Pikaisesti perhelomalla

Anonyymi-ap

Pitkän syksyn synkimpänä ajankohtana ajatus perhelomasta Teneriffalla tuntui vapauttavalta ajatukselta. Toki kahden ala-asteikäisen kanssa reissaaminen vaati jatkuvaa vahtimista altaalla ja oikeastaan kaikissa muissakin aktiviteeteissa. Alunperin orastanut toive siitä, että olisi myös kahdenkeskistä aikaa vaimon kanssa alkoi hivenen haalistua jo parin ensimmäisen päivän aikana. Vaikka lapset viihtyivätkin erinomaisesti, niin jatkuva nahistelu ja taistelu ruokapöydässä alkoivat pikkuhiljaa kiristää hermoja. Puhumattakaan jatkuvasta kiristyvästä tunteesta nivusissa. Viime kerrasta oli yksinkertaisesti liian pitkä aika. Hektisessä lapsiperhearjessa kotonakin yhteisiä hetkiä oli riittävän vaikea löytää saati sitten nyt, kun kaikki nukkuivat samassa isossa huoneessa välioven eri puolin.

Ensimmäisinä päivinä ihailin vaivihkaa joka kerta vaimoa hänen vaihtaessaan uimapukua päälleen. Nautin suuresti hänen isojen, pyöreiden rintojensa liikkeestä hänen pukeutuessaan. Omat uimahousuni vaihdoin vaivihkaa, koska jouduin ujuttamaan puolikovana seisovan kullini housuihin. Aurinkorasvan levittäminen kauniin vaimon kuumalle iholle ei yhtään helpottanut painetta.

Viimein neljäntenä aamuna näin tilaisuuteni tulleen. Jokapäiväisen aamiaistaistelun ja sitä seuraavan päivän ensimmäistä aktiviteettia koskevan kinastelun päätteeksi lapset halusivat mennä leikkipaikan kautta uimaan. Tajusin heti tilaisuuden aikuisten aktiviteetteihin tulleen ja tartuin siihen lähettämällä heidät leikkipaikalle ohjeistettuna, että uimaan mennään vasta, kun aikuiset ovat saaneet ”kamppeensa kerättyä”. Aikaa oli korkeintaan kymmenen minuuttia ja siitä piti saada kaikki irti.

Ihme kyllä, vaimoni ei pitkästä avioliitosta huolimatta osannut lukea tilannetta, vaan pakkaili kaikessa rauhassa allaspyyhkeitä, kirjoja ynnä muita uimakassiin. Kävelin suoraan hänen taakseen ja kaappasin hänet syleilyyn hieroen samalla hänen isoja tissejään. Väistämättä hän tunsi sekunnissa kovettuneen kyrpäni takapuolta vasten ja oli heti juonessa mukana ja painautui kovemmin minua vasten. Koko juonesta hän ei toki tiennyt ennen kuin kuiskasin hänen korvaavaa: ”Aikaa on vähän. Olen katsellut ja himoinnut sua koko alkuviikon. Aion nyt vetää sulta yläosan paljaaksi ja taluttaa sut tuohon sohvalle istumaan ja nojaamaan tyynyihin. Sen jälkeen sä olet kiltti tyttö ja avaat mulle suusi, jotta voin nussia sua suuhun.”

Yläosa lähti saman tien paljaaksi hänen toimestaan ja hän suuteli minua kuumasti ja pitkään. Tiesin jo siinä kohdassa, että nyt onnistaa, kun hän lähti vetämään minua sohvaa kohti. Koska olin jo selkeästi kertonut mitä aion tehdä, niin työnsin hänet edelläni sohvalle istumaan ja samalla vauhdilla nousin itse sohvalle hänen eteensä seisomaan. Koska aikaa ei ollut hukattavana tarjosin kivikovana seisovan kullini vaimoni nuoltavaksi ja hän tarttui toimeen kiitettävällä tarmolla. Kieli kulki edestakaisin varrellani ja välillä lipaistiin tikkarin päätä ennen kuin hän imaisi koko komeuden suuhunsa. Jalat meinasivat lähteä alta, kun sain raskaan alkuviikon jälkeen kauniin naiseni ottamaan suihin.

Nyt oli tullut minun hetkeni, jota olin kuumeisesti odottanut. Läimäytin pari kertaa lempeästi kullilla molemmille poskille ja aloin sen jälkeen hitaasti työntämään kyrpää vaimon suuhun. Aluksi hitaasti ja tunnustelevasti, mutta koko ajan tahtia kiihdyttäen. Koska tämä ei ollut ensimmäinen kerta, niin tiesin aika tarkasti kuinka syvälle kurkkuun voisin työntää. Panin hetken aikaa kaunista vaimoani suuhun vain vähän polvia koukistaen ja katsoin koko ajan, kun kyrpäni upposi punaisten huulten väliin. Sylkitipat valuivat vartta pitkin alaspäin, kun kaunis vaimo imi suussa pumppaavaa kullia posket lommolla.

Lyhyen hengähdystauon jälkeen hän tarttui pakaroistani kiinni ja alkoi sentti sentiltä upottamaan kyrpääni syvemmälle suuhunsa kuin olin koskaan aikaisemmin nähnyt. Tuntui uskomattoman kuumottavalta katsoa vaimoa silmiin samalla, kun hän otti minut lähes kokonaan suuhunsa. Ja sama toistui useampaan kertaan aina pienen hengähdystauon jälkeen. Tätä ihaillessa ei voinut kuin nauttia taivaallisesta imusta ja miettiä, että kuinka onnekas sitä onkaan, kun on kaunis vaimo, joka rakastaa niin paljon, että antaa nussia itseään syvälle suuhun.
Jatkuu…

2

7471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muutaman syvän imun jälkeen tahtia oli pakko kiihdyttää ja aloin pumppaamaan himokasta suuta tosissani. Aiemmasta käsittelystä kuumentuneema tiesin, etten kestäisi enää kauan, mutta siihen asti halusin ottaa kaiken irti. Panin niin nopeasti ja niin syvälle kuin uskalsin ja hetken kuluttua tunsin laukeamisen lähestyvän. Vedin kullin ulos ja laukesin huutaen roiskien samalla valtavan lastin vaimoni isoille tisseille. Peräännyin muutaman askeleen yhä tiputellen huohottamaan syvään. Sohvalle katsoessani rakastamani nainen näytti aivan käsittämättömän kuumalta. Siinä hän istui sohvalla rentona hymyillen sperman pisaroidessa alas molemmilta rinnoilta. Siinä hengitystä tasaillessani tajusin, että alkukiihkossa olin unohtanut vetää verhot kunnolla ikkunan eteen. Harvoin olen kokenut niin hämmentävää tunnetta kuin nyt seisoessani penis edelleen puolijäykkänä, kun viereisellä parvekkeella nuori pariskuntaa hymyilee keveästi ja näyttää peukkuja. Mikäpä siinä, toivottavasti menivät samoihin hommiin siltä seisomalta, koska itse ainakin olin sen hetken aviomiestaivaassa.

Onneksi viikon aikana saimme vielä toisenkin aikuishetken ja pääsin pitämään vaimoa huolella hyvänä vastavuoroisesti mainiosta suuhunpanosta omalla tavallani kiittäen.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

😋 ­N­­y­m­­f­­o­m­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17986508u

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      304
      11357
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4843
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2528
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      161
      1881
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      127
      1871
    6. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1228
    7. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      8
      1137
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1136
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      34
      1004
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      83
      927
    Aihe