Windows on tajuttoman hyvä

Anonyymi-ap

Miksi kaikki toimi edelleen Windowsissa? Olen yrittänyt saada jo 4 tuntia Windowsia kaatumaan, mutta ei.

11

158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen yrittänyt jo 20 vuotta, mutta ei niin ei. Kun ei kaadu, niin ei kaadu. Windows nyt vaan on hyvä!

      • Anonyymi

        Minun linukseja on vastaavana aikana kaatunut jo niin usein, jotta olen mennyt laskuissani sekaisin. Kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.

        Windows on tosiaan vakaa kuin veturi raiteilla, kaikki toimii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun linukseja on vastaavana aikana kaatunut jo niin usein, jotta olen mennyt laskuissani sekaisin. Kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.

        Windows on tosiaan vakaa kuin veturi raiteilla, kaikki toimii!

        Jos kuitenkin pidättäydytään normaaleissa käyttöjärjestelmissä. Jätetään nuo kummallisuudet sinne marginaaliin, omille palstoillensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kuitenkin pidättäydytään normaaleissa käyttöjärjestelmissä. Jätetään nuo kummallisuudet sinne marginaaliin, omille palstoillensa.

        Totta, linuksin vaatimaton 0,01% käyttäjämäärä ei anna aihetta mihinkään tilastointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, linuksin vaatimaton 0,01% käyttäjämäärä ei anna aihetta mihinkään tilastointiin.

        Voit työntää sen itse keksimäsi 0,01% sinne minne aurinko ei paista! Tollasta lukemaa ei ole missään raportoitu vaan keksit satuja, TAAS. Oikea lukema linuxille on 5-10%!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit työntää sen itse keksimäsi 0,01% sinne minne aurinko ei paista! Tollasta lukemaa ei ole missään raportoitu vaan keksit satuja, TAAS. Oikea lukema linuxille on 5-10%!

        Kyllä on oikea lukema, linukseja ei tosiaan käytetä tuon enempää. Onneksi. Olemmehan kaikki nähneet mihin se johtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on oikea lukema, linukseja ei tosiaan käytetä tuon enempää. Onneksi. Olemmehan kaikki nähneet mihin se johtaa.

        No eihän ole oikea lukema, sä katoit FreeBSD:n lukemaa joka on tuo 0,01% mutta linuxit on siinä 3,32% lukemissa heti MacOS:n jälkeen kolmantena. Miksi siis valehtelet?
        https://gs.statcounter.com/os-market-share/desktop/finland
        Mulla on, kuten huomaat, todisteet ja sulla ei ole!


    • Anonyymi

      Windows on kuin hyvä viini - paranee vanhetessaan koko ajan!

      • Anonyymi

        Totta ja mielestäni varsin kevytkin. Ei vaadi koneelta ihme tehoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja mielestäni varsin kevytkin. Ei vaadi koneelta ihme tehoja.

        Suoraan sanottuna Windows 11 hipoo jo täydellisyyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraan sanottuna Windows 11 hipoo jo täydellisyyttä!

        Höpöhöpöä TAAS. Windows 11 on paskin windows mitä on koskaan tehty.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe