Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mistä johtuu käytös???

Anonyymi-ap

Mistä johtuu jos ihastunut nainen muuttaa käytöksen miestä kohtaan kylmäksi? hänellä mies mutta ihastunut!ei ainakaan itsestä johtuvaa mutta yrittääkö saada kiinnostuksen lopahtamaan ?vai on vaan niin hermostunut

13

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Johtuu narsistin luonteesta

    • Anonyymi

      viimeksi esim halasi ja on napittanut silmiin !mutta nyt yrittää vältellä sellasia tilanteita vaikka haluaa kyllä nähdä!

    • Anonyymi

      ja alkanut puhuun kokoajan miehestään vaikka tietää että en tykkää !ja huomasin miten napitti ja nje eli kiinnostunut on!ja nyt käyttäytyy noin!tai sitten onvaan väsynyt? harvemmin kiinnostus viikossa katoaa!haluaa nähä kuitenkin

    • Anonyymi

      oli kyllä kipeä juuri

    • Anonyymi

      Mikäli puhumme 'hänestä', niin hänellä on melko mielenkiintoinen käsitys minun miesvihastani. Tuomitkoon rauhassa siis. Entä sitten hän? Minun pitäisi alkaa hänen lapseksi eli lapsellisesti saadakseni hänen huomionsa. Kyllä minä hänelle olen tehnyt tilannepäivitykseni siis

    • Anonyymi

      Saatat yliarvioida rakkauden kykynsä. Ehkei hänellä ole puoliakaan siitä luonnon lämmöstä, jonka uskot hänellä olevan. Suojaamaton elämä kylmässä maailmassa on tehnyt tehtävänsä. Se oli vaan ohi menevä kohtaus, heikkouden hetki.

      • Anonyymi

        En koskaan ajatellutkaan niin. Joten ei mitään ongelmaa siis olekaan. Emmekä puhu täällä nyt mistään palsta- puolisoista. Minulla on irl, josta tiedän kuka hän on, ja kuka on ihastukseni. Ja jokainen kuvitelkoon mielessään, kuka hän on.


    • Anonyymi

      Ei pitäisi joutua valitsemaan kylmän ja kuolleen sydämen välillä. Näkee sinun koituvan kohtalokseen. Emotionaalinen irtautuminen keinona paeta sitä mikä tulisi olemaan liikaa. Uskon, että se tuntuu jäässä kylpemiseltä sinulle, joka kosketat häntä. Mutta miltä se hänestä tuntuu? Niin kylmä kuin hän onkin, sen täytyy varmasti palaa kuin tuli.

      • Anonyymi

        En osaa kommentoida. En jaksa välittää. Parempi irtaantua emotionaalisesti kuin jäädä roikkumaan. Elämä menee siinä hukkaan. Monta vuotta hukattu hänen kanssaan 'leikkimiseen'. Mitä konkreettista olen tästä saanut? Mielenterveyteni on ollut monesti koetuksella ja hän ei voi täysin syyttää häntä. Kuitenkin vuodet kuluvat, ja saan korkeintaan hyvät naurut silloin tällöin. Itkeä en aio enää. Hän on itse emotionaalisesti kylmä kuin kivi. Ja pokkaa tehdä kaikenlaista. Mitään kestävää hänen kanssaan ei tule olemaan.


    • Anonyymi

      Mitä olet tullut tehneeksi, dåsinun pitäisi antaa selonteko omasta käytöksestäsi jotta tietäisi onko tuo hänen omaa suunnanmuutos tasan vain sinun.

      • Anonyymi

        Hän itse muistaakseni kehui täällä palstalla viime yönä, kuinka ei ole yhteydessä keneenkään, joka on rikkonut hänen kotirauhaansa tai luottamusta. Ja sanoi kohtelevansa yhtä kylmästi kuin ennenkin. Ja enkö mielestäni ole kumpaakaan tehnyt. Ainoastaan ilmaissut tunteitani. Käytös on alusta asti kylmän viileää ja luotaansatyöntävää. Itse olen yrittänyt elää elämääni, mutta jostain hän aina 'putkahtaa' esiin. En sitten koskaan olisi kuvitellut, että hän on täällä palstalla. Sen e- vegaanininaisen takia vai kiusatakseeni minua ja nöyryyttävän julkisesti kaikenlaisilla naisia alistavalla olevilla heikoilla? Vai kenties oman tyttöystävänsö vuoksi?


    • Anonyymi

      mutta voisiko asiallisesti vastata noihin muutamaan aloitukseen ?että miksi nainen esittää että ei ole kiinnostunut vaikka huomaa että on!viimeksi tuli melkein ihole mutta nyt ei mitään sellasta ?hänellä mies mutta on kiinnostunut !oli kyllä kipeä juuri niin voi siitäkin johtua

    • Anonyymi

      ja huomannut miten napittaa mutta nyt vältteli katse kontaktia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1995
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1410
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1317
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1273
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe