Kävin elen Lidlissä ja olin purkanut vähäiset ostokseni kassalle. Varoittamatta mitään etukäteen juoni kassa keksi laittaa eteeni sulkukyltin. Sulkemisesta ei ollut mitään puhetta kassalle saavuttuani. Olisi sanonut aikaisemmin, mutta pirullinen salolaisuus nosti taas päätään.
Naiskanssa huusi kovalla äänellä : Kassa sulkeutuu. Mene toiseen kassaan.
Hän oli hoputtamassa minua toiseen kassaan. Aivan kuin hänellä olisi ollut paniikki. En meinannut saada purettua tavaroita edelliseltä kassalta. Suusta tuli tekstiä kuin tietokoneesta.
Toisessa kassassa oli reilu pariskunta, joka päästi minut edelleen. Suuri kiitos heille. Erityisesti minua ihmetytti naisen käytös siitäkin syystä, että hän ei ollut millään tavalla reilu naapurikassassa toimivaa kohtaan kohtaan. Naapurikassa joutui yksin palvelemaan pariskuntaa, jolla oli suuret ostokset. Tämän kiireesti hosuttua mennä omiin hommiinsa jättäen kassakaverinsa pulaan.
Minkäänlaista ymmärrystä minulta ei paniikkikassalle heru. Kassa ei voi tehdä ihmisvalkkausta kasvojen tai mieltymystensä mukaan. Pitäkää silmällä tylyä naista Lidlissä.
Halikon Lidlin outo naiskassa
Anonyymi-ap
7
607
Vastaukset
- Anonyymi
Kärsiikö harhaisuudes5a tai.
- Anonyymi
Ymmärtämättömiä paskiaisia on monenlaisia.
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa vaihtaa Ossuuskaupan Prismaan, siellä "kassatyttöjen" keski-ikä taitaa olla 78v - kokemusta enämpi, heh.
- Anonyymi
Mitä pahaa olisi 78-vuotiaassa kassassa ?? Et taida ymmärtää, että Sinäkin tulet joskus vanhaksi, jos saat elää niin pitkään.
- Anonyymi
Pissi hätä kait, mut onks nois edes vessaa, kelloa ja puhelinta ei ole?🇩🇪
- Anonyymi
Pirkkatorilla ei ole vessaa. Mustaakseni Lidlissä olisi vessa, mutta en ole varma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328527Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571163Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.37736Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637