Vaikka on venetsialaiset niin ilotulitteita ei saa taajamassa ampua. Missä ne poliisit ovat?
Kuka ampuu ilotulitteita?
11
477
Vastaukset
- Anonyymi
Venetsialaiset on mökkeilijöiden juttu. Nämä keskustan ammuskelijat ei ole mökkiä nähneetkään. Täällä on siis turha rakettien ym. kanssa pulata.
- Anonyymi
TIETYILLÄ ALUEILLA OLI YLEINEN LUPA ILOTULITTAA, JOTEN KUKAVAAN SILLÄ ALUEELLA SAA NIIN TEHDÄ. TOSIN PITÄS MIELELLÄÄN OLLA TAAJAMAN ULKOPUOLELLA, TÄYSI-IKÄINEN, TOLKUISSAAN JA JONKUN LÄTÄKÖN LÄHELLÄ, MIKSIPÄ EI JOKU SORAMONTTUKIN KÄVISI, NIISSÄ MIKÄÄN SYTY.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TIETYILLÄ ALUEILLA OLI YLEINEN LUPA ILOTULITTAA, JOTEN KUKAVAAN SILLÄ ALUEELLA SAA NIIN TEHDÄ. TOSIN PITÄS MIELELLÄÄN OLLA TAAJAMAN ULKOPUOLELLA, TÄYSI-IKÄINEN, TOLKUISSAAN JA JONKUN LÄTÄKÖN LÄHELLÄ, MIKSIPÄ EI JOKU SORAMONTTUKIN KÄVISI, NIISSÄ MIKÄÄN SYTY.
NIINKU TULIPALOJA EI TUU MEINAAN.
- Anonyymi
Orimattilassa tyhmyys tiivistyy kun keskustassa ammutaan raketteja. On heitä moneksi.
- Anonyymi
Taas yksi TEKOsyy mekastaa ja käyttää päihteitä. Kumpikin on tarpeetonta :/
- Anonyymi
Tämä totta.
- Anonyymi
Näkyikö niitä poliiseja eilen?
- Anonyymi
En tiedä, itse nukuin korvatulpat korvissa ja tänään se taas jatkuu. Sääliksi käy koiria ja muita otuksia jotka näitä pelkäävät.
AP
- Anonyymi
ÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄYÄÄYÄYÄÄYÄÄYÄÄY.
KUNHAN EIVÄT AIHEUTA VAHINKOA KUIN KORKEINTAAN ITSELLEEN, NIIN MINULLE AIVAN SAMA.- Anonyymi
Älä inise pentu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä inise pentu
ULIULIULIULI!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954