En usko että näin on käynyt. Kakkosmies sinänsä saattaa olla kuolleiden joukossa.
Miksi Prigozin järkevänä ihmisenä olisi samassa lentokoneessa useiden maanmies taistelijoiden kanssa. Ei hän tee sellaista virhettä, varsinkin kun välit Putiniin ovat viileät.
Hänen puhelimensa on löydetty turmapaikalta. Mitä sitten? Venäjän masinoima juoni, puhelin viety koneeseen etukäteen, jolla lavastetaan muka olonsa koneessa. Näitä venäjä osaa lavastaa. En usko pätkääkään hänen kuolemaansa vaan luulen, että hän paistattelee auringossa toisella puolella maapalloa.
Prigozinin kuolema
16
425
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä ollut uusnatsi Petrovskin tulo ja pidättäminen suomeen sattumaa.
Tämäkin venäjän masinoima juttu.- Anonyymi
Lukekaa Harhautus- kirja niin tiedätte paljon enemmän kuin nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukekaa Harhautus- kirja niin tiedätte paljon enemmän kuin nyt.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Perhana olen kuullut tuosta kaverista kun olin ukrainassa, Ei mikään pulmunen, mutta tyypillinen asetta kantava kovis, joka muuttuu tavalliseksi kuolevaiseksi kun ei ole asetta mukana. Uskoo se luotia sekin. Kuulemma oli kova vetämään huumeita ja puhui suomen valtaamisesta.
Ukrainaan vaan ja elinkautinen päälle. Ukrainassa elinkautinen on elinkautinen yleensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perhana olen kuullut tuosta kaverista kun olin ukrainassa, Ei mikään pulmunen, mutta tyypillinen asetta kantava kovis, joka muuttuu tavalliseksi kuolevaiseksi kun ei ole asetta mukana. Uskoo se luotia sekin. Kuulemma oli kova vetämään huumeita ja puhui suomen valtaamisesta.
Ukrainaan vaan ja elinkautinen päälle. Ukrainassa elinkautinen on elinkautinen yleensä.Jep jep otteita skitsofreenikon päiväkirjasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa
Siinä tämä koko saaga on kerrottu jo etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainaan vaan ja elinkautinen päälle. Ukrainassa elinkautinen on elinkautinen yleensä.Taitaa Supon päällikkö lähteä vaihtoon. Ihmettelen jos näin ei käy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tämä koko saaga on kerrottu jo etukäteen.
Harhautus- kirjassa ja etukäteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa Supon päällikkö lähteä vaihtoon. Ihmettelen jos näin ei käy!
Supolla ei ole ollut harmainta aavistusta Petrovskin suomessa oleskelusta. Venäjän näpäytys suomelle, suoranainen varoitus. Siinä on Pelttarilla selittelemistä.
- Anonyymi
Ukrainaan tämä pitää palauttaa tai lähettää. Mitä kauemmin hän on suomessa sen vaikeampaa tulee vääntö venäjän kanssa. Saman tien ukrainaan niin se on pois meidän murheista.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179854957
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Hänet on nähty Jämsässä. Ihan saman näköinen kaveri ruvennut käymään Jämsän Portissa.
- Anonyymi
joo joo totta kai ja munkkipussit rapisee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo joo totta kai ja munkkipussit rapisee.
Ja jämpsän portissa jutut paisuu ku pullataikina
- Anonyymi
Käy ihmeessä kysymässä hänen taistelijanimeään, voit hämmästyä! puhuu hyvin ruotsia.
- Anonyymi
Jos näin oikeasti olisi niin se on suuri heikennys itse venäjälle, kun wagner loppuu tai pirstaloituu. Samalla se on suuri voitto ukrainalle.
Venäjän Putin ampui itseään sillä oikealla ampujan kädellään oikeaan jalkaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä381691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641627Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701368Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2361311Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1961199- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057