Lällätti lälläti lää. Mun on. Muut voi nuolla vaikka näppejään. Mutta peskää kädet ensin!
Ei ehkä vielä mutta viettelen sen pian.
Tee mies on mun
72
521
Vastaukset
- Anonyymi
Nätit bikinit sun kuvassa. Asut ilmeisesti jossain paratiisissa?
- Anonyymi
En varmasti jakaisi mitään bikinikuvia itsestäni.
"Ne on toiset mimmit, kun teikäläisiä sietää
Mä tarvin jonkun paremman
Jonkun vähän ihanamman (muutin tämä sanan)
Jonkun vähän pidemmän
Jonkun miehemmän"
- Anonyymi
Aika mautonta itsepröystäilyä. Luulet saavasi kenet vain tosta vain? Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
En tietenkään saa ketä vaan enkä muita haluakaan. Hänet minä viettelen. Mies on antanut jo vähän vihreää valoa niin miksen yrittäisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietenkään saa ketä vaan enkä muita haluakaan. Hänet minä viettelen. Mies on antanut jo vähän vihreää valoa niin miksen yrittäisi.
Sehän on hienoa. Millä tavalla on antanut vihreää valoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyrkkyjä täällä riittää. Yleensä teinejä lällätyksistä päätellen...
Kohta tullaan haukkumaan kaikki miehet kun ei se ihastus sitten ollutkaan yhtä lapsellinen kuin itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on hienoa. Millä tavalla on antanut vihreää valoa?
Siten että rakastunut nainen ajattelee, että ahaa sekin voisi olla kiinnostunut. Miesparka. No selvittelen näitä muualla. Tuli vaan ikävä niin tuli noin kirjoitettua. Saatte pitää muut t miehet. Mulle riittää hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta tullaan haukkumaan kaikki miehet kun ei se ihastus sitten ollutkaan yhtä lapsellinen kuin itse.Se on sinun päätelmäsi tuosta kirjoituksesta. Voihan se olla joku vanha nainen joka fiilistelee rakastuneena. Ei voi tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siten että rakastunut nainen ajattelee, että ahaa sekin voisi olla kiinnostunut. Miesparka. No selvittelen näitä muualla. Tuli vaan ikävä niin tuli noin kirjoitettua. Saatte pitää muut t miehet. Mulle riittää hän.
Kyllä varmasti riittää, ja ylikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta tullaan haukkumaan kaikki miehet kun ei se ihastus sitten ollutkaan yhtä lapsellinen kuin itse.Osuiko arkaan kohtaan tuo aloitus. Hauku vaan. Se T mies on silti mun eikä sun. I H A N A !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mielestäni ole kiinnostunut t- miehestä, ja ihan naiselta naiselle kyselisin If you know what i mean
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mielestäni ole kiinnostunut t- miehestä, ja ihan naiselta naiselle kyselisin If you know what i mean
No, aloituksen oli vähän tarkoituskin ärsyttää. Vaikka se totta onkin. Kiva että joku otti siitä herneen nenään niin ei mennyt ihan hukkaan. Hauskaa päivää. Saatan laittaa illalla tekstaria t miehelle pitkästä aikaa. Tuli niin ikävä taas. I H A N A !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, aloituksen oli vähän tarkoituskin ärsyttää. Vaikka se totta onkin. Kiva että joku otti siitä herneen nenään niin ei mennyt ihan hukkaan. Hauskaa päivää. Saatan laittaa illalla tekstaria t miehelle pitkästä aikaa. Tuli niin ikävä taas. I H A N A !
Muutako, tulta babee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta tullaan haukkumaan kaikki miehet kun ei se ihastus sitten ollutkaan yhtä lapsellinen kuin itse.Täällä niin trollauspalstalla tosiaan aiheet tuntuu pyörivän naisiin kohdistuvan vihan ympärillä. Ei se edes mitään, että joku lapsellinen äijä kirjoittelee tällaisia aloituksia , mutta se että lapselliset ihmiset pitää niitä totena🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virhe. Punaista valoa näytettiin minulle vaihtelux.
Lux = Valo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin virheellisesti "selvittelen näitä aamulla". Ja tässä ollaan. Heräsin ilman kelloa hetki sitten.
On kuuma ja auringonvalo pilkahteli verhon rakosista simmuun. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on sinun päätelmäsi tuosta kirjoituksesta. Voihan se olla joku vanha nainen joka fiilistelee rakastuneena. Ei voi tietää.
Eihän vanhat naiset fiilistele rakastuneena. Ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apuah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä omalta osaltani taas henkilökohtaisesti koen tämän keskustelen hauskana ja pirskahtelevana. Ilollisena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apuah.
Toi "if you know what I mean" IHANAA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä niin trollauspalstalla tosiaan aiheet tuntuu pyörivän naisiin kohdistuvan vihan ympärillä. Ei se edes mitään, että joku lapsellinen äijä kirjoittelee tällaisia aloituksia , mutta se että lapselliset ihmiset pitää niitä totena🥱
Tai tarkemmin, että joku psykoottinen on mielestään niin suvereeni, että hän voi tiedottamaan kaikkia kuka ”älöittäjä” on. Joskus following the mass is with a silent m
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin virheellisesti "selvittelen näitä aamulla". Ja tässä ollaan. Heräsin ilman kelloa hetki sitten.
On kuuma ja auringonvalo pilkahteli verhon rakosista simmuun.Miltä tuusulassa näyttää- onko ilma niin raitis että tekee mieli mennä?
- Anonyymi
Voitas päätyy samaan hissiin.
- Anonyymi
En asu hissitalossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu hissitalossa.
Mutta meinasinkin, että uudestaan. Onkin jo aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varma ollaanko oltu hississä kerran yhtä aikaa. Kun en alussa ollut ihastunut häneen, niin ei jäänyt niin mieleen, mutta muistelen että se on mahdollista.. (tuskin sinä mutta silti mahdollista).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole varma ollaanko oltu hississä kerran yhtä aikaa. Kun en alussa ollut ihastunut häneen, niin ei jäänyt niin mieleen, mutta muistelen että se on mahdollista.. (tuskin sinä mutta silti mahdollista).
Olen se minä. Se oli joulun aikaa, kiirettä piti. Kaikki asiat myöhässä, kuten perinteisesti Suomenmaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen se minä. Se oli joulun aikaa, kiirettä piti. Kaikki asiat myöhässä, kuten perinteisesti Suomenmaassa.
Kyllä tuo saattaisi osua. Muistan tuollaisen tilanteen mutta vasta myöhemmin "heräsin" häneen ja näihin tunteisiin. Siksi se muistikuva on aika hatara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tuo saattaisi osua. Muistan tuollaisen tilanteen mutta vasta myöhemmin "heräsin" häneen ja näihin tunteisiin. Siksi se muistikuva on aika hatara.
Ei sillä ole väliä. Mukava tuntea lämpimiä fiiliksiä. Kuten myös. Oikeesti mun kropassa kiertää lämpöä taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä ole väliä. Mukava tuntea lämpimiä fiiliksiä. Kuten myös. Oikeesti mun kropassa kiertää lämpöä taas.
Jos olisit hän niin voitaisiin lämmitellä yhdessä. Hän saa mut tuntemaan jne... Lähden nyt menemään kun on aika hieno sää ulkona. Hauskaa viikonloppua sinne! En vastaa enää tässä.
Menikin taas riitelyksi jonkun kanssa tuola vaikka aloitus oli ihan huumorilla kirjoitettu. En ole oikeasti muiden miehiä viemässä. Hän yksi vaan mielessä. No, aloituksen tarkoituskin oli vähän provosoida. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu hissitalossa.
Sininen hyvin harvinainen yksilöllinen puutalo.
Vaikos
Ihka oikea linna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan teletappi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhden kerran kyllä.
- Anonyymi
Tyrkky olet, et osaa 'vietellä' olet teini-tasolla vasta-alkaja.
- Anonyymi
Mutta osaan kirjoittaa teinitasolla oikein enkä laita siihen väliviivaa.
Olen asunut avoliitossa pitkään, joten en ole mikään aloittelija. Tekstini vaan hämää kun olen niin taitava maalailija. Revi siitä pelIe 😄
T mies on mun 🧡 - Anonyymi
Kerrohan sitten vaikka tähän lapsekkaan miehen aloitukseen, että miten tällainen viettely parhaiten tapahtuu- lisääkö provojen kimpussa pyöriminen omaa viehätysvoimaa tai se, että yrittää kieroilun kautta saada jonkun näyttämään huonolta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta osaan kirjoittaa teinitasolla oikein enkä laita siihen väliviivaa.
Olen asunut avoliitossa pitkään, joten en ole mikään aloittelija. Tekstini vaan hämää kun olen niin taitava maalailija. Revi siitä pelIe 😄
T mies on mun 🧡Huom. Halusin korostaa teineyttä joka olet. Asutko edelleen avoliitossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huom. Halusin korostaa teineyttä joka olet. Asutko edelleen avoliitossa?
En asu enää kenenkään kanssa. Erosin pitkästä liitosta koska halusin kokea vielä rakkautta tässä elämässä. Suhteemme muistutti enemmän kämppiksiä jo siinä vaiheessa. Sitten kohtasin hänet t miehen ja rakastuin. Hyvä päätös oli. Aloitus oli enemmän vitsi kun teinimäistä lällätystä. Olet vain niin tosikko. Ollaan erilaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu enää kenenkään kanssa. Erosin pitkästä liitosta koska halusin kokea vielä rakkautta tässä elämässä. Suhteemme muistutti enemmän kämppiksiä jo siinä vaiheessa. Sitten kohtasin hänet t miehen ja rakastuin. Hyvä päätös oli. Aloitus oli enemmän vitsi kun teinimäistä lällätystä. Olet vain niin tosikko. Ollaan erilaisia.
Totta. Olen hyvin hillittyhallittu, en kovin herkästi tirsku enkä nauraakotkota. En ole minkäänsortin harakka.
Olen hyvin vakaa, jopa vakava, vakavastiotettava persoona. Vaakaa en vielä omista. Iso peili on hankinnassa.
Enhän poukkoile edes tekstissäni.
- Anonyymi
Eipä ole lällättelyä kuullut missään ala-asteen jälkeen...
- Anonyymi
Minä en kuullut edes ala-asteella. Olin niin suosittu koko peruskoulun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minullekaan koskaan ole lällätelty, olin mukava kaikille ja minulle oltiin mukavia. Mutta jotkut itseään muita korkeammalle korottavat, ilkeämmät lapset lällättelivät muille kyllä.
- Anonyymi
Enpä ole minäkään enkä edes lukenut, paitsi tämän miehen aloitusten yhteydessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minullekaan koskaan ole lällätelty, olin mukava kaikille ja minulle oltiin mukavia. Mutta jotkut itseään muita korkeammalle korottavat, ilkeämmät lapset lällättelivät muille kyllä.
No minä vitsailin. En minä muista enää ala-astetta. Siitä on jo aika kauan. En muista enää yläastettakaan. Lukiosta muistan vielä jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minä vitsailin. En minä muista enää ala-astetta. Siitä on jo aika kauan. En muista enää yläastettakaan. Lukiosta muistan vielä jotain.
On minullakin yli 30 vuotta siitä, kun ala-aste jäi taakse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On minullakin yli 30 vuotta siitä, kun ala-aste jäi taakse.
Minä en aio paljastaa miten kauan minulla. Tämä on kuitenkin aika sairas paikka. Turhautuneet naiset kiusaa toisiaan. En todellakaan kerro itsestäni tuollaisia tietoja näille potiIaille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en aio paljastaa miten kauan minulla. Tämä on kuitenkin aika sairas paikka. Turhautuneet naiset kiusaa toisiaan. En todellakaan kerro itsestäni tuollaisia tietoja näille potiIaille.
Minulla ei ole mitään ongelmaa mainita palstalla, että olen yli 40-vuotias. Niin on täällä moni muukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole mitään ongelmaa mainita palstalla, että olen yli 40-vuotias. Niin on täällä moni muukin.
Minun puolesta te turhakkeet voitte vaikka haukkua teiniksi ja kohta sitten mummoksi. Ikäni ei kuulu teille eikä muutkaan yksityisasiani. Onpa jotain sisältöä elämässänne kun voitte täällä päteä ja kuvitella olevanne muita parempia. Jokaisella on hetkensä elämässä. Teillä se taitaa olla nyt ja täällä palstoilla. Tsemppiä hei jatkoon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun puolesta te turhakkeet voitte vaikka haukkua teiniksi ja kohta sitten mummoksi. Ikäni ei kuulu teille eikä muutkaan yksityisasiani. Onpa jotain sisältöä elämässänne kun voitte täällä päteä ja kuvitella olevanne muita parempia. Jokaisella on hetkensä elämässä. Teillä se taitaa olla nyt ja täällä palstoilla. Tsemppiä hei jatkoon!
Tsemppiä tosiaan jatkoon niille jotka pitää sinun kirjoituksia muka naisen tuotoksina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat olla se nainen, joka pillastuu jokaisessa aloituksessaan.
Joskus aloituksessa ollaan niin herttaista ja niin ikävöivää neitoa, mutta sitten tulee kulmahampaat ja sähinät, noidan kynnet ja löyhkä myöhemmin kuitenkin esiin.
Mietitkö koskaan, millainen kumppani olisit miehelle tuossa kunnossa, tuollaisella persoonallisuudella? Mitä sinulla on annettavaa rakkaudellisessa suhteessa? Osaatko kunnioittaa toista ihmistä? Oletko empaattinen? Huolehditko toisten hyvinvoinnista kuin omastasi?
Sinulla on pitkä matka vielä edessäsi elämän oppimisen tiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus aloituksessa ollaan niin herttaista ja niin ikävöivää neitoa, mutta sitten tulee kulmahampaat ja sähinät, noidan kynnet ja löyhkä myöhemmin kuitenkin esiin.
Mietitkö koskaan, millainen kumppani olisit miehelle tuossa kunnossa, tuollaisella persoonallisuudella? Mitä sinulla on annettavaa rakkaudellisessa suhteessa? Osaatko kunnioittaa toista ihmistä? Oletko empaattinen? Huolehditko toisten hyvinvoinnista kuin omastasi?
Sinulla on pitkä matka vielä edessäsi elämän oppimisen tiellä.En lue sinua. Jätän tuon lukematta. Luin siis ensimmäisen lauseen ja jätin siihen. Mielipiteesi ei kiinnosta. Tunnen itseni. Minä olen ihan hyvä nainen, palsta vaan on tosi sairas paikka. Olen ihana ihminen ja tiedän sen. Poistun nyt ulos lenkille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on pitkä matka vielä edessäsi elämän oppimisen tiellä.Sinulla itselläsi olisi kasvun paikka kun nolaat itseäsi tappelemalla anonyymilla palstalla tuntemattoman selvästi trollaajamiehen kanssa. Jos on pakkomielle tuhota jonkun maine, niin ala avautua vaikka somekanavissasi asioista ehkä joku ottaa vakavasti sinun ”hädän”
- Anonyymi
Eihän sitä monet edes nykyisin osaa. Lapsuusmuistoja. Siskoni kanssa lälläteltiin puolin ja toisin.
- Anonyymi
Minäpä olen käynyt kansakoulun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin täytän pian tuon pelätyn neljänkympin rajapyykin, mutta en tunne toistaiseksi ikäkriisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla itselläsi olisi kasvun paikka kun nolaat itseäsi tappelemalla anonyymilla palstalla tuntemattoman selvästi trollaajamiehen kanssa. Jos on pakkomielle tuhota jonkun maine, niin ala avautua vaikka somekanavissasi asioista ehkä joku ottaa vakavasti sinun ”hädän”
Minä taidan mennä kasvatuslaitokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin täytän pian tuon pelätyn neljänkympin rajapyykin, mutta en tunne toistaiseksi ikäkriisiä.
Ei minullakaan ole ollut ikäkriisiä missään vaiheessa. Ei sitä kaikille tulekaan. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lue sinua. Jätän tuon lukematta. Luin siis ensimmäisen lauseen ja jätin siihen. Mielipiteesi ei kiinnosta. Tunnen itseni. Minä olen ihan hyvä nainen, palsta vaan on tosi sairas paikka. Olen ihana ihminen ja tiedän sen. Poistun nyt ulos lenkille.
Minullakin on iso pörhöinen valkoinen koira. Se nauraa. Minulle. Pussaa myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla itselläsi olisi kasvun paikka kun nolaat itseäsi tappelemalla anonyymilla palstalla tuntemattoman selvästi trollaajamiehen kanssa. Jos on pakkomielle tuhota jonkun maine, niin ala avautua vaikka somekanavissasi asioista ehkä joku ottaa vakavasti sinun ”hädän”
Sitä on muuten liikkeellä, että parin psyykkinen tila värikkäintä juttuineen on huamattu, toki kaikkein pahnanpohjimmaiset ja saman tasoiset saa tietää vikana ja kulkee vieläkin autuas virne naamalla kun on kerrankin jotain puhuttavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän AP- mies muuten sillä elitistisellä maalittajalla on peruskoulujärjestelmää vastaan, onko hänellä jäänyt traumoja?
- Anonyymi
Senkus. Yksi mun exi.Toisen roska on toisen aarre.
- Anonyymi
Se on varmasti totta. Kyllä hänellä exiä on oltava, en tiedä montako.
- Anonyymi
Sopii nainen. t: t
- Anonyymi
Kiitos rakas. Toivottavasti törmätään pian tai sitten rohkaisen mieleni ja laitan viestiä. Ikävä on.
- Anonyymi
Voisin instaa kyl. Mikä rusketus!
- Anonyymi
Ihme juttuja. En käytä instaa enkä hanki rusketuksia. Olen aika järkevä ihminen vaikkei sitä täällä uskois.
- Anonyymi
Siitä vaan. Katsotaan 6 kuukauden päästä oletko yhtä innoissasi.
- Anonyymi
En odota vauvaa.
- Anonyymi
Odotathan aloittajamies, pötsis on massiivinen ja kärsäkin näkyy jo
- Anonyymi
Teemies vetää keittiössä jännää ja kokkaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833