Uni moottori pyörä miehestä

Anonyymi-ap

Näin olen pari kertaa unta.jossa on sama juoni. Pitkän piha tien päässä on pysähtyneenä harmaantunutn pitkä partainen ukko jolla on auringon lasit vaikka unen ajankohta on yö ja vuoden aika on syksy kun puut on lehdettömät. Ukko istuu ison moottori pyörän päällä jossa on pitkä keula . Pyörä on väriltään musta . Tunnelma unessa ei ole pelottava lähinnä rauhallinen. Ukko viittilöi minua tulemaan luokseen tai lähtemään mukaansa. Kun pääsen lähemmäs ukko lähtee ajamaan moottoripyörällä hitaasti eteenpäin... Unen toisessa versiossa tapahtuma paikka on kaupan parkkipaikka jossa samainen ukko istuu samaisen moottoripyörän päällä .ukko kaivaa taskustaan piipun ja sytyttää piipun katsoo minuun hyvin miettelijään näköisenä. Ja alkaa puhumaan" tämä minun homma voisi olla myös sinunkin homma" käynnistää moottori pyöränsä ja ajaa pois...ukolla on semmonen myhäilevä ilme.......tätä nyt olen miettinyt että että onko uni joku viesti tai vihje ????että minun pitäisi alkaann polttaa vaikka olen yli kymmen vuotta sitten lopettanut......

2

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Moottoripyörä unessa symboloi vapautta ja irtiottoa tai seikkailua. Parta ja piippu voi viitata ikään. Ehkä se on vinkki, että elämässä voi vähän ottaa riskejäkin ja seikkailla vaikka ikää olisikin. Yöaika unessa voi viitata siihen ettei asiat ole ihan selkeitä, yöllähän ei näe kaikkea mikä on näkyvissä, aurinkolasit siihen ettei asiasta ota oikein selkoa. Ehkä ne on este jollekin seikkailulle tai spontaanille menolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe