Hei. Olen ollut puoli vuotta melkoisen stressaantunut terveydentilastani. Minulla on ollu monenlaisia vatsavaivoja ja kipuja. Olen nyt ensi viikolla menossa vihdoin tähystyksen, jossa toivottavasti syy selviää.
Näin viime yönä unta, että istuin sisällä talomme olohuoneessa ja katselin kauhuissani, kuinka lähellä virtaavan joen vesi nousi nousemistaan ja pyyhkäisi lopulta myös meidän pihamme poikki. Oli kamalan huolissani, miten talomme käy ja varsinkin murehdin, kuinkahan paljon kellari täyttyy vedestä. Lopulta uskalsin mennä katsomaan millainen hävitys kellarissa odottaisi. Yllätyksekseni, yleensä pimeä ja tunkkainen kellari olikin tulvan jälkeen täynnä valkoista luonnonvaloa ja siellä oli vain pieni vesikerros ja vesi oli täysin kirkasta.
Tulvalta turvassa
Anonyymi-ap
2
316
Vastaukset
- Anonyymi
Tulvaunet ovat stressitilanteissa varsin yleisiä eli vedenpaisumus ja tulva varsinkin talossa on tavallaan tunneryöpsäys jota ei kykene rationaalisesti enää hallitsemaan.
Kellarikerros talossa merkitsee alitajuntaa, intuitio. Sinulla kellari oli kirkas ja valoisa eli ehkä tähystykseen pääseminen helpotti ajatusta siitä,että asiat lopultakin selkenevät kaiken stressin jälkeen. Ehkä se on myös viesti alitajunnastasi sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341972Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1661909Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34980Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?656857- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise50691