Ikävä vaan

Anonyymi-ap

Yltyy näin iltaa kohden, rakas mies. Olisitpa luonani mun, tekisin sulle ruokaa, leipoisin ja hieroisin olkapäitäsi. Toivotaan että kaikki kääntyy vielä parhain päin, kaikesta koetuista asioista huolimatta. Sulle toivotan hyvää iltaa, niin lähellä mutta kuitenkin niin kaukana. 😄 💕

30

497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

❤❤💋

• Anonyymi

Tiedän rakas. Tulisitpa jo pian.
        - se oikea sinulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän rakas. Tulisitpa jo pian.
        - se oikea sinulle

Et ole ap, mene pois.

• Anonyymi

Ikävä on mullakin söpöä, kilttiä, ahkeraa naista ei vain ehtoisin koko ajan

• Anonyymi

Minullakin koko ajan sinua ikävä. ❤

• Anonyymi

Minäkin rakastan sinua mies vaikka en tuo aloittaja olekaan.
        Olet se ketä rakastan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin rakastan sinua mies vaikka en tuo aloittaja olekaan.
        Olet se ketä rakastan.

Miksi puutut,tee oma aloitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska te nappaatte aina minun aloituksen. Lopetin omien kirjoittamisen ja alan lainata sinun aloituksia. Ihan tahallani. Kiitos tästä mahdollisuudesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja koska tuo mies kirjoittaa ihan yhtä todennäköisesti minulle kuin sinulle. Ei voi tietää kummalle on vai onko kummallekaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska te nappaatte aina minun aloituksen. Lopetin omien kirjoittamisen ja alan lainata sinun aloituksia. Ihan tahallani. Kiitos tästä mahdollisuudesta.

Tämä tekotinkaaminrn ei ole kehittyneen ihmisten mielestä kiinnostava, vaan helppo ymmärtää yhden miehen showksi

• Anonyymi

Minäkin olen söpö , kiltti ja ahkera nainen joka voisi tehdä paljon hyvää sinulle ihana mies. Kunhan unohdat nuo muut :D noo , ei minullekaan kuka tahansa kelpaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen söpö , kiltti ja ahkera nainen joka voisi tehdä paljon hyvää sinulle ihana mies. Kunhan unohdat nuo muut :D noo , ei minullekaan kuka tahansa kelpaa..

Sinä et ole kiltti, olet tunkeutunut kotiini, tirkistelet minua, salakuuntelet, teet ilkivaltaa, varastat vaatteitani, valehtelet, mustamaalaat, haukkuessasi minua täällä käytät rivoa tekstiä , olet luuseri joka vieroksuu tehdä laillista työtä, rikollinen...jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ilkivallantekijä, palauta varastamasi vaatteet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en sun typeriä aloituksiin puutu, joku muu on, menisit töihin välillä etkä täällä kiusaisi muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet harhainen.

• Anonyymi

Leivon sulle rakas mies mitä haluat vaikka en osaa leipoa. Rakastan sinua!

• Anonyymi

Voisit harjoitella jos epäonnistut syödään niitä raakoja sitten.

• Anonyymi

Lopetan tämän tähän kun tuo yksi tunkeutui aloitukseeni. Toivotan rakas mies sulle hyvää yötä ja kauniita unia. 😚💤 poistun palstalta.

• Anonyymi

Multakin rakkaalle miehelle hyvää yötä. Olet vaan niin rakas minullekin. 😚💤

• Anonyymi

Olet ihana... Kaipaan Sinua . Haluan tavata Sinut pian ihanuus...

• Anonyymi

Mitä kamalaa sun ikävän kohteelle on oikein tapahtunut? :/

• Anonyymi

Sairaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaus.

Mikä sairaus? Nainen et ainakaan ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisena oleminen ei ole sairaus...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan rakkauenkipeä

• Anonyymi

Lupaa vaikka mmitä vaikkei osaa tehdä mitään. Ompas outo nainen

• Anonyymi

jos se pulla on kuiva, leivon lättyyn.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe