Oletteko sattuneet huomaamaan että eläkeläinen on euennut töitätekemään.Maksaneenko veroja?Mitä luultavammin tekee pojan rakennusvirmassa.
Eläkeläiset töissä
21
1319
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän kukaan tee Töitä yrityksissä ilman Verokirjaa,
- vain Aloittaja tekee pimeää "Duunia" - Anonyymi
jo on huolenaiheet, joku polonen tekee töitä.
- Anonyymi
Luulen ettei se huolenaihe ole,vaan että kaikki naksut valtiolle maksetaan.Valtio kun tarvitsee rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen ettei se huolenaihe ole,vaan että kaikki naksut valtiolle maksetaan.Valtio kun tarvitsee rahaa.
Pimeitä hommia ainakin ite teen niin paljon kuin mahdollista. Meikän tienistejä ei valtio vie turhuuksiin. Mieluummin ne rahat käytän muuhun, kuten lasten hyvinvointiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pohjaton suo, tunkee nyt rahaa valtion kassaan joka sitä mielivaltaisesti käyttää väärin. ei oman kansan eduksi.
- Anonyymi
Noo kerran narahtaa niin hyvä tulee onnee ja menestystä useita paikkoja on missä on pimeentyön tekijöitä
- Anonyymi
Täytyy tehdä ilmianto, kun tietää missä on pimeäntyöntekiöitä.Se on helppoa netinkaitta tai vaikka soitto verotoimistoon
- Anonyymi
Oon minäkin eläkkeellä ja siin sivussa saa tienata niin paljoku tykkää, vaan en mä kyl kaupoissa kattelekkaan punalapputuotteita enkä tosin jouda kyttäämään ihmisten tekemisiä niinku tokmannin tuulikaappi miehet..
- Anonyymi
Röyhkimys mitä kirjoittelua!Tiedetään,että eläkeläiset saa tienata niinpaljon kun jaksavat,mutta muista velvollisuutesi ja maksa verot valtiolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röyhkimys mitä kirjoittelua!Tiedetään,että eläkeläiset saa tienata niinpaljon kun jaksavat,mutta muista velvollisuutesi ja maksa verot valtiolle.
Ja tuo puhe on pitkä paska! eläkeen päälle saa tienata 40 % taas joku joka luulee tietävänsa asjasta jota ei tiedä tyypillistä luulosairautta Kiuruvedellä!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tuo puhe on pitkä paska! eläkeen päälle saa tienata 40 % taas joku joka luulee tietävänsa asjasta jota ei tiedä tyypillistä luulosairautta Kiuruvedellä!!
Maksathan verot
- Anonyymi
Tästä ei apua Suomen puolustusvoimille faktaa tietoa
- Anonyymi
Lähettää Ukrainaan
- Anonyymi
Onko näitä enemmänkin listaa ja Karjavaunuun
- Anonyymi
Juu kuitti ja loppu
- Anonyymi
Joukossa on sellaisiakin, jotka vielä on hakeneet ilmaisjakelusta ruokakasseja kirkon ruokajonosta
- Anonyymi
Jotkut hyviä näyttelemään vielä köyhää hyvät autot jätetään piiloon millähän perusteilla juopot saa? Ruoka apua sekä rahallista apua sitä saa ihmetellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut hyviä näyttelemään vielä köyhää hyvät autot jätetään piiloon millähän perusteilla juopot saa? Ruoka apua sekä rahallista apua sitä saa ihmetellä
Asustelee aivan taajamaalueella
- Anonyymi
Onko kyseessä koivujärven pyykinsiirtäjäputinisti?
- Anonyymi
No se on mukavaa kun joku verottajalle ilmoittaa tutkii tilit varmasti mukisematta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379