Presidentin kävelytempaus klo 14.45 alkaen

Anonyymi-ap

Tasavallan presidentti Sauli Niinistö täytti tällä viikolla 75 vuotta.

Merkkipäivänsä kunniaksi Niinistö järjestää sunnuntaina Helsingissä uudenlaisen kävelytempauksen. Liikkumishaasteen tarkoituksena on innostaa suomalaisia liikkumaan ja keskustelemaan – vaikka sitten kävellen.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009812905.html

11

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos hyvin käy, niin nähdään tapahtumassa Marinin kirpputorilta ostettu uusi kävelypuku, jota hehkutetaan taas lehtiotsikoissa ja sitä ylistetään ympäri maailman.

      • Anonyymi

        13:48
        Ei sinus ol yhtään ennustajan lahjoi.
        Olet vaan niin hirmiän kauhian kamalan kare. Ympärysmittas....mikä se ny sit sul on?
        Beng


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😍 ­­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17988350p

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kävelytempauksen jälkeen on pakko mennä nurkan taakse ja pistää rööki palamaan ja vetää kunnon tuprusauhut keuhkoihin, muutoin ei saa hengitystä tasaantumaan eikä alkavaa päänsäryn jomotusta ohimolla lakkaamaan.

    • Anonyymi

      Aikanaan Tarja uiTöölönlahdessa ja sinne sai mennä mukaan. En joutanut, oli joku muu meno ja harmitti.

    • Mikä tuosta kävelytempauksesta tekee "uudenlaisen"?
      Sekö, että siinä on Niinistö mukana?

      • Anonyymi

        Itse se tempaus on kenties hänelle uudenlainen. Uskoisin että itse kävely ei ole kovinkaan uutta monellekaan. Useimmat ovat kävelyn oppimisen jälkeen kävelleet lähes joka päivä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse se tempaus on kenties hänelle uudenlainen. Uskoisin että itse kävely ei ole kovinkaan uutta monellekaan. Useimmat ovat kävelyn oppimisen jälkeen kävelleet lähes joka päivä.

        Niin, tuota merkkipäivän juhlistamista joukkokävelyllä ajattelin, että eihän se mitään uudenlaista ole.
        Uudenlaista siinä lie ollut se, että sitä filmattiin mediaan.

        Tiedän yhden, joka merkkipäivänään kävelee niin monta kilometriä kuin täyttää ja kutsuu mukaan kävelemään kaikki halukkaat, jotka haluavat juhlistaa hänen päiväänsä.


    • Anonyymi

      Joku nainen oli lähtenyt oikein kukkamekossa kävelylle.

    • Katselin kävelytempausta, tai sen loppua, netistä. Minusta idea oli loistava.
      Presidentti teki esimerkillään teoriasta totta, "yksi video voi vaikuttaa enemmän kuin tuhat sivua tutkimustietoa"..)) Parhaimmillaan.

      Tietysti mediatapahtumassa on aina mukana kännyköitä ja valokuvaajia, mutta "koko kansan presidentti" osasi silti pysyä luontevana, jutella osallistujien kanssa, laskea leikkiäkin. Vähän olisin toppuutellut Käärijää, joka totesi, ettei presidenttiä ole näkynyt hänen keikoillaan..)) Ymmärsin, että Käärijä oli mukana kutsuttuna vieraana ja tietysti siksi, että hän sai nuoret liikkeelle, mukaan tapahtumaan.

      Eva Biaudet oli näkyvästi esillä ja meni "näkyvästi" juttelemaan sortsiasuisen Jani Mäkelän kanssa. Taisi olla vähän demonstratiotakin mukana: piti näyttää, että vaikka asioissa, eduskuntatyössä, ollaan napit vastakkain, "ihmisinä" voidaan olla vapaita ja iloisia, nauraakin yhdessä.
      Saattoi myös ajatella, että tapahtuma, ja video siitä, oli omiaan kirkastamaan Suomi-kuvaa maailmalla: näin vakaa ja turvallinen maa Suomi on, että valtakunnan päämies saattaa jalkautua kansalaisten keskuuteen ilman näkyviä turvatoimia. Varmasti niitä oli tehty, vaikka katsoja/mukanaolija ei niitä välttämättä havainnut.

      Oli miten oli, kuka tahansa tuleekin Suomen uudeksi presidentiksi, Niinistöä tulee ikävä.

    • Anonyymi

      aikuinen vanhusporukka seuraa tällaista
      joku kävele jne

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      61
      2722
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2005
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1462
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      312
      1420
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1209
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1129
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      44
      1058
    10. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      18
      1036
    Aihe