Tärkeä asia

Anonyymi-ap

Onko kyseessä trauma side (trauma bond) vai aito rakkaus? moni saattaa sekoittaa nämä keskenään. Traumasiteessä toinen ihminen yrittää kontrolloida sinua eri tavoin, suhde on monesti täynnä intensiivisiä vuoristoratamaisia tunteita ja siitä on vaikea lähteä, koska toinen osapuoli käyttää erinäisiä manipulointikeinoja pitääksesi sinut vankina suhteessa. Tällaista suhdetta pitää kasassa pelko ja ahdistus. Monesti roolit ovat hyväksikäyttäjä ja alistuja/mahdollistaja.

Aito rakkaus taas on turvallista, laajentavaa, inspiroivaa, sitä ohjaa luottamus ja vapaa tahto. Suhde on tasavertainen ja tasapainoinen ❤

14

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuttu juttu. Olen itse töissä sotealalla ja meillä työnohjauksiakin näistä

      • Anonyymi

        hyvä jos tietoisuutta on! moni nainen etenkin tuntuu ajatuvan tällaisiin suhteisiin.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvä jos tietoisuutta on! moni nainen etenkin tuntuu ajatuvan tällaisiin suhteisiin.

        Jaa niinkö asiaintuntijamies, millaisen ko skenaario tekee niistä miehistä sitte?


    • Anonyymi

      Kuulostaa ihanalta tuo viimeinen kappale. Jotain traumaa kai tässä on jo tullut purettua. En silti usko, että kumpaakaan pystyy aidosti kokemaan palstalla.

    • Anonyymi

      Täällä välillä tuntuu että monen ”suhteet” on ikävöimäänsä tämmösiä:

      https://youtu.be/SzfwvfyMlG0?si=vleNh3fIKKwulBar

      Itse koen ettei ton tyyppisella suhteella oo elämänmittaista tulevaisuutta. Muutama kuukaus tapellaan yhdessä ja sit erotaan.. niin veikkaan suhteen elämänkaaren. Onko sellasiin edes sit järkee panostaa yhtään energiaa?

      Eiks sen vois skippaa kokonaan ja ottaa heti mieluummin semmonen kenen kans elämä ei oo jatkuvaa sotaa?

      T: Karoliina

    • Anonyymi

      Tietääkseni psykopaatit eivät rakasta(jos ei puhuta kognitiivisestä rakkaudesta).

    • Anonyymi

      Hei, vihdoinkin teoriaa! Tämä oli toisaalta vähän ahdistava syyllisyydentuntoinen pohdinta.

    • Anonyymi

      Hän ei ole kontrolloiva. Minäkään en osaa manipuloida ketään olemaan kanssani. Kysyä voin mutta ymmärrän täysin ei-sanan merkityksen. Enkä anna ei - sanan vaikuttaa itsetuntooni. Olen arvokas riippumatta muiden mielialoista tai mielipiteistä.

    • Anonyymi

      Joopa joo taas minkä sille voi kun aikuinen pelleilee kuin joku lapsi

    • Anonyymi

      Taisit sittenkin enenpi rakastaa vaikka et sitä
      koskaan myöntänyt tai sanonut ❤️
      Opetit kyllä jotakin tärkeää mies
      Naiselta

      • Anonyymi

        Sä mies et ole opettanut mitään tärkeää kenellekään, muuta kuin sen, että miten autistista misogyyninen porukka o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä mies et ole opettanut mitään tärkeää kenellekään, muuta kuin sen, että miten autistista misogyyninen porukka o

        Tyhmyys ei ole niin hot


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe