Yks epätietoinen

Anonyymi-ap

Onko sellaista lääkettä joka tehoaa masennus ahdistus paniikkihäiriö siis vain yksi lääke.

5

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joku lääke varmaan voisi auttaa oireisiin, mutta pelkkä lääke ei poista paniikkihäiriötä tai masennusta.
      Sellaisia ihmepillereitä ei ole olemassakaan, jotka poistaisivat jonkin häiriön taustalla olevat syyt, tai sen, miten ne saavat ihmisen tuntemaan ja kokemaan.

    • Anonyymi

      Noinhan se on kuin ekana vastannut sanoo. Kuitenkin minun oma kokemukseni on tosi hyvä noin parinkymmenen vuoden ajalta, kun olin tuolloin 4-6-kymppinen, auttoi lääke nimeltä Xanor. Siinä oli just nuo ominaisuudet mitä aloittaja kysyy.
      Sittenhän koitti aika, että terveydenhuolto kautta maan alkoi poistaa meiltä Xanorin-käyttäjiltä tämän lääkkeen. Enkä vieläkään käsitä tällaista ihmisen suojelua tässä kohtaa, sillä minäkin todella olen psyykkisesti häiriintynyt ihminen, nyt jo iäkäs ja odottelen vaan että pääsis täältä pois.
      Keplottelen nykyään Opamoxin murusen kanssa elämääni plus yöksi puolikas Triptyliä. Saan kyllä nyt nukuttua, mutta päivien aikainen tuskaisuus on kärsimystä. Tuota lääkettä ei siis enää kirjoiteta, kai. En tiedä aloitetaanko sitä avuksi enää kenellekään, mikä mielestäni on tosiaan outoa ihmisen suojelua.
      Omalla kohdallanikaan en tiedä miltä suojellaan kun lääke minultakin poistettiin, sillä ei ikinä, ei koskaan elämässäni Xanorin annos yhtään noussut, käytin pienintä millimäärää ja useinmiten vain yöksi, mutta ympäri vuorokaudenkin tuo alpratsolaami silti auttoi minua että sain työelämäni selvitettyä eläkkeelle asti.

      • Anonyymi

        Kiitos viestistäsi.


    • Anonyymi

      Kumpa oliskin sellainen ihmelääke joka ratkaisis kaikki ongelmat.

      Masentunut Mies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      275
      2911
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1880
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1552
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1320
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1208
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      259
      1148
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1042
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      983
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      941
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      142
      804
    Aihe