Kuuntelin kun työpaikan varakkaat ihmiset keskusteli sähköautoista ja he esittelivät eri ominaisuuksia puhelimistaan mitä auto tekee tai sillä voi tehdä ja yksi Teslan omistaja mainitsi että "kaikki on täällä" ja näytti puhelinta.
En työväkeen kuuluvana kehdannut kysyä kun luulevat köyhäksi, että toimiiko tuo lainkaan ilman älykännykkää?
Minulla kun ei ole sellaista eikä tule mutta Teslan voisin ostaa.
Toimiiko ilman älykännykkää?
Anonyymi-ap
4
249
Vastaukset
- Anonyymi
Toki, luottokorttilätkyrää voi käyttää pelkästään myös
- Anonyymi
Valintoja, valintoja...
- Anonyymi
älyä vaaditaan kyllä
- Anonyymi
Toimii ilman kännykkää kuten muutkin autot. Tosin avaimen virkana on sirukortti, jolla saa ovet auki, ja ajotilan päälle. Tuo on paljon parempi kuin mikään avain, koska uuden saa teslalta parilla kympillä ja sen voi ohjelmoida helposti itse.
Ilman kännykkää jää toki esilämmitykset ja kaikki muukin etänä suoritettavat toiminnot tekemättä. Ja auton ovet saa auki ja ajamaan kunhan on kännykkä mukana vaikka taskussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851