Pikaisesti perhelomalla

Anonyymi-ap

Pitkän syksyn synkimpänä ajankohtana ajatus perhelomasta Teneriffalla tuntui vapauttavalta ajatukselta. Toki kahden ala-asteikäisen kanssa reissaaminen vaati jatkuvaa vahtimista altaalla ja oikeastaan kaikissa muissakin aktiviteeteissa. Alunperin orastanut toive siitä, että olisi myös kahdenkeskistä aikaa vaimon kanssa alkoi hivenen haalistua jo parin ensimmäisen päivän aikana. Vaikka lapset viihtyivätkin erinomaisesti, niin jatkuva nahistelu ja taistelu ruokapöydässä alkoivat pikkuhiljaa kiristää hermoja. Puhumattakaan jatkuvasta kiristyvästä tunteesta nivusissa. Viime kerrasta oli yksinkertaisesti liian pitkä aika. Hektisessä lapsiperhearjessa kotonakin yhteisiä hetkiä oli riittävän vaikea löytää saati sitten nyt, kun kaikki nukkuivat samassa isossa huoneessa välioven eri puolin.

Ensimmäisinä päivinä ihailin vaivihkaa joka kerta vaimoa hänen vaihtaessaan uimapukua päälleen. Nautin suuresti hänen isojen, pyöreiden rintojensa liikkeestä hänen pukeutuessaan. Omat uimahousuni vaihdoin vaivihkaa, koska jouduin ujuttamaan puolikovana seisovan kullini housuihin. Aurinkorasvan levittäminen kauniin vaimon kuumalle iholle ei yhtään helpottanut painetta.

Viimein neljäntenä aamuna näin tilaisuuteni tulleen. Jokapäiväisen aamiaistaistelun ja sitä seuraavan päivän ensimmäistä aktiviteettia koskevan kinastelun päätteeksi lapset halusivat mennä leikkipaikan kautta uimaan. Tajusin heti tilaisuuden aikuisten aktiviteetteihin tulleen ja tartuin siihen lähettämällä heidät leikkipaikalle ohjeistettuna, että uimaan mennään vasta, kun aikuiset ovat saaneet ”kamppeensa kerättyä”. Aikaa oli korkeintaan kymmenen minuuttia ja siitä piti saada kaikki irti.

Ihme kyllä, vaimoni ei pitkästä avioliitosta huolimatta osannut lukea tilannetta, vaan pakkaili kaikessa rauhassa allaspyyhkeitä, kirjoja ynnä muita uimakassiin. Kävelin suoraan hänen taakseen ja kaappasin hänet syleilyyn hieroen samalla hänen isoja tissejään. Väistämättä hän tunsi sekunnissa kovettuneen kyrpäni takapuolta vasten ja oli heti juonessa mukana ja painautui kovemmin minua vasten. Koko juonesta hän ei toki tiennyt ennen kuin kuiskasin hänen korvaavaa: ”Aikaa on vähän. Olen katsellut ja himoinnut sua koko alkuviikon. Aion nyt vetää sulta yläosan paljaaksi ja taluttaa sut tuohon sohvalle istumaan ja nojaamaan tyynyihin. Sen jälkeen sä olet kiltti tyttö ja avaat mulle suusi, jotta voin nussia sua suuhun.”

Yläosa lähti saman tien paljaaksi hänen toimestaan ja hän suuteli minua kuumasti ja pitkään. Tiesin jo siinä kohdassa, että nyt onnistaa, kun hän lähti vetämään minua sohvaa kohti. Koska olin jo selkeästi kertonut mitä aion tehdä, niin työnsin hänet edelläni sohvalle istumaan ja samalla vauhdilla nousin itse sohvalle hänen eteensä seisomaan. Koska aikaa ei ollut hukattavana tarjosin kivikovana seisovan kullini vaimoni nuoltavaksi ja hän tarttui toimeen kiitettävällä tarmolla. Kieli kulki edestakaisin varrellani ja välillä lipaistiin tikkarin päätä ennen kuin hän imaisi koko komeuden suuhunsa. Jalat meinasivat lähteä alta, kun sain raskaan alkuviikon jälkeen kauniin naiseni ottamaan suihin.

Nyt oli tullut minun hetkeni, jota olin kuumeisesti odottanut. Läimäytin pari kertaa lempeästi kullilla molemmille poskille ja aloin sen jälkeen hitaasti työntämään kyrpää vaimon suuhun. Aluksi hitaasti ja tunnustelevasti, mutta koko ajan tahtia kiihdyttäen. Koska tämä ei ollut ensimmäinen kerta, niin tiesin aika tarkasti kuinka syvälle kurkkuun voisin työntää. Panin hetken aikaa kaunista vaimoani suuhun vain vähän polvia koukistaen ja katsoin koko ajan, kun kyrpäni upposi punaisten huulten väliin. Sylkitipat valuivat vartta pitkin alaspäin, kun kaunis vaimo imi suussa pumppaavaa kullia posket lommolla.

Lyhyen hengähdystauon jälkeen hän tarttui pakaroistani kiinni ja alkoi sentti sentiltä upottamaan kyrpääni syvemmälle suuhunsa kuin olin koskaan aikaisemmin nähnyt. Tuntui uskomattoman kuumottavalta katsoa vaimoa silmiin samalla, kun hän otti minut lähes kokonaan suuhunsa. Ja sama toistui useampaan kertaan aina pienen hengähdystauon jälkeen. Tätä ihaillessa ei voinut kuin nauttia taivaallisesta imusta ja miettiä, että kuinka onnekas sitä onkaan, kun on kaunis vaimo, joka rakastaa niin paljon, että antaa nussia itseään syvälle suuhun.
Jatkuu…

2

6381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muutaman syvän imun jälkeen tahtia oli pakko kiihdyttää ja aloin pumppaamaan himokasta suuta tosissani. Aiemmasta käsittelystä kuumentuneema tiesin, etten kestäisi enää kauan, mutta siihen asti halusin ottaa kaiken irti. Panin niin nopeasti ja niin syvälle kuin uskalsin ja hetken kuluttua tunsin laukeamisen lähestyvän. Vedin kullin ulos ja laukesin huutaen roiskien samalla valtavan lastin vaimoni isoille tisseille. Peräännyin muutaman askeleen yhä tiputellen huohottamaan syvään. Sohvalle katsoessani rakastamani nainen näytti aivan käsittämättömän kuumalta. Siinä hän istui sohvalla rentona hymyillen sperman pisaroidessa alas molemmilta rinnoilta. Siinä hengitystä tasaillessani tajusin, että alkukiihkossa olin unohtanut vetää verhot kunnolla ikkunan eteen. Harvoin olen kokenut niin hämmentävää tunnetta kuin nyt seisoessani penis edelleen puolijäykkänä, kun viereisellä parvekkeella nuori pariskuntaa hymyilee keveästi ja näyttää peukkuja. Mikäpä siinä, toivottavasti menivät samoihin hommiin siltä seisomalta, koska itse ainakin olin sen hetken aviomiestaivaassa.

      Onneksi viikon aikana saimme vielä toisenkin aikuishetken ja pääsin pitämään vaimoa huolella hyvänä vastavuoroisesti mainiosta suuhunpanosta omalla tavallani kiittäen.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😋 ­N­­y­m­­f­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17986508u

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe