Mopot pärisee aina mutta kuka ihme möykkää hautausmaan lähellä? Ääni kuuluu ullanaukio tai ahjotie alueelta. Auto pärisee akka nauraa ja miehet huutaa. Poliisia ei kiinnosta. Hyvästi yöuni
Kerimäki öisin
11
950
Vastaukset
- Anonyymi
kun minä olin nuori niin illalla oltiin kotona jo 20 oo ja läksyt oli tehty aiemmin päivällä heti koulun jälkeen mopolla ajettiin mutta se oli vakio ja raamattu piiristä kotiin joten hunningolla on nyky nuoriso pitäs ottaa meistä vanhoista mallia miten kasvaa työteliäs ja nöyrä kansalainen
- Anonyymi
Onko ilmiö tullut nyt ilmi kun ullanaukiolle on muuttanut epämääräinen pariskunta?
- Anonyymi
Miten se möykkäri möykkää?
- Anonyymi
Kai samalla tavalla kuin öykkäri öykkää.
- Anonyymi
Jos siellä kummittelee?
- Anonyymi
Vieläkö? Odotan että edellinen asukas muuttaa häädön myötä että pääsee muuttamaan ahjotielle. Toivottavasti on sama öykkäri että ei heti tarvitsisi muuttaa pois
- Anonyymi
No on kumma, jos nyt ette yhtä öykkäriä saa hiljaiseksi!
Ihan sivistyneesti ja lakia noudattaen nuo kyllä hiljenee, jos oikeasti häiritsevät.
- Anonyymi
Onko möykkäri syksyn tullen jo vaiennut vai öykkääkö yhä?
- Anonyymi
Kuoleva kylä. Olisit onnellinen, että siellä asuu vielä jokunen nuorikin. Kohta sekin on historiaa.
- Anonyymi
Olen tehnyt kosmisia tutkimuksia tuolla alueellq ja valitettavasti se ääni tulee hautuumaalta. Edesmenneen Raihnikka-Jopen haamu siellä vaeltelee etsimässä saataviaan kun oli Pylkkäsen Kauko hälle jäänyt 3,30e bussirahan velkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346