Kukka polttaa taloja?

Anonyymi-ap

KOKKOLAN ydinkeskustassa syttyi sunnuntaina aamulla hieman ennen puoli seitsemää tuhoisa tulipalo.

Pelastuslaitos sammuttaa parhaillaan autiotalossa olevaa tulipaloa. Tämän hetkisen arvion mukaan talo tulee tuhoutumaan täysin palossa.

Kyseisen autiotalon lisäksi myös toisessa samalla kadulla olevassa autiotalossa on ollut samanaikainen tulipalo, mutta se on saatu sammumaan.

Sammutustyöt haittaavat liikennettä Torikadulla Kaarlelankadun ja Hakalahdenkadun välisellä alueella.

17

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hyvä että palaa,saadaan uudempaa tilalle.
      Lisää suurkaupunkitunnelmaa.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Kukka poltti. Olisiko Kylmänkukka tai Rentukka, tai itse kissagirl...

• Anonyymi

Nyt kannattaa polttaa menee rakettien piikkiin.

• Anonyymi

rakennus liikkeet tarvii lisää tilaa,paloihan hakalax pubikin sopivasti pois edestä ja nyt nämä talot siitä vierestä.

• Anonyymi

Oisko rakennus liikkeen johtaja jollekin laitapuolen kulkijalle ehdottanut, että käy tuikkamaassa tuleen ja olet hys, hys, niin saat viinapullon.
        Ei kai autiotalot itsekseen syty, tuskin niihin enää sähköjä tulee, että olisi oikosulusta tai vastaavasta sähköön liittyvästä syttynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko rakennus liikkeen johtaja jollekin laitapuolen kulkijalle ehdottanut, että käy tuikkamaassa tuleen ja olet hys, hys, niin saat viinapullon.
        Ei kai autiotalot itsekseen syty, tuskin niihin enää sähköjä tulee, että olisi oikosulusta tai vastaavasta sähköön liittyvästä syttynyt.

Kellähän ois noin kova viinapula?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kellähän ois noin kova viinapula?

saatiinko Monon kuparitalosta varastamat Stereot pelastettua ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

saatiinko Monon kuparitalosta varastamat Stereot pelastettua ?

kuparitalon toimintaraportissa on siltä vuodelta merkittynä oikea tieto :
        stereoita ei varastanut mono , vaan joku muu , paljon ns. Kostonhimoisempi heppu

• Anonyymi

Ja joku vihervassari varmaan, oikea kommunisti joka kannattaa suojatyöpaikkojen ylläpitämistä julkisten laitosten kellareissa ja toimistojen perukoilla.

• Anonyymi

Vai oisko persu joka ei saanu lauluvuoroa karaokessa.

• Anonyymi

Tulipalot ovat yleisiä .Tämä rakennus on ollut ilkivallan kohteena jo pitempään .

• Anonyymi

Näin on nyt voidaan porukalla muistella kuinka meilläkin kerran iskällä paloi talo ja yhden toisen isukilla melkein paloi ja on hirveän traumaattista, että tuskin voi mitään paras vaan unohtaa ja ehkä tätäkään paloa ei koskaan tapahtunut jos oikein kovasti niin uskotaan.

• Anonyymi

Harmi kun Teboilin raunio on tiilinen...

• Anonyymi

Taas viherdemarit asialla olet niitten kakaroilla ei ole mitään kasvatusta

• Anonyymi

Reijo on syttymisajankohtana ollut nukkumassa ja auto on liian huomiota herättävä vappuviuhkoineen tuollaiseen toimintaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      57
      3669
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2626
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe