Vaikka on venetsialaiset niin ilotulitteita ei saa taajamassa ampua. Missä ne poliisit ovat?
Kuka ampuu ilotulitteita?
11
436
Vastaukset
- Anonyymi
Venetsialaiset on mökkeilijöiden juttu. Nämä keskustan ammuskelijat ei ole mökkiä nähneetkään. Täällä on siis turha rakettien ym. kanssa pulata.
- Anonyymi
TIETYILLÄ ALUEILLA OLI YLEINEN LUPA ILOTULITTAA, JOTEN KUKAVAAN SILLÄ ALUEELLA SAA NIIN TEHDÄ. TOSIN PITÄS MIELELLÄÄN OLLA TAAJAMAN ULKOPUOLELLA, TÄYSI-IKÄINEN, TOLKUISSAAN JA JONKUN LÄTÄKÖN LÄHELLÄ, MIKSIPÄ EI JOKU SORAMONTTUKIN KÄVISI, NIISSÄ MIKÄÄN SYTY.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIETYILLÄ ALUEILLA OLI YLEINEN LUPA ILOTULITTAA, JOTEN KUKAVAAN SILLÄ ALUEELLA SAA NIIN TEHDÄ. TOSIN PITÄS MIELELLÄÄN OLLA TAAJAMAN ULKOPUOLELLA, TÄYSI-IKÄINEN, TOLKUISSAAN JA JONKUN LÄTÄKÖN LÄHELLÄ, MIKSIPÄ EI JOKU SORAMONTTUKIN KÄVISI, NIISSÄ MIKÄÄN SYTY.
NIINKU TULIPALOJA EI TUU MEINAAN.
- Anonyymi
Orimattilassa tyhmyys tiivistyy kun keskustassa ammutaan raketteja. On heitä moneksi.
- Anonyymi
Taas yksi TEKOsyy mekastaa ja käyttää päihteitä. Kumpikin on tarpeetonta :/
- Anonyymi
Tämä totta.
- Anonyymi
Näkyikö niitä poliiseja eilen?
- Anonyymi
En tiedä, itse nukuin korvatulpat korvissa ja tänään se taas jatkuu. Sääliksi käy koiria ja muita otuksia jotka näitä pelkäävät.
AP
- Anonyymi
ÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄÄYÄYÄÄYÄÄYÄÄY.
KUNHAN EIVÄT AIHEUTA VAHINKOA KUIN KORKEINTAAN ITSELLEEN, NIIN MINULLE AIVAN SAMA.- Anonyymi
Älä inise pentu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä inise pentu
ULIULIULIULI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389