Vakipano tulossa käymään

Anonyymi-ap

En ehdi tänne enää tänään. Huomiseen mies!
-P

43

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ok. Hyviä panoja vaan

      • Anonyymi

        Käyttäkää muuten sitten sukisukia. Tuollaisten playerien kontakteista ei voi tietää. Kallista juosta koko ajan yksityisellä. Ja antibioottejakaan ei saisi käyttää liikaa


      • Anonyymi

        Kiitos. Ysiltä tulee. Vähensin jo vaatteita.
        -P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Ysiltä tulee. Vähensin jo vaatteita.
        -P

        Onko hän poliisi, palomies, rajavartija tai kenties elokuvaohjaaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän poliisi, palomies, rajavartija tai kenties elokuvaohjaaja?

        Hänen ammattinsa ei ole tämän palstan asiaa. Nyt mentävä oikeasti.....
        Pärjäilkää huomiseen ilman minua.
        -P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän poliisi, palomies, rajavartija tai kenties elokuvaohjaaja?

        Palomiehiä ei enää ole. Niitä kutsutaan Pelastajiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palomiehiä ei enää ole. Niitä kutsutaan Pelastajiksi.

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok.

        Moniosaaja siis?


    • Anonyymi

      Näitä P aloituksia tehtailevalla trollilla ei ole ruuvit tallessa. Miksi vainoat tätä P henkilöä? Pitääkö sinusta tehdä ilmoitus.

      • Anonyymi

        Onko kyse jo ehkä suorastaan ”maalittamisestq”


      • Anonyymi

        Minä olen P. Kuka on tämä Prinsessa joka mielestäni on ainoa P Suomessa? Tee hänestä ilmoitus mieluummin.


      • Anonyymi

        Niin, miehellä ei kyllä tosiaan ole kaikki ruuvit tallella kun tulee kaikenlaista narratiivia eri nimikirjaimiin ja eri sukupuoliin liittyen hyvässä ja ennen kaikkea pahassa. Sinun teatraalinen tyylisi taa antaa viitteitä siitä, että yrität itse maalittaa jonkun tietyn kirjoitukseen kirjoittajaksi. Tietysti voit yrittää, jos saisit ilman mitään tietoja tms luotua jonkun rikosseuraamusjutun tai millä jäätä tykkäät kokeilla kepillä


      • Anonyymi

        Niin vai onko tämä se P, jonka nimissä uhattiin tehdä aloituksia, eikä se joka uhkasi??
        P kirjoitti ennen sitäkin aika härskejä tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miehellä ei kyllä tosiaan ole kaikki ruuvit tallella kun tulee kaikenlaista narratiivia eri nimikirjaimiin ja eri sukupuoliin liittyen hyvässä ja ennen kaikkea pahassa. Sinun teatraalinen tyylisi taa antaa viitteitä siitä, että yrität itse maalittaa jonkun tietyn kirjoitukseen kirjoittajaksi. Tietysti voit yrittää, jos saisit ilman mitään tietoja tms luotua jonkun rikosseuraamusjutun tai millä jäätä tykkäät kokeilla kepillä

        Viranomaisille ehkä tuttu, jos uhon perusteella päättelee. Nettivinkkien vastaanottajat ainakin varmaan viittä vaille hermoromahduksessa, että ei kai taas tämä huuhkaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miehellä ei kyllä tosiaan ole kaikki ruuvit tallella kun tulee kaikenlaista narratiivia eri nimikirjaimiin ja eri sukupuoliin liittyen hyvässä ja ennen kaikkea pahassa. Sinun teatraalinen tyylisi taa antaa viitteitä siitä, että yrität itse maalittaa jonkun tietyn kirjoitukseen kirjoittajaksi. Tietysti voit yrittää, jos saisit ilman mitään tietoja tms luotua jonkun rikosseuraamusjutun tai millä jäätä tykkäät kokeilla kepillä

        Jos tuo oli minulle sivusta niin en todellakaan. Ohi. Kurjaa vaan lukea ilkeyksiä. Vaikuttaa palstan ilmapiiriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vai onko tämä se P, jonka nimissä uhattiin tehdä aloituksia, eikä se joka uhkasi??
        P kirjoitti ennen sitäkin aika härskejä tänne.

        Niin mutta kun me kaikki tiedämme, ettei tämä mies ole mikään p nainen..eikä myöskään kukaan muu nainen joka kirjoittaa plle tai pstä. Tämä nimillä lääväily on aika pstä ja vastuu olisi esim tässä tapauksessa (JoPS rikosoikeudellisessa mielessä loppuviimein) niillä jotka saisi päähänsä että joku tuttu p täällä kertoilee settingeistään. Selvensiikö tämä vai menikö etutukka enemmän tötterölle ns (vertauskuva ei niin liity mihinkään)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kun me kaikki tiedämme, ettei tämä mies ole mikään p nainen..eikä myöskään kukaan muu nainen joka kirjoittaa plle tai pstä. Tämä nimillä lääväily on aika pstä ja vastuu olisi esim tässä tapauksessa (JoPS rikosoikeudellisessa mielessä loppuviimein) niillä jotka saisi päähänsä että joku tuttu p täällä kertoilee settingeistään. Selvensiikö tämä vai menikö etutukka enemmän tötterölle ns (vertauskuva ei niin liity mihinkään)?

        Vastuu on kirjoittajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastuu on kirjoittajalla.

        Tavallaan kyllä, mutta vastuu on ihan yhtä lailla niillä jotka alkaa keksimään legendaa muista näiden kirjoitusten perusteella, kuten sinäkin yrität parhaasi mukaan tehtailla kirjoittajista jotain tiettyä henkilöä perättömästi. Älä yritä spinnata tätä asiaa ny yhtään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vai onko tämä se P, jonka nimissä uhattiin tehdä aloituksia, eikä se joka uhkasi??
        P kirjoitti ennen sitäkin aika härskejä tänne.

        Onko sulla ätmi ihan joku algoritmi millä perusteella valitset näitä nimikirjaimia tai jopa nimiä millä revittelet täällä?


    • Anonyymi

      Ei voi mitään, mutta jotenkin likainen aloitus. :(

      • Anonyymi

        Vojhan asjian njäikin ilmaista


    • Anonyymi

      Ok. Aattelin kattoo Columboa. Mutta huvinsa kullakin

    • Anonyymi

      Tuo on kyllä hieno asia. Ainakin yks P on niin ihana, että ansaitsee onnea elämäänsä. Tulee itsellekin surullinen mieli, jos hän on yksinäinen.

      • Anonyymi

        Yks P on sekä surullinen että yksinäinen, vaikka olisi kuinka paljon ihmisiä ympärillään, niin silti. Se johtuu siitä, kun ei ole se tietty henkilö siinä vierellä. Hän, joka soitti kitaraa illat pitkät 😬 ja joka vei mun sydämen 🤬 ala tuoda se takaisin ja mielellään itsesi siinä mukana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks P on sekä surullinen että yksinäinen, vaikka olisi kuinka paljon ihmisiä ympärillään, niin silti. Se johtuu siitä, kun ei ole se tietty henkilö siinä vierellä. Hän, joka soitti kitaraa illat pitkät 😬 ja joka vei mun sydämen 🤬 ala tuoda se takaisin ja mielellään itsesi siinä mukana!

        Siksikö kirjoittelet näitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö kirjoittelet näitä

        En. Nämä eivät ole minun kirjoittamia. En ole muuta kirjoittanut tähän niinku en moneen muuhunkaan paikkaan. Pariin kolmeen ketjuun oon tänään illemmalla vasta kirjoittanut, sitä ennen en ollenkaan toissapäivästä lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En. Nämä eivät ole minun kirjoittamia. En ole muuta kirjoittanut tähän niinku en moneen muuhunkaan paikkaan. Pariin kolmeen ketjuun oon tänään illemmalla vasta kirjoittanut, sitä ennen en ollenkaan toissapäivästä lähtien.

        Jatkan, että en myöskään ole käyttänyt P-kirjainta enkä kertaakaan naisen kirjainta täällä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan, että en myöskään ole käyttänyt P-kirjainta enkä kertaakaan naisen kirjainta täällä nyt.

        Paitsi siis tuossa edellisessä kohdassa. Ainoastaan siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksikö kirjoittelet näitä

        Niin että minkä takia mies teilaamiseen jostain p- henkilöistä vai? Ryhdistäydyhä ny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että minkä takia mies teilaamiseen jostain p- henkilöistä vai? Ryhdistäydyhä ny

        Teatteroi* eli esittää olevansa p tai kirjoittelevansa p lle ja oli kyseessä mikä tahansa muukaan nimikirjain jota kautta kirjoitella hyvässä tai pahassa, niin omaa tietämis-showta ei kannata vetää täällä katkeruutensa takia


    • Anonyymi

      Narsistit ei kiinnostaneet tähänkään päivään mennessä täällä niitä riittää.

      • Anonyymi

        Upo


    • Anonyymi

      Häh. Siis joku nainen?

    • Anonyymi

      Ok. Mäkin taisin olla sulle vain hetken hupia mutta no hard feelings. Kuulin muutenkin et vaihdat paikkakuntaa joten tuskin näkyillään. Ehkä jossain somessa voi törmätä like ships in the night…

    • Anonyymi

      Ootko tosissasi, vitsailetko vai yritätkö tehdä mustasukkaiseksi?

      • Anonyymi

        Se on sairaalloisen mustis😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sairaalloisen mustis😂

        Kenestäs tämä mies joka esittää eri naisia on sitten mustis? Aika ns kohdentumatonta häröilyä mun mielestä tämä…


    • Anonyymi

      Huomenta. Oliko hyvät panot?T.naapuri

    • Anonyymi

      Onks sulla joku cuckold-fantasia vai

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämähän oli joku aika erikoista. Pysyn faneista kaukana mielelläni. Vain yksi fani ennen kiinnosti, kohta onneksi tulee talvi, niin ei ole tarvetta kohta yhdellekään.


    • Anonyymi

      Ok. Saat sitten taas raippaa kun oot ollut tuhma

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe