Yltyy näin iltaa kohden, rakas mies. Olisitpa luonani mun, tekisin sulle ruokaa, leipoisin ja hieroisin olkapäitäsi. Toivotaan että kaikki kääntyy vielä parhain päin, kaikesta koetuista asioista huolimatta. Sulle toivotan hyvää iltaa, niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana. 😄 💕
Ikävä vaan
30
497
Vastaukset
- Anonyymi
Sulla on uusi auto, senkin miestelijä.
T.meikäläisellä on pian entinen auto? Kyllä.
Hiero sie sienee, sieneen hähähähähähä
https://m.youtube.com/watch?v=DXmRiWZzvIY - Anonyymi
Kaukaa on mukava tulla lähelle ❤
https://youtu.be/m5N9IHqqGcA?si=1jWm1B1YGwpxoVhb- Anonyymi
❤❤💋
- Anonyymi
Tiedän rakas. Tulisitpa jo pian.
- se oikea sinulle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän rakas. Tulisitpa jo pian.
- se oikea sinulleEt ole ap, mene pois.
- Anonyymi
Ikävä on mullakin söpöä, kilttiä, ahkeraa naista ei vain ehtoisin koko ajan
- Anonyymi
Minullakin koko ajan sinua ikävä. ❤
- Anonyymi
Minäkin rakastan sinua mies vaikka en tuo aloittaja olekaan.
Olet se ketä rakastan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin rakastan sinua mies vaikka en tuo aloittaja olekaan.
Olet se ketä rakastan.Miksi puutut,tee oma aloitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puutut,tee oma aloitus.
Koska te nappaatte aina minun aloituksen. Lopetin omien kirjoittamisen ja alan lainata sinun aloituksia. Ihan tahallani. Kiitos tästä mahdollisuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi puutut,tee oma aloitus.
Ja koska tuo mies kirjoittaa ihan yhtä todennäköisesti minulle kuin sinulle. Ei voi tietää kummalle on vai onko kummallekaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska te nappaatte aina minun aloituksen. Lopetin omien kirjoittamisen ja alan lainata sinun aloituksia. Ihan tahallani. Kiitos tästä mahdollisuudesta.
Tämä tekotinkaaminrn ei ole kehittyneen ihmisten mielestä kiinnostava, vaan helppo ymmärtää yhden miehen showksi
- Anonyymi
Minäkin olen söpö , kiltti ja ahkera nainen joka voisi tehdä paljon hyvää sinulle ihana mies. Kunhan unohdat nuo muut :D noo , ei minullekaan kuka tahansa kelpaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olen söpö , kiltti ja ahkera nainen joka voisi tehdä paljon hyvää sinulle ihana mies. Kunhan unohdat nuo muut :D noo , ei minullekaan kuka tahansa kelpaa..
Sinä et ole kiltti, olet tunkeutunut kotiini, tirkistelet minua, salakuuntelet, teet ilkivaltaa, varastat vaatteitani, valehtelet, mustamaalaat, haukkuessasi minua täällä käytät rivoa tekstiä , olet luuseri joka vieroksuu tehdä laillista työtä, rikollinen...jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ilkivallantekijä, palauta varastamasi vaatteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en sun typeriä aloituksiin puutu, joku muu on, menisit töihin välillä etkä täällä kiusaisi muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet harhainen.
- Anonyymi
Leivon sulle rakas mies mitä haluat vaikka en osaa leipoa. Rakastan sinua!
- Anonyymi
Voisit harjoitella jos epäonnistut syödään niitä raakoja sitten.
- Anonyymi
Lopetan tämän tähän kun tuo yksi tunkeutui aloitukseeni. Toivotan rakas mies sulle hyvää yötä ja kauniita unia. 😚💤 poistun palstalta.
- Anonyymi
Multakin rakkaalle miehelle hyvää yötä. Olet vaan niin rakas minullekin. 😚💤
- Anonyymi
Olet ihana... Kaipaan Sinua . Haluan tavata Sinut pian ihanuus...
- Anonyymi
Mitä kamalaa sun ikävän kohteelle on oikein tapahtunut? :/
- Anonyymi
Sairaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairaus.
Mikä sairaus? Nainen et ainakaan ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisena oleminen ei ole sairaus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan rakkauenkipeä
- Anonyymi
Lupaa vaikka mmitä vaikkei osaa tehdä mitään. Ompas outo nainen
- Anonyymi
jos se pulla on kuiva, leivon lättyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676