Huomenta päivää täältä

Anonyymi-ap

Kolealta rannikolta. Olen kovin itsenäinen ihminen, joten aamun fiiliksenä onkin ollut, että mitä tekee valehtelevalla ja pelailevalla naisella elämässä, jos on tähänkin asti pärjännyt yksinään ihan hyvin.

35

489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää iltapäivää!
      Itsepä tiedät asiasi, kuinka ne etenevät.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­­­y­m­­­f­o­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🍒 ­N­y­­­m­f­­o­­m­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17988373q

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Niinpä. Komppaan.

    • Ei kai sellaisella mitään teekään, josta ei pidä... Täytyisi löytää ihminen, josta pitää ja joka sattuisi vielä pitämään sinusta. Ei ole ihan helppo tehtävä kaikille. Joillekin täysin mahdoton. Ainakin itsestäni tuntuu siltä.

      • Anonyymi

        Kyllä pidän siitä ihmisestä ketä ajattelen, mutta olenko onnellinen, en tiedä enää. Luulen etten ole hänelle kuin lelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pidän siitä ihmisestä ketä ajattelen, mutta olenko onnellinen, en tiedä enää. Luulen etten ole hänelle kuin lelu.

        Tunne on molemminpuolinen, valitettavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunne on molemminpuolinen, valitettavasti.

        Jos tunnet niin, niin olen epäonnistunut kertomaan että olet mulle tärkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnet niin, niin olen epäonnistunut kertomaan että olet mulle tärkeä.

        Rihanna - Umbrella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä pidän siitä ihmisestä ketä ajattelen, mutta olenko onnellinen, en tiedä enää. Luulen etten ole hänelle kuin lelu.

        Ei pidä paikkaansa jos olisit mun kulta. Miksi edes ajattelet noin???


    • Anonyymi

      Missäs rannikolla nyt on koleaa? Täällä ihan kesäiset lämpötilat vielä.

      • Anonyymi

        Kun ei kelvannut, niin kokeillaan toista. Woman like me-Adele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei kelvannut, niin kokeillaan toista. Woman like me-Adele.

        Mut vielä laitan tällaisia biisejä. Jos ei kelpaa, niin laatu pian sen mukaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei kelvannut, niin kokeillaan toista. Woman like me-Adele.

        Eli naiselta naiselle meni siis tämä?
        Tuo olisi varmaan ihan hyvä laitta heti aloitusviestiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli naiselta naiselle meni siis tämä?
        Tuo olisi varmaan ihan hyvä laitta heti aloitusviestiin.

        En omista biisejä. Saa omia kuka haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En omista biisejä. Saa omia kuka haluaa.

        Nyt ei tuo sinun kommentointisi kyllä tee mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt ei tuo sinun kommentointisi kyllä tee mitään järkeä.

        Tekeekö nämä miehen sukupuolensa flippauksrt ikinä mitään järkeä sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli naiselta naiselle meni siis tämä?
        Tuo olisi varmaan ihan hyvä laitta heti aloitusviestiin.

        Mitä todennäköisimmin, sille se kovasti jo aiemmin vaikuttikin. Naisten väliseltä draamalta.


    • Anonyymi

      Anna opetus. Samalla mitalla vain takaisin (pelaa ja leiki sillä). Huomio kokonaan pois joksikin aikaa ja mansikkahunaja-siirappipurkki kiinni. Sitten vain tipottelemalla, joku luu silloin tällöin kaluttavaksi, ehkä pähkinäkin purtavaksi. Välillä tempaiset ja annat tuta jonkun räväkämmän setin, kiusoittelun, paineen ja lyttäyksen jne. Pidät sen tuskallisena tanssimassa nuoralla, jossa tuli palaa alla. Tietääpähän sitten miltä sinusta tuntuu. Tai sitten heivaat vain kylmästi samantien elämästäs. Riippuu suhteestanne/tunteistasi. Mieti itse ja päätä sitten miten aiot toimia.

      • Anonyymi

        En. Lapsellista sellainen, ei kostaminen ole aikuisen ihmisen hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Lapsellista sellainen, ei kostaminen ole aikuisen ihmisen hommaa.

        Totta, karma voi iskeä takaisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Lapsellista sellainen, ei kostaminen ole aikuisen ihmisen hommaa.

        Varsinkaan jos kyseisellä erotomaanilla ei ole mitään mitä ns kostaa jollekin äijälle täysin tuntemattomalle naiselle. Ehkä nämä pettämisfantasiat koskien naisia joiden kanssa ei ole mitään kanssakäymistä ”lohduttaa” sitten tai jotain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Lapsellista sellainen, ei kostaminen ole aikuisen ihmisen hommaa.

        Kosto on tunneihmisten juttu kun tarpeeksi pahaa kärsivät. Taidat olla pelkkä pöksyihin pyrkivä himohiiri. Ja miksi sitten edes kyselet neuvoa. Lapsellista kysellä neuvoa jos on olevinaan mukamas aikuinen ja tietää mitä muka tehdä. Kun et tiedä. Mutta älä tee sitten mitään. Jatkat vain pelinappulana oloa ja tyydyt narrin asemaasi. Tai heivaat kokonaan. Tai puhut ja pyydät muuttamaan huonoja tapojaan. Siinä vaihtoehdot teille jojotettaville pehmokavereille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosto on tunneihmisten juttu kun tarpeeksi pahaa kärsivät. Taidat olla pelkkä pöksyihin pyrkivä himohiiri. Ja miksi sitten edes kyselet neuvoa. Lapsellista kysellä neuvoa jos on olevinaan mukamas aikuinen ja tietää mitä muka tehdä. Kun et tiedä. Mutta älä tee sitten mitään. Jatkat vain pelinappulana oloa ja tyydyt narrin asemaasi. Tai heivaat kokonaan. Tai puhut ja pyydät muuttamaan huonoja tapojaan. Siinä vaihtoehdot teille jojotettaville pehmokavereille.

        Missä olen kysynyt neuvoa? Sun on ihan turha olla ilkeä siitä että puran vain ajatuksiani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä olen kysynyt neuvoa? Sun on ihan turha olla ilkeä siitä että puran vain ajatuksiani.

        Ei sillä väliä, julkinen palsta jonne purit ja minä vastasin, siinä on samalla samassa jamassa oleville neuvoa, mitkä on vaihtoehdot ko. tilanteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosto on tunneihmisten juttu kun tarpeeksi pahaa kärsivät. Taidat olla pelkkä pöksyihin pyrkivä himohiiri. Ja miksi sitten edes kyselet neuvoa. Lapsellista kysellä neuvoa jos on olevinaan mukamas aikuinen ja tietää mitä muka tehdä. Kun et tiedä. Mutta älä tee sitten mitään. Jatkat vain pelinappulana oloa ja tyydyt narrin asemaasi. Tai heivaat kokonaan. Tai puhut ja pyydät muuttamaan huonoja tapojaan. Siinä vaihtoehdot teille jojotettaville pehmokavereille.

        Ja tunnistan kyllä että sinä olet nimenomaan tämän ilkeän viestin takana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kosto on tunneihmisten juttu kun tarpeeksi pahaa kärsivät. Taidat olla pelkkä pöksyihin pyrkivä himohiiri. Ja miksi sitten edes kyselet neuvoa. Lapsellista kysellä neuvoa jos on olevinaan mukamas aikuinen ja tietää mitä muka tehdä. Kun et tiedä. Mutta älä tee sitten mitään. Jatkat vain pelinappulana oloa ja tyydyt narrin asemaasi. Tai heivaat kokonaan. Tai puhut ja pyydät muuttamaan huonoja tapojaan. Siinä vaihtoehdot teille jojotettaville pehmokavereille.

        Sivusta vain, olen vahvasti tunteva ihminen, silti en alennu koston tielle. Ja olen kärsinyt rankasti vääryyttä toisten pahuuden myötä, mistä uskon, et monet olisivat lähteneet koston tielle (itse kontrolli). Minulla olisi siihen tarvittaessa riittävä tukikin, jos sille tielle lähtisin.

        En halua kärjistää asioita, mielummin sovin kuin riitelen. Pienet asiat saadaan helposti näyttämään isoilta, jos lähtee koston tielle (tunne). Oman fiksuuden voi osoittaa monella tavalla, kosto toimet ei kuulu siihen kategoriaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta vain, olen vahvasti tunteva ihminen, silti en alennu koston tielle. Ja olen kärsinyt rankasti vääryyttä toisten pahuuden myötä, mistä uskon, et monet olisivat lähteneet koston tielle (itse kontrolli). Minulla olisi siihen tarvittaessa riittävä tukikin, jos sille tielle lähtisin.

        En halua kärjistää asioita, mielummin sovin kuin riitelen. Pienet asiat saadaan helposti näyttämään isoilta, jos lähtee koston tielle (tunne). Oman fiksuuden voi osoittaa monella tavalla, kosto toimet ei kuulu siihen kategoriaan.

        Hyvä juttu. Toinen sivusta.


    • Anonyymi

      Kyllä oot niin provo kuin olla ja voit.

      • Anonyymi

        Ei, en ole.


    • Anonyymi

      Kostaminen on typerää ja lapsellista. Aikuinen ihminen opettelee puhumaan asioista ja selvittää väärinkäsitykset.
      On helppoa ymmärtää toisen käytös tai sanat väärin.

      Usein unohtuu myös se, että omien sukulaistenkin kanssa pitää olla tekemisissä.
      Tästä ei tarvitse olla mustasukkainen.

    • Anonyymi

      Valehtelija tekee huonoa mielenterveydelle oman kokemukseni perusteella

      • Anonyymi

        Jeb


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeb

        Susi on laumaläin


    • Anonyymi

      Liru kylän halkova joki ei oikein rannikosta käy nääs, eli se siitäkin tarinasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe