Elämääni tulee pian uusi uros

Anonyymi-ap

Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?

118

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sillä ole mitään väliä mitä joku tuntematon tekee.

      • Anonyymi

        Hyvä koska oon ihan rakastunut 🥰


      • Anonyymi

        Mutta näihin miehen provoihin on silti pakko viikinkien ym ”viksujen” uskoa, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä koska oon ihan rakastunut 🥰

        Ei silläkään ole tuntemattomille mitään väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silläkään ole tuntemattomille mitään väliä.

        Sitä taustaa vasten tämä mokellus naisena esiintyvän aloituksissa tuntuu aika surrealistiselta


    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa se kenellä on Trump-paita.

      • Anonyymi

        Jos siinä on ruksi päällä


    • Anonyymi

      Mitä sille toiselle tapahtui jonka näin usein?

      • Anonyymi

        Toivottavasti se vähän piristyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti se vähän piristyy.

        Onko se allapäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se allapäin?

        On. Jospa ne ystävystyy. Se suurin syy koko uuden etsintään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On. Jospa ne ystävystyy. Se suurin syy koko uuden etsintään.

        Sun pitäis hakea kuule töitä. Oikeesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäis hakea kuule töitä. Oikeesti.

        Sun pitää lopettaa kuvitelemasta mut sun tutuksi. Ihan oikeesti. Kun ei sulle mun työt kuulu v* ttuakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitää lopettaa kuvitelemasta mut sun tutuksi. Ihan oikeesti. Kun ei sulle mun työt kuulu v* ttuakaan.

        Älä kuvittele mua häneksi. Kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuvittele mua häneksi. Kiitos!

        Kukaan kuvittele sua keneksikään. En kirjoita kellekään joka toisten töistä jauhaa ikävä palstalla. Eikä kirjoitta kukaan muukaan. Eikö teillä oikeasti ole muuta mietitävää? Kukaan ei teitä kuitenkaan täällä kaipaa. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäis hakea kuule töitä. Oikeesti.

        Niin sunkin päivät pitkät teet itsestäsi narrin viisastelemalla trollaavan äijän seteissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan kuvittele sua keneksikään. En kirjoita kellekään joka toisten töistä jauhaa ikävä palstalla. Eikä kirjoitta kukaan muukaan. Eikö teillä oikeasti ole muuta mietitävää? Kukaan ei teitä kuitenkaan täällä kaipaa. 😂

        Ethän sinä muuta teekkään kuin käytät tämän äijän provoja simulaationa tosielämästä. Se jos mikä on surullista😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sinä muuta teekkään kuin käytät tämän äijän provoja simulaationa tosielämästä. Se jos mikä on surullista😬

        Mistähän säkin tiedät mitä mä teen? Se jos mikä surullista kytätä muita..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistähän säkin tiedät mitä mä teen? Se jos mikä surullista kytätä muita..

        Eli ihan aikuisten oikeasti vetoat nyt tämän rahvaanomaisen maalitusputkesi puitteissa, että sinua ahdistellaan palstalla🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ihan aikuisten oikeasti vetoat nyt tämän rahvaanomaisen maalitusputkesi puitteissa, että sinua ahdistellaan palstalla🤭

        Ethän sä muuta tee kuin kiusaat ja ahdistelet ihmisiä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun pitäis hakea kuule töitä. Oikeesti.

        Sekä jos joku kaukainen " tuttu"joka ei ole vuosikausiin kysynyt edes mitä kuuluu? Puuttuu jotenkin siihen olenko töissä vai en tietämättä mitään elämäntilanteestani. Suksikoon h* lvettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän sä muuta tee kuin kiusaat ja ahdistelet ihmisiä täällä.

        Onko sun nillitys tälle palstamiejellle häntä toiseksi fantasioiden fiksua ja järkevää käytöstä? Minusta tuo on maanista ja lue välillä mitä yrität spinnata ku pieni elämänkoulainen


    • Anonyymi

      Ei haittaa, tiedossa ollut jo pitkään.

      • Anonyymi

        Oonhan mä siitä salaa haaveillut vuosia mutta en koskaan uskonut että sellainen tulee omalle kohdalle. 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonhan mä siitä salaa haaveillut vuosia mutta en koskaan uskonut että sellainen tulee omalle kohdalle. 🥰

        Voi olla harhaakin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla harhaakin...

        Totta se on ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta se on ❤️

        Mielikuviesi tuottamaa harhaista totuutta. Usko pois vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuviesi tuottamaa harhaista totuutta. Usko pois vaan.

        Niin no. Sullakun ei kato oo oikeaa elämää se vaan tuntuu siltä. Mustamaalaus ei ole ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no. Sullakun ei kato oo oikeaa elämää se vaan tuntuu siltä. Mustamaalaus ei ole ok.

        Heräisit jo todellisuuteen. Joka päivä spämmäät noita samoja jutskia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräisit jo todellisuuteen. Joka päivä spämmäät noita samoja jutskia.

        Olet harhainen hullu. En ole tälläistä kirjoittanut ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla harhaakin...

        Siis nämä trollaavan äijän tekstit ja esim sinun kuvitelmat niistä? No ei kai serlokki🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heräisit jo todellisuuteen. Joka päivä spämmäät noita samoja jutskia.

        Miksi sinä tinkaat tämän äijän kanssa näitä juttuja? Herää itse todellisuuteen itse, et sinä mikään inflyensseri ole, vaan omiin maailmoihin jumiin jäänyt hoopo ja aika keinottoman oloinen sellainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä tinkaat tämän äijän kanssa näitä juttuja? Herää itse todellisuuteen itse, et sinä mikään inflyensseri ole, vaan omiin maailmoihin jumiin jäänyt hoopo ja aika keinottoman oloinen sellainen

        Mihin omiin juttuihin. Tietenkin omiin juttuihin. Kenenkä muun elämästä mun pitäis sisältöä ammentaa niinkuin sinun jolla ei ole omaa elämää ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin omiin juttuihin. Tietenkin omiin juttuihin. Kenenkä muun elämästä mun pitäis sisältöä ammentaa niinkuin sinun jolla ei ole omaa elämää ollenkaan.

        Sanoo tapaus, joka ei pääse yli siitä ettei voi loputtomiin maalittaa yhtä ihmistä lapsellisten leikkiensä ns artifaktiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo tapaus, joka ei pääse yli siitä ettei voi loputtomiin maalittaa yhtä ihmistä lapsellisten leikkiensä ns artifaktiksi

        Ketä mä maalitan? Sä olet ihan omissa maailmoissa. Tää viesti oli hyvänmielen viesti. Jonka te sekopäät pilaatte. Te olette yks syöpä joka pilaa koko tämän sivuston. Yhtään viestiä ei siis yhtään viestiä voi laittaa jota ei joku sekopoltsi pilaa harhoilla tai yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä mä maalitan? Sä olet ihan omissa maailmoissa. Tää viesti oli hyvänmielen viesti. Jonka te sekopäät pilaatte. Te olette yks syöpä joka pilaa koko tämän sivuston. Yhtään viestiä ei siis yhtään viestiä voi laittaa jota ei joku sekopoltsi pilaa harhoilla tai yms.

        Täällä näitä rottia riittää valmiina hyökkäämään kun ei heillä raukoilla mt oireisilla muutakaan elämässä ole.
        Heidän elämä on niin köyhää että sitä täytyy aina keksiä jotain kusipäistä tekemistä.
        Kun lukee näitä niin huomaa kyllä ettei ole heille paljon järkeä siunaantunu.
        Hönttiä porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä näitä rottia riittää valmiina hyökkäämään kun ei heillä raukoilla mt oireisilla muutakaan elämässä ole.
        Heidän elämä on niin köyhää että sitä täytyy aina keksiä jotain kusipäistä tekemistä.
        Kun lukee näitä niin huomaa kyllä ettei ole heille paljon järkeä siunaantunu.
        Hönttiä porukkaa.

        No eihä sun tarvitse palstagubbe muuta kuin keksiä uusi aloitus missä esität naista bipolaarisille, niin kyllä se siitä🥱👍


    • Anonyymi

      Se on hyvä valinta, tulette varmasti hyvin toimeen keskenämme, varsinkin kun lähtökohdat ja periaatteet käy hyvin yhteen teillä (molemmat on jonkun elätettävänä ja sillä hän te jatkossakin elätte)

      • Anonyymi

        Varmasti kiva olla tollanen positiivinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kiva olla tollanen positiivinen ihminen.

        Voi hyvinkin olla positiivinen, kertoi vain miten jotkut makaa ja petaa elämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla positiivinen, kertoi vain miten jotkut makaa ja petaa elämäänsä.

        Jaa a. Me ei olla tuttuja mitenkään. Eli makaa vaikka katuojassa mun puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa a. Me ei olla tuttuja mitenkään. Eli makaa vaikka katuojassa mun puolesta.

        Sinähän itse positiivinen olet 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän itse positiivinen olet 😂

        Joo tämä miehen monologi keskeytyy vaan kaltaisesi hönön sekaantuessaan siihen, ksi saat tästä onnistumisen kokemuksia tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän itse positiivinen olet 😂

        Teidän kanssa jutellessa tulee olo että tekee mieli vetää itsensä kiikkuun. Ootte oikeasti niin ankeaa porukkaa että voi k* rpä sentään. Ruoditaan toisten rahoja töitä ja ongelmia. Ja kuvitellette että joku kaipaa. Haloo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän kanssa jutellessa tulee olo että tekee mieli vetää itsensä kiikkuun. Ootte oikeasti niin ankeaa porukkaa että voi k* rpä sentään. Ruoditaan toisten rahoja töitä ja ongelmia. Ja kuvitellette että joku kaipaa. Haloo.

        Mistä päättelee että kuvittelen jonkun kaipaavan 🤣 ei en kuvittele, eikä tämä ole kuin omien tunteiden purkupaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelee että kuvittelen jonkun kaipaavan 🤣 ei en kuvittele, eikä tämä ole kuin omien tunteiden purkupaikka

        Mktä sä muhun niitä purat. Ei mua kiinnosta sun tunteet pätkääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelee että kuvittelen jonkun kaipaavan 🤣 ei en kuvittele, eikä tämä ole kuin omien tunteiden purkupaikka

        Sekö on sun tunteiden purkua että maalitat ihmisiä? Se on rikollista touhua tajuatko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän kanssa jutellessa tulee olo että tekee mieli vetää itsensä kiikkuun. Ootte oikeasti niin ankeaa porukkaa että voi k* rpä sentään. Ruoditaan toisten rahoja töitä ja ongelmia. Ja kuvitellette että joku kaipaa. Haloo.

        No siihen tarvitaan vain narua ja tukeva puunoksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihen tarvitaan vain narua ja tukeva puunoksa.

        Ai sitäkö sä haet näillä että joku tappaa itsensä? Sekö sut tekee onnelliseksi? Mene rauhassa kokeile ensin itse. Ihme psykö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvinkin olla positiivinen, kertoi vain miten jotkut makaa ja petaa elämäänsä.

        Kuulostaa vakavasti että olet jotenkin kateellinen.
        Aikuinen ei moiseen alennu.
        Jos on normaali siis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihen tarvitaan vain narua ja tukeva puunoksa.

        Vedäs hönö sitten itsesi sinne!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedäs hönö sitten itsesi sinne!!

        Miksi? Sekö sut onnelliseksi tekee? Haluut että joku kuolee sun takia niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihen tarvitaan vain narua ja tukeva puunoksa.

        Sä voisit persu tehdä sen itse itsellesi kun sun elämä tuntuu olevan satuiluun kiinnitetty ja tulevaisuus hyllyllä. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siihen tarvitaan vain narua ja tukeva puunoksa.

        Tapa Kaitsu itsesi, kts


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedäs hönö sitten itsesi sinne!!

        Niin se varmaan tekeekin kohta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tapa Kaitsu itsesi, kts

        Kaitsu ei osaa solmia köyttä se vissiin se ongelma. Tarralenkkarit edelleen jaloissa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa vakavasti että olet jotenkin kateellinen.
        Aikuinen ei moiseen alennu.
        Jos on normaali siis..

        Et kyllä järjen jättiläiseltä kuulosta


    • Anonyymi

      Voiko koiralla olla siniset silmät? 👀

      • Anonyymi

        Kidutetuilla koirilla on.Kaltoin kohdelluilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kidutetuilla koirilla on.Kaltoin kohdelluilla.

        Ei ole koira kyseessä. Eli mene vaan kiduttamaan niitä lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole koira kyseessä. Eli mene vaan kiduttamaan niitä lisää.

        Oletko sinä se sairas ja kiukkuinen yksilö joka tilaa koirantappokeikkaa netistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinä se sairas ja kiukkuinen yksilö joka tilaa koirantappokeikkaa netistä?

        Siinähän olis jollekin elämänsä tilaisuus olla osalline gangstaelämään ja silleen


    • Anonyymi

      Minkä rotuinen koira?

      • Anonyymi

        Harvemmin täysin blondi koira sinisillä silmillä.


      • Anonyymi

        Husky 👀😍


    • Anonyymi

      Ei haittaa minua.

      • Anonyymi

        Hyvä aatelin että jotain kuitenkin haittaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pappa betalar tässä tarinassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappa betalar tässä tarinassa

        Elät toisten rahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pappa betalar tässä tarinassa

        Mun isällä ole mitään tekemistä tän kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät toisten rahoilla.

        Mun ansiotahan ne on jokatapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät toisten rahoilla.

        Miten muka 😂 ? En ainakaan sun rahoilla 😂 eikä sulla luuserilla mitään rahaa ole. Että pidä vaan turpas kiinni p* rsaukiinen ja kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ansiotahan ne on jokatapauksessa.

        Ja ansioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ansioita.

        Ne on vittumun massit.


    • Anonyymi

      Elämääsi tulee sinisellä vauva, silimillänsä, eikä minua ole ennää läsnä, se siittä....

      T.eikä tule olemaan, enää ikinäisyyvessä.

      Ps.suomen poliisi murhasi meikäläisen perheen, niin näillä perimätiedoilla hengitellään

      Hyvästi ihmiskunta, ikuisesti.

      Ikuisuudesta ikuisuuteen.fi

      https://m.youtube.com/watch?v=W9Q88bZO3YE

    • Anonyymi

      Harhoihin saa oikeastikin lääkitystä joka toimii. Vielä ei ole kohdallasi toivoa menetetty.

      • Anonyymi

        Mulla on kyllä ihan varma olo tästä. 😍


      • Anonyymi

        Taas sinä yksäri jaksat jankuttaa yksinäisenä ja hylättynä trollaavan äijän jutuissa, olet sotkenut asiasi ja elämäsi ja tämä on fakta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas sinä yksäri jaksat jankuttaa yksinäisenä ja hylättynä trollaavan äijän jutuissa, olet sotkenut asiasi ja elämäsi ja tämä on fakta

        Yksi esimerkki narsistista, joka kuvittelee että samaa rundia pyörimällä vaikuttaa todellisuuden kulkuun ja rakentumiseen🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi esimerkki narsistista, joka kuvittelee että samaa rundia pyörimällä vaikuttaa todellisuuden kulkuun ja rakentumiseen🙄

        Täällä niitä kaheleita on oikein tuplasti tänään. Ottakaa nyt ne lääkkeet ennenkuin teette itsenne ihan naurettavaksi 😂😂
        Vähän kuin jotain murkkuikäisiä vauvoja täällä tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä niitä kaheleita on oikein tuplasti tänään. Ottakaa nyt ne lääkkeet ennenkuin teette itsenne ihan naurettavaksi 😂😂
        Vähän kuin jotain murkkuikäisiä vauvoja täällä tänään.

        Niinpä, jos ihminen vajoaa oikeasti niin alas elämänkoulun likakaivoom ku keinovalikoima on olematon, että yrittää suu vaahdossa satuilla joidenkin nettiraapusteluiden pohjalta, niin on tämän myrkyllisen pelinsä jo lähtöjään hävinnyt


    • Anonyymi

      Oletko ap mies vai nainen

    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin elämääni sinisilmäisen blondin uroksen 💕

      • Anonyymi

        Kukapa ei se on niin kaunis. Mutta huomaa että täällä toisen onni mustavaate. Mä oon ollut niin pitkään onneton että mä ansaitsen tän 🥰 ihan sama mitä muut sanoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa ei se on niin kaunis. Mutta huomaa että täällä toisen onni mustavaate. Mä oon ollut niin pitkään onneton että mä ansaitsen tän 🥰 ihan sama mitä muut sanoo.

        Kohta ehkä kukaan ei sano taaskaan yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa ei se on niin kaunis. Mutta huomaa että täällä toisen onni mustavaate. Mä oon ollut niin pitkään onneton että mä ansaitsen tän 🥰 ihan sama mitä muut sanoo.

        Kuvitteletko mies olevasi vuoroin tumma ja vuoroin vaalea? Itsestäsi puhut näissä massaposteissa selvästi, näkeehän sen jo yksinkertaisempikin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta ehkä kukaan ei sano taaskaan yhtään mitään.

        Parempi kun eivät sanokaa. Näistä ihmisistä saa kun pahan mielen.


      • Anonyymi

        No täällä on yksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteletko mies olevasi vuoroin tumma ja vuoroin vaalea? Itsestäsi puhut näissä massaposteissa selvästi, näkeehän sen jo yksinkertaisempikin

        Siinä se et raukka edes tiedä mistä on kysymys. Sekoilet ihan huolella täällä 😂
        Nää on niin huvittavaa porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä se et raukka edes tiedä mistä on kysymys. Sekoilet ihan huolella täällä 😂
        Nää on niin huvittavaa porukkaa.

        No välillä sulla tuntuu olevan myös pitkä ihana letti ja välillä persupuli, koita nyt päättää jo millainen ”komistus” olet


    • Anonyymi

      Kaikki on ok mitä joku tekee, se mitä itse ei.

      • Anonyymi

        Mun tekimemissä ei ole mitään hämärää.


    • Anonyymi

      Sekopää mies täällä sabotoi toisen elämää 👍

      • Anonyymi

        No hei sekopää mies. Kiva kun osallistut keskusteluun jatkakaa toki.


      • Anonyymi

        Niin no siihen tarvitaan lauma hyödyllisiä idiootteja, jotka keksii jotain identifikaatioita siltä pohjalta, että joku äijä kirjoittelee netissä, että navassa on kaksi puolta. Muutenhan tämä olisi vain yksin netissä kälisevä äijä, joka esittää naista.


    • Anonyymi

      No,minun ystävä miehiä on suurin osa blondeja sinisilmiä kun ne on kuitenkin ihan fiksuja ja huumorimiehiä.Ihan platonisia on.Ruskasilmäset ihmiset on kieroja narsismiin taipuvaisia.

    • Anonyymi

      Jossain laitoksessa jääny portit lukitsematta hä ?😂
      Harvoin näkee noin paljon pöljiä. Tais tehdä palsta tauko vähän heikkoo näille kun ei pääisseet ajoissa manioitaan purkamaan.
      Mihinkähän tekin raukat joudutte kun tämä joskus lopetetaan..
      Ihan idioottimaista käyttäytymistä!!

      • Anonyymi

        Kiva että jollain hauskaa. Aloittajalle tuli aika hirveän paha olla näistä taas kerran. Onneksi on jotain positiivista mitä odottaa. Eipähän tarvitse täällä aikaa kuluttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva että jollain hauskaa. Aloittajalle tuli aika hirveän paha olla näistä taas kerran. Onneksi on jotain positiivista mitä odottaa. Eipähän tarvitse täällä aikaa kuluttaa.

        No niinhän sulle naisena esiintyvä äijä aina tulee pah mieli kun joku ei usko sinun olevan nainen netissä. Voimia


    • Anonyymi

      Kenelle tuon pitäs olla ok kasvattajathan koiria myy ei kai se sen vaikeampaa ole

    • Anonyymi

      Sinä saat elää niin kuin haluat, mitäpä se muille kuuluu.

      • Anonyymi

        Sinä saat jupista juuri niin monta kommenttia naisena esiintyvälle miehelle teennäisen hyväntahtoisesti kuin haluat sekään ei kiinnosta ketään luulen näin


    • Anonyymi

      Kovin on miehet hermoissaan tästä aloituksesta. Mistähän johtuu

      • Anonyymi

        Nämä mitään miehiä ole😂
        Sekin otus miehekkäämpi kun kukaan näistä. 😂


      • Anonyymi

        No eikä ole, sama miespuolinen aloittaja kälisee itsensä kanssa ja pari weeteemaalittajaa kinkeää väliin vollaan


    • Anonyymi

      Mistä sää oot rahaa saanu.,,kun ottaa kaiken huomiooooon..eläinlääkärit ym.että nöin.

      • Anonyymi

        Tililtäni. Suellä nyt sattuu rahaaa olemaan. Mun elämäntilanteessa pikkusumma 😂 ottaen kaiken huomioon ja näin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tililtäni. Suellä nyt sattuu rahaaa olemaan. Mun elämäntilanteessa pikkusumma 😂 ottaen kaiken huomioon ja näin .

        Anna mullekki😅


      • Anonyymi

        Mikä kysymys tuo on? Eikö sulla oo säästöjä niin kun tavallisilla ihmisillä. Kukaan elä kädestä suuhun. Opettele hoitamaan talouttasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mullekki😅

        Sori en käytä rahaa jonninjoutavaan p* skaan 🤷🏼‍♀️


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pörssi se on

        Ja viola


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pörssi se on

        Ja viola

        Bitcoin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Onko E nainen?

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen kyllä sekin. Onko sillä jotain väliä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Keräätkökokemuksia vai oletko elämänmittaosella matkalla?
      Siis naisena miehen rinnalla.🤗

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe