Yks epätietoinen

Anonyymi-ap

Onko sellaista lääkettä joka tehoaa masennus ahdistus paniikkihäiriö siis vain yksi lääke.

5

464

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joku lääke varmaan voisi auttaa oireisiin, mutta pelkkä lääke ei poista paniikkihäiriötä tai masennusta.
      Sellaisia ihmepillereitä ei ole olemassakaan, jotka poistaisivat jonkin häiriön taustalla olevat syyt, tai sen, miten ne saavat ihmisen tuntemaan ja kokemaan.

• Anonyymi

Noinhan se on kuin ekana vastannut sanoo. Kuitenkin minun oma kokemukseni on tosi hyvä noin parinkymmenen vuoden ajalta, kun olin tuolloin 4-6-kymppinen, auttoi lääke nimeltä Xanor. Siinä oli just nuo ominaisuudet mitä aloittaja kysyy.
      Sittenhän koitti aika, että terveydenhuolto kautta maan alkoi poistaa meiltä Xanorin-käyttäjiltä tämän lääkkeen. Enkä vieläkään käsitä tällaista ihmisen suojelua tässä kohtaa, sillä minäkin todella olen psyykkisesti häiriintynyt ihminen, nyt jo iäkäs ja odottelen vaan että pääsis täältä pois.
      Keplottelen nykyään Opamoxin murusen kanssa elämääni plus yöksi puolikas Triptyliä. Saan kyllä nyt nukuttua, mutta päivien aikainen tuskaisuus on kärsimystä. Tuota lääkettä ei siis enää kirjoiteta, kai. En tiedä aloitetaanko sitä avuksi enää kenellekään, mikä mielestäni on tosiaan outoa ihmisen suojelua.
      Omalla kohdallanikaan en tiedä miltä suojellaan kun lääke minultakin poistettiin, sillä ei ikinä, ei koskaan elämässäni Xanorin annos yhtään noussut, käytin pienintä millimäärää ja useinmiten vain yöksi, mutta ympäri vuorokaudenkin tuo alpratsolaami silti auttoi minua että sain työelämäni selvitettyä eläkkeelle asti.

• Anonyymi

Kiitos viestistäsi.

• Anonyymi

Kumpa oliskin sellainen ihmelääke joka ratkaisis kaikki ongelmat.

Masentunut Mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      108
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      47
      818
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      776
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      65
      630
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe