Agnetha Fältskog aikoo jälleen levyttää.

Anonyymi-ap

ABBA-Tähti Agnetha Fältskog aikoo taas levyttää uutta musiikkia projekti kulkee nimellä Where Do We Go From Here ehkä tulee uusi single tai jopa uusi albumikin.Edellinen albumi A Ilmestyi 2013 eli siitä on 10 vuotta ABBAn Voyage menestyi upeasti sitä myytiin 2,5 miljoonaa maailmanlaajuisesti kiertueellakin on huikea menestys joten lujaa menee ABBAlla.Odotamme mielenkiinnolla mitä tulossa on tästä tulee jännää kai Agnethalla on ääni kunnossa?

15

885

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olis voinu kyllä jättää tekemättä koska onhan toi jo aika väsynyt mimmi.

• Anonyymi

Nyt selvisi millainen albumi on tulossa nimittäin kyseessä on reimagined version kymmenen vuotta sitten ilmestyneestä albumista A eli tavallaan erikoisversio kymmenvuotisjuhlan kunniaksi.Where Do We Go From Here on sillä uutena biisinä kokonaisuus kantaa nimeä A+ilmestymispäivä on 13 lokakuuta.

• Anonyymi

Juu, eipä tarvitse ainakaan tuota hankkia.

• Anonyymi

Agnethaa ajatellessa tulee taas mieleen se dilemma, että miksi nainen ei voi säilyä ikuisesti seitsentoistakesäisenä.

• Anonyymi

En tiedä mitä ajatella. Olen kova fani, ja tämän 10 vuotta toivonut useasti, että kunpa tulisi vielä yksi albumi! Nyt kun olen kuullut uuden sinkun, ja lukenut millainen uusi albumi on, olen ollut aika pettynyt. Laimeaa. Tuntuu että jonkinlainen rahastuslevy...
      Jos olisi albumi uusia biisejä, olisin avoimempi asialle.
      Tällä hetkellä tuntuu tältä, enkä pidä kiirettä uuden levyn suhteen...

• Anonyymi

Kannattaa muistaa että soolona Agnethan musaa ei kantsi sivuuttaa.

• Anonyymi

sis tarkoitan Agnethan soolomusaa

• Anonyymi

Edellinenkin levy oli aivan kamalaa kuunneltavaa joten tämän olisi voinut jättää tekemättä.

• Anonyymi

Kiinnostaa. Olisitko toivonut sellaista musaa kuin My Colouring book levyllä? Vai millaista?

• Anonyymi

Ostan CD:n sitten kun sen saa 10 eurolla 😄
      En vaan erityisemmin tykkää uudesta sinkusta. Olen toki avoin hänen soolomatskulleen. Olisin toivonut uutta matskua.

• Anonyymi

Fridalta tuskin tulee uutta levyä enää. On lähes 80.

• Anonyymi

Kyllä taitaa Fridankin bändi/sooloura olla tässä Djupa Andetag jäi viimeiseksi sooloalbumiksi ja Voyage ABBA:n kanssa tehdyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä taitaa Fridankin bändi/sooloura olla tässä Djupa Andetag jäi viimeiseksi sooloalbumiksi ja Voyage ABBA:n kanssa tehdyksi.

''Yksi pieni valhe ei pitkälle kanna.'' Tuo suomennettu tekstinpätkä on peräisin Fridan biisistä One Little Lie joka löytyy Shine-albumilta.Englanniksi se menee että:One little lie can't go long way.''Shine julkaistiin 1984 tuottajana Steve Lillywhite.

• Anonyymi

Shine oli mielenkiintoinen albumi. Harmi että jäi niin vähälle huomiolle!
      Onko joku nähnyt Fridaa esiintymässä Suomessa? On esiintynyt ainakin kahdesti täällä, 80- ja 90-luvuilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      67
      17507
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5321
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2906
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      37
      2373
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      167
      2341
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1854
    7. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      5
      1717
    8. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1708
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1682
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1628
    Aihe