Uni moottori pyörä miehestä

Anonyymi-ap

Näin olen pari kertaa unta.jossa on sama juoni. Pitkän piha tien päässä on pysähtyneenä harmaantunutn pitkä partainen ukko jolla on auringon lasit vaikka unen ajankohta on yö ja vuoden aika on syksy kun puut on lehdettömät. Ukko istuu ison moottori pyörän päällä jossa on pitkä keula . Pyörä on väriltään musta . Tunnelma unessa ei ole pelottava lähinnä rauhallinen. Ukko viittilöi minua tulemaan luokseen tai lähtemään mukaansa. Kun pääsen lähemmäs ukko lähtee ajamaan moottoripyörällä hitaasti eteenpäin... Unen toisessa versiossa tapahtuma paikka on kaupan parkkipaikka jossa samainen ukko istuu samaisen moottoripyörän päällä .ukko kaivaa taskustaan piipun ja sytyttää piipun katsoo minuun hyvin miettelijään näköisenä. Ja alkaa puhumaan" tämä minun homma voisi olla myös sinunkin homma" käynnistää moottori pyöränsä ja ajaa pois...ukolla on semmonen myhäilevä ilme.......tätä nyt olen miettinyt että että onko uni joku viesti tai vihje ????että minun pitäisi alkaann polttaa vaikka olen yli kymmen vuotta sitten lopettanut......

2

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moottoripyörä unessa symboloi vapautta ja irtiottoa tai seikkailua. Parta ja piippu voi viitata ikään. Ehkä se on vinkki, että elämässä voi vähän ottaa riskejäkin ja seikkailla vaikka ikää olisikin. Yöaika unessa voi viitata siihen ettei asiat ole ihan selkeitä, yöllähän ei näe kaikkea mikä on näkyvissä, aurinkolasit siihen ettei asiasta ota oikein selkoa. Ehkä ne on este jollekin seikkailulle tai spontaanille menolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe