Kerimäki öisin

Anonyymi-ap

Mopot pärisee aina mutta kuka ihme möykkää hautausmaan lähellä? Ääni kuuluu ullanaukio tai ahjotie alueelta. Auto pärisee akka nauraa ja miehet huutaa. Poliisia ei kiinnosta. Hyvästi yöuni

11

1011

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kun minä olin nuori niin illalla oltiin kotona jo 20 oo ja läksyt oli tehty aiemmin päivällä heti koulun jälkeen mopolla ajettiin mutta se oli vakio ja raamattu piiristä kotiin joten hunningolla on nyky nuoriso pitäs ottaa meistä vanhoista mallia miten kasvaa työteliäs ja nöyrä kansalainen

• Anonyymi

Onko ilmiö tullut nyt ilmi kun ullanaukiolle on muuttanut epämääräinen pariskunta?

• Anonyymi

Miten se möykkäri möykkää?

• Anonyymi

Kai samalla tavalla kuin öykkäri öykkää.

• Anonyymi

Jos siellä kummittelee?

• Anonyymi

Vieläkö? Odotan että edellinen asukas muuttaa häädön myötä että pääsee muuttamaan ahjotielle. Toivottavasti on sama öykkäri että ei heti tarvitsisi muuttaa pois

• Anonyymi

No on kumma, jos nyt ette yhtä öykkäriä saa hiljaiseksi!
        Ihan sivistyneesti ja lakia noudattaen nuo kyllä hiljenee, jos oikeasti häiritsevät.

• Anonyymi

Onko möykkäri syksyn tullen jo vaiennut vai öykkääkö yhä?

• Anonyymi

Kuoleva kylä. Olisit onnellinen, että siellä asuu vielä jokunen nuorikin. Kohta sekin on historiaa.

• Anonyymi

Olen tehnyt kosmisia tutkimuksia tuolla alueellq ja valitettavasti se ääni tulee hautuumaalta. Edesmenneen Raihnikka-Jopen haamu siellä vaeltelee etsimässä saataviaan kun oli Pylkkäsen Kauko hälle jäänyt 3,30e bussirahan velkaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5248
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      144
      1549
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1426
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1250
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1054
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      177
      927
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      883
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      819
    Aihe