Noniin sitten, eliitti linjoille heti!

Anonyymi-ap

Nyt sitten selvyys, että minkä takia mun pitää olla täällä ja tässä?
Mikä se pointti on tälle asialle?
Joku selvyys ettei tarvitse enempää kysellä ja ihmetellä.

27

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainoastaan sinä tiedät itse siihen vastauksen. Kukaan ei tiedä kuka olet, ketään ei vähääkään kiinnosta.

      • Anonyymi

        Väärin, sinä et tiedä näitä sisäpiirin juttuja.


    • Anonyymi

      Eikö mene jakeluun?
      Miksi te haluatte sitä?
      Kai te tiesitte että suunnitelmat on muuttuneet?

      • Anonyymi

        Jos tätä ei ois ni epäilisin vähän oman tilanteen menneen tonne "perheen" korviin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tätä ei ois ni epäilisin vähän oman tilanteen menneen tonne "perheen" korviin..

        Niin, en tiedä, ehkäpä jotain sellaistakin, mut luulis niitä olevan parempiakin keinoja.


      • Anonyymi

        Suunnitelmat muuttu.. tarkoitus siis oli sekottaa pakkaa, mut meniki liian pitkälle.. Ja väärään kohteeseen.. vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suunnitelmat muuttu.. tarkoitus siis oli sekottaa pakkaa, mut meniki liian pitkälle.. Ja väärään kohteeseen.. vai?

        Ei, tai ehkä jonkun mielestä noin, mut suunnitelmat muuttui ja niiden mukaan mennään.


    • Anonyymi

      Liittyykö asiaan "pelottelu" tai vastaava?

      • Anonyymi

        No enpä tiedä, ehkä he pelkää jos joku pelkää.
        Kaikki tuntuu ajan pelaamiselta, mitä ne yrittää piilottaa?
        Juttuhan on siinä, että ne tietää vain sen mikä on ilmoitettu, mutta ei sitä mikä toteutuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä tiedä, ehkä he pelkää jos joku pelkää.
        Kaikki tuntuu ajan pelaamiselta, mitä ne yrittää piilottaa?
        Juttuhan on siinä, että ne tietää vain sen mikä on ilmoitettu, mutta ei sitä mikä toteutuu.

        Anteeks mutta en ihan tainnut nyt ymmärtää kokonaisuudessaan.

        Enkä utele uteliaisuuden takia vaan koska saattaapi tämä aihe koskettaa itseänikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anteeks mutta en ihan tainnut nyt ymmärtää kokonaisuudessaan.

        Enkä utele uteliaisuuden takia vaan koska saattaapi tämä aihe koskettaa itseänikin.

        Nää on sellasia.
        Ei pelottelu tai ehkä yrittivät mutta taitaa ne pelätä enemmän.
        Mun kai pitäis olla mullan alla heidän mielestään, mut mulla on vähän isommat joukot mun puolella ku heillä, ni siks varmaan ne on niitä jotka pelkää.
        Onhan tämä heille uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä tiedä, ehkä he pelkää jos joku pelkää.
        Kaikki tuntuu ajan pelaamiselta, mitä ne yrittää piilottaa?
        Juttuhan on siinä, että ne tietää vain sen mikä on ilmoitettu, mutta ei sitä mikä toteutuu.

        Esimerkiksi lääkärit ja johtajat voivat pelata aikaa kun lopuksi kyse on vain siitä että toiset tekevät heidän puolestaan kaikki ruumiilliset työt. Orjia ei pitänyt nykyaikana olla.


    • Anonyymi

      Testi vai sabo?
      Kummastakin rankaistaan, toisesta kovemmin.
      Kiirettä on pitänyt varmaan teillä, mä tein myös 7 ja puolen vuoden jutut alle 2 vuodessa.

    • Anonyymi

      Mieheltä rakkaus❤️
      🍀🍀

      • Anonyymi

        Annatko jotain tunnisteita? Muista olen kartalla, mutta sä olet ehkä osa sitä viiden koplaa, tai vaan uus hahmo??? Vaiko H?


    • Anonyymi

      Oon eliitille ongelmatapaus, sellainen ongelmanuori.
      Ne ei ymmärrä mua, eikä ymmärrä että oon aina pari askelta edellä heitä.

      • Anonyymi

        Pakko kertoo se asia vaikka näin, ne teki jotain josta en tykkää ja nyt ne menettää kaiken.
        Ei se koskaan edes ollut heidän, mutta pelasivat niin kuin se olisi ollut heidän.
        Se kieroilu mitä tekivät, niin joutuvat maksamaan palkkansakin takaisin.
        Ja se että menettää, menettivät jo.
        "eivät tiedä olevansa jo kuolleita"
        Hiukan kuin olisi myrkky jo annettu ja aika hoitaa homman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kertoo se asia vaikka näin, ne teki jotain josta en tykkää ja nyt ne menettää kaiken.
        Ei se koskaan edes ollut heidän, mutta pelasivat niin kuin se olisi ollut heidän.
        Se kieroilu mitä tekivät, niin joutuvat maksamaan palkkansakin takaisin.
        Ja se että menettää, menettivät jo.
        "eivät tiedä olevansa jo kuolleita"
        Hiukan kuin olisi myrkky jo annettu ja aika hoitaa homman.

        Oon myrkky ja oon vastalääke.
        Heillekin olen parempi vaihtoehto, kuin mihin itse kykenivät.
        Ei ole aikaa neuvotella, eikä aikaa pelata aikaa.
        Kello käy ja taakka kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kertoo se asia vaikka näin, ne teki jotain josta en tykkää ja nyt ne menettää kaiken.
        Ei se koskaan edes ollut heidän, mutta pelasivat niin kuin se olisi ollut heidän.
        Se kieroilu mitä tekivät, niin joutuvat maksamaan palkkansakin takaisin.
        Ja se että menettää, menettivät jo.
        "eivät tiedä olevansa jo kuolleita"
        Hiukan kuin olisi myrkky jo annettu ja aika hoitaa homman.

        Eli katselet eri kulmista, ja tieto on valtaa, ja et tiedä, mihin viet, eivätkä hekään? Mille sulla on eniten väliä? Onko sulla joku pyrkimys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli katselet eri kulmista, ja tieto on valtaa, ja et tiedä, mihin viet, eivätkä hekään? Mille sulla on eniten väliä? Onko sulla joku pyrkimys?

        Mä tiedän ja kaikki menee mukana sinne minne vien.
        Ei se ole sellaista miltä se vaikuttaa taikka näyttää vaan se on koetus.
        Pyrkimys on jotain sellaista jota eivät ehkä ole tulleet ajatelleeksi, koska se on jotain uutta.
        Muutos on väistämätön, joko olet mukana tai jäät sen alle.


    • Anonyymi

      Eliittiä on kahdenlaista.
      Ne jotka pitävät itseään eliittinä ja ne jotka ovat eliittiä.
      On todellinen eliitti ja on rakennelma eliitti, illuusio.
      Illuusio kun murtuu, se eliitti rosvojoukoksi paljastuu.

      • Anonyymi

        Joo, mutta, se on rakennettu kestämään ne murtumiset, eli on itseään palveleva rakenne, niin mihin pyrit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mutta, se on rakennettu kestämään ne murtumiset, eli on itseään palveleva rakenne, niin mihin pyrit?

        Ei, vaan se on rakennettu palvelemaan, jotta ne palveltavat korjaavat sen murtumiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan se on rakennettu palvelemaan, jotta ne palveltavat korjaavat sen murtumiset.

        Aa. Sinä näet sen niin päin, eli, ketä palvelet, mutta oletko ihan varma, kummalle teet töitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa. Sinä näet sen niin päin, eli, ketä palvelet, mutta oletko ihan varma, kummalle teet töitä?

        Kumpikin tekee minulle töitä.
        Kumpikin täyttää tahtoni.


    • Anonyymi

      Arvasin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe