan menee,että alkaa vaikuttaaan ja kauan se sitten vaikuttaa? Itselleni määrättiin 15mg. Lääkäri sanoi että aloita puolikkaalla,eihän mulla mikään puolikas vaikuttanu yhtään eikä edes kokonainen. Kokeilin sitten 1,5 niin sekään ei auttanu yhtään. No sitten otin 2 eli 30mg yhteesä. En juuri huomannu siitäkään vaikutusta. Ehkä ihan vähän,mutta ei tarpeeksi. Ja tuntuu että vaikutus ei edes kauan kestä.
Eli kuinka paljon sitä sitten kannattaa ottaa,että edes kunnon vaikutus tulee? En oo ennen käyttäny mitään tällasia,että toleranssista ei oo kyse. Nääkin on vaan äärimmäisiin tilaisuusksiin palavereissa yms...joita on tosi harvoin mulla. Mutta tarviin näitä siihen. Kiitos vastauksista.
Opamox ei auta
2
827
Vastaukset
- Anonyymi
Käytän Opamoxia 15 mg Otan sitä iltaisin puoli tuntia ennen kuin menen nukkumaan. Samalla otan muut lääkkeet, citaloprham, Pertriptyl. Lieneekö lume-vaikutusta, mutta nukun yhtä hyvin kuin silloin kun käytin Imovanea.
Kun vein lemmikkini kuoloon piikitettäväksi, otin 1 Opamoxin. Se auttoi, mutta unettikin. Imovane lopetettiin. Sitten itse lopetin sen käytön, olisi sitä vielä saanut. Itseasiassa Pertriptyl lopetettiin, mutta minulla on samat aineet eri purkeissa.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17985150J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665151Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293757Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652257Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501964Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771648- 631365
- 641306
- 2611107
- 471082