MAAHANMUUTTAJAT TÖIHIN

Anonyymi-ap

KAIKKI MAAHAN MUUTTAJAT TÖIHIN EI MINKÄÄN NÄKÖSTÄ SOSIAALITURVAANIIN EIKÖHÄN LÄHDE OMAAN MAAHAN TAKASIN TALVELLA PAKASESSA PERSE PALELTUU EIKÄ OOKKU YLÄHUULI LEIVÄNPÄÄLLE JOS SITÄKÄÅN NIIN EIKÖHÄN EUROT ALA RIITTÄÄ KANTA SUOMALAISILLE KÖYHILLE SOSIAALI TURVA ON RAKENNETTU EIKÄ MAAHANMUUTTAJILLE IKÄNSÄ TÄTÄ MAATA RAKENTANUT VANHUS.

7

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki työttömät töihin pääkaupunkiseudulla. Loisiminen jo riittää.

      • Anonyymi

        Yes, puolitetaan duunit niin kaikille riittää!


    • Anonyymi

      Suomessa täysin persilleen menevää politiikkaa, ulkomaalaisia hyysätään maksaen vuokrat, sähkö ja vesilaskut, ostetaan puhelimet ja hoidetaan niiden maksut, maksusitoumukset kauppoihin,annetaan pyörät ,vaunut, julkisen menot lisääntyy terveysmenoina esim ympärivuorokautiset vastaanottokodit joka paikkakunnalla, tulkit, palkkakuluina kela. ja sossutädeille, päiväkoti ja koulutusmaksuina, elatustuet, lapsilisät ja paljon muuta menoerää, ENTÄS SUOMALAISET LAPSIPERHEET JA VANHUKSET , OVAT TOSI SURKEASSA JAMASSA. VANHUKSET JOTKA OVAT MAKSANEET ELÄMÄNSÄ VEROJA JA TEHNEET SUOMESTA SEN MIKÄ SE ON OVAT TÄYSIN HEITTEILLÄ
      JA VAILLA YHTEUSKUNNAN HOIVAA. NIIN ITSEKIN OLEN JOKA PÄIVÄ VIHAA TÄYNNÄ KUN NÄEN TOREILLA, LIIKEKESKUKSISSA MATUJA JOTKA MALEKSII SIELLÄ, TYÖTTÖMIEN MÄÄRÄ KASVAA SUHTEESSA MATUJEN TUNKEUTUESSA TÄNNE PILATEN MONET ASUINALUEET.

      • Anonyymi

        Minä olen aivan varma siitä asiasta, että yksikään ulkomaalainen ei millään tavoin ole syyllinen suomalaisen yhteiskunnan epäkohtiin! Olivatko ihmiset myöskään täällä tyytyväisiä kaikkeen, ennen ensimmäisen pakolaisen saapumista. Rahaa palaa kyllä paljon kaikkeen turhaan, kuten joidenkin organisaatioiden itsensä pyörittämiseen, joista eivät hyödy kukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen aivan varma siitä asiasta, että yksikään ulkomaalainen ei millään tavoin ole syyllinen suomalaisen yhteiskunnan epäkohtiin! Olivatko ihmiset myöskään täällä tyytyväisiä kaikkeen, ennen ensimmäisen pakolaisen saapumista. Rahaa palaa kyllä paljon kaikkeen turhaan, kuten joidenkin organisaatioiden itsensä pyörittämiseen, joista eivät hyödy kukaan.

        Monikulttuuriset maat ovat pääsääntöisesti ongelmia täynnä koska käsitykset siitä, miten maata tulee kehittää poikkeavat liian paljon toisistaan . Kulttuurierot eivät saa olla liian kaukana toisistaan .


    • Anonyymi

      Olihan se aika pysäyttävää kuultavaa kun puolituttu "talkkari" tuoissa kertoili miten mamujen tarpeita hoidetaan verraten suomalaisiin jotka saa tyytyä vanhaan ja käytettyyn , no suomalaiselle on helpompi sanoa päin naamaa mitä vain , toisin kuin mamuille jotka osaavat vaatia ja pitää puoliaan , ja viime kädessä ottaa rasistikortin esiin , siinä sossutäti tutisee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe