KOKKOLAN ydinkeskustassa syttyi sunnuntaina aamulla hieman ennen puoli seitsemää tuhoisa tulipalo.
Pelastuslaitos sammuttaa parhaillaan autiotalossa olevaa tulipaloa. Tämän hetkisen arvion mukaan talo tulee tuhoutumaan täysin palossa.
Kyseisen autiotalon lisäksi myös toisessa samalla kadulla olevassa autiotalossa on ollut samanaikainen tulipalo, mutta se on saatu sammumaan.
Sammutustyöt haittaavat liikennettä Torikadulla Kaarlelankadun ja Hakalahdenkadun välisellä alueella.
Kukka polttaa taloja?
17
843
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyvä että palaa,saadaan uudempaa tilalle.
Lisää suurkaupunkitunnelmaa.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞Kukka poltti. Olisiko Kylmänkukka tai Rentukka, tai itse kissagirl...
- Anonyymi
Nyt kannattaa polttaa menee rakettien piikkiin.
- Anonyymi
rakennus liikkeet tarvii lisää tilaa,paloihan hakalax pubikin sopivasti pois edestä ja nyt nämä talot siitä vierestä.
- Anonyymi
Oisko rakennus liikkeen johtaja jollekin laitapuolen kulkijalle ehdottanut, että käy tuikkamaassa tuleen ja olet hys, hys, niin saat viinapullon.
Ei kai autiotalot itsekseen syty, tuskin niihin enää sähköjä tulee, että olisi oikosulusta tai vastaavasta sähköön liittyvästä syttynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisko rakennus liikkeen johtaja jollekin laitapuolen kulkijalle ehdottanut, että käy tuikkamaassa tuleen ja olet hys, hys, niin saat viinapullon.
Ei kai autiotalot itsekseen syty, tuskin niihin enää sähköjä tulee, että olisi oikosulusta tai vastaavasta sähköön liittyvästä syttynyt.Kellähän ois noin kova viinapula?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kellähän ois noin kova viinapula?
saatiinko Monon kuparitalosta varastamat Stereot pelastettua ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
saatiinko Monon kuparitalosta varastamat Stereot pelastettua ?
kuparitalon toimintaraportissa on siltä vuodelta merkittynä oikea tieto :
stereoita ei varastanut mono , vaan joku muu , paljon ns. Kostonhimoisempi heppu
- Anonyymi
Ja joku vihervassari varmaan, oikea kommunisti joka kannattaa suojatyöpaikkojen ylläpitämistä julkisten laitosten kellareissa ja toimistojen perukoilla.
- Anonyymi
Vai oisko persu joka ei saanu lauluvuoroa karaokessa.
- Anonyymi
Tulipalot ovat yleisiä .Tämä rakennus on ollut ilkivallan kohteena jo pitempään .
- Anonyymi
Näin on nyt voidaan porukalla muistella kuinka meilläkin kerran iskällä paloi talo ja yhden toisen isukilla melkein paloi ja on hirveän traumaattista, että tuskin voi mitään paras vaan unohtaa ja ehkä tätäkään paloa ei koskaan tapahtunut jos oikein kovasti niin uskotaan.
- Anonyymi
Harmi kun Teboilin raunio on tiilinen...
- Anonyymi
Taas viherdemarit asialla olet niitten kakaroilla ei ole mitään kasvatusta
- Anonyymi
Reijo on syttymisajankohtana ollut nukkumassa ja auto on liian huomiota herättävä vappuviuhkoineen tuollaiseen toimintaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066