Voin kertoa etten taatusti pese, en kylmällä enkä kuumalla enkä edes sadevedellä. Niin kauan kun laskutetaan jotain per***een ekomaksua joka nyt naamioitiin perusmaksuksi on ihan turha kuvitella että ensinnäkään lajittelen yhtään mitään saati alan pesemään jätteitä.
Kaikki menee samaan roskapussiin ja pussit menee saman astiaan oli niissä sitten ihan mitä vaan pahvista ja paperista perunankuorien kautta lasipurkkkeihin ja mopon osiin.
Voitte minun puolestani ihan vapaasti levitellä roskapussien sisällöt siellä Keltsulla ja lajitella tai vaikka syödä ne roskat jos kiinnostaa.
Päivän vitsi: pese muovipakkauksesi ennenkuin laitat ne roskikseen
10
494
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko olevinasi kovanaama?
- Anonyymi
Kuka sanoo että muovipakkaukset pitäisi pestä?
- Anonyymi
Hyvä persu, lopeta ulina.
- Anonyymi
Sanotaanhan uimahallissakin: pese ydy.
- Anonyymi
Ei roskia tarvitse pestä.
- Anonyymi
Köyhiä se perusmaksu vain kirpaisee.
- Anonyymi
Pese maitopurkit ennen litistämistä! Pese muovipussit ja muovipullot. Lämpimällä vedellä. Lajittele sitten jokainen maitopurkki, kermapurkki, kahvipaketti, muovipussi, makarapaketti yms kaikki omiin pönttöihinsä. Älä laita vääriin pönttöihin vääriä tuotteita. Vaatteet pitää viedä kierrätykseen pestyinä ja putsattuina.
Eikö ole helppoa? Eihän... no ei ole!!! Eikä kukaan töissäkäyvä jouda noita purkkei ja kirppoi lajitteleen. Viherpiiperöiden aikaansaannoksia kaikki. Helppoo se on vihreollä ku ne ei käy töis eikä ole muuta kuin aikaa hippailla meidän töissä käyvien verorahoilla ja jaella viisauksiaan....peergggeele!! - Anonyymi
Viemäriin se kaikki rasva ja töhnä kertyy ja sitten on jäteveden puhdistamo ja viemäriputket mielissään. En pese, vähemmän harmia itselle jatkossa.
- Anonyymi
Jos muovi pitää pestä menee kierrätys tappion puolelle ja huonosti pesty märkä muovi pilaa loputkin.
- Anonyymi
No onhan tässä nyt vitt. muutakin tekemistä kun pestä jotain makkarapaketteja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066