Mistä johtuu jos ihastunut nainen muuttaa käytöksen miestä kohtaan kylmäksi? hänellä mies mutta ihastunut!ei ainakaan itsestä johtuvaa mutta yrittääkö saada kiinnostuksen lopahtamaan ?vai on vaan niin hermostunut
Mistä johtuu käytös???
13
486
Vastaukset
- Anonyymi
Johtuu narsistin luonteesta
- Anonyymi
viimeksi esim halasi ja on napittanut silmiin !mutta nyt yrittää vältellä sellasia tilanteita vaikka haluaa kyllä nähdä!
- Anonyymi
ja alkanut puhuun kokoajan miehestään vaikka tietää että en tykkää !ja huomasin miten napitti ja nje eli kiinnostunut on!ja nyt käyttäytyy noin!tai sitten onvaan väsynyt? harvemmin kiinnostus viikossa katoaa!haluaa nähä kuitenkin
- Anonyymi
oli kyllä kipeä juuri
- Anonyymi
Mikäli puhumme 'hänestä', niin hänellä on melko mielenkiintoinen käsitys minun miesvihastani. Tuomitkoon rauhassa siis. Entä sitten hän? Minun pitäisi alkaa hänen lapseksi eli lapsellisesti saadakseni hänen huomionsa. Kyllä minä hänelle olen tehnyt tilannepäivitykseni siis
- Anonyymi
Saatat yliarvioida rakkauden kykynsä. Ehkei hänellä ole puoliakaan siitä luonnon lämmöstä, jonka uskot hänellä olevan. Suojaamaton elämä kylmässä maailmassa on tehnyt tehtävänsä. Se oli vaan ohi menevä kohtaus, heikkouden hetki.
- Anonyymi
En koskaan ajatellutkaan niin. Joten ei mitään ongelmaa siis olekaan. Emmekä puhu täällä nyt mistään palsta- puolisoista. Minulla on irl, josta tiedän kuka hän on, ja kuka on ihastukseni. Ja jokainen kuvitelkoon mielessään, kuka hän on.
- Anonyymi
Ei pitäisi joutua valitsemaan kylmän ja kuolleen sydämen välillä. Näkee sinun koituvan kohtalokseen. Emotionaalinen irtautuminen keinona paeta sitä mikä tulisi olemaan liikaa. Uskon, että se tuntuu jäässä kylpemiseltä sinulle, joka kosketat häntä. Mutta miltä se hänestä tuntuu? Niin kylmä kuin hän onkin, sen täytyy varmasti palaa kuin tuli.
- Anonyymi
En osaa kommentoida. En jaksa välittää. Parempi irtaantua emotionaalisesti kuin jäädä roikkumaan. Elämä menee siinä hukkaan. Monta vuotta hukattu hänen kanssaan 'leikkimiseen'. Mitä konkreettista olen tästä saanut? Mielenterveyteni on ollut monesti koetuksella ja hän ei voi täysin syyttää häntä. Kuitenkin vuodet kuluvat, ja saan korkeintaan hyvät naurut silloin tällöin. Itkeä en aio enää. Hän on itse emotionaalisesti kylmä kuin kivi. Ja pokkaa tehdä kaikenlaista. Mitään kestävää hänen kanssaan ei tule olemaan.
- Anonyymi
Mitä olet tullut tehneeksi, dåsinun pitäisi antaa selonteko omasta käytöksestäsi jotta tietäisi onko tuo hänen omaa suunnanmuutos tasan vain sinun.
- Anonyymi
Hän itse muistaakseni kehui täällä palstalla viime yönä, kuinka ei ole yhteydessä keneenkään, joka on rikkonut hänen kotirauhaansa tai luottamusta. Ja sanoi kohtelevansa yhtä kylmästi kuin ennenkin. Ja enkö mielestäni ole kumpaakaan tehnyt. Ainoastaan ilmaissut tunteitani. Käytös on alusta asti kylmän viileää ja luotaansatyöntävää. Itse olen yrittänyt elää elämääni, mutta jostain hän aina 'putkahtaa' esiin. En sitten koskaan olisi kuvitellut, että hän on täällä palstalla. Sen e- vegaanininaisen takia vai kiusatakseeni minua ja nöyryyttävän julkisesti kaikenlaisilla naisia alistavalla olevilla heikoilla? Vai kenties oman tyttöystävänsö vuoksi?
- Anonyymi
mutta voisiko asiallisesti vastata noihin muutamaan aloitukseen ?että miksi nainen esittää että ei ole kiinnostunut vaikka huomaa että on!viimeksi tuli melkein ihole mutta nyt ei mitään sellasta ?hänellä mies mutta on kiinnostunut !oli kyllä kipeä juuri niin voi siitäkin johtua
- Anonyymi
ja huomannut miten napittaa mutta nyt vältteli katse kontaktia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389