Eläkeläiset töissä

Anonyymi-ap

Oletteko sattuneet huomaamaan että eläkeläinen on euennut töitätekemään.Maksaneenko veroja?Mitä luultavammin tekee pojan rakennusvirmassa.

21

1267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän kukaan tee Töitä yrityksissä ilman Verokirjaa,
      - vain Aloittaja tekee pimeää "Duunia"

    • Anonyymi

      jo on huolenaiheet, joku polonen tekee töitä.

      • Anonyymi

        Luulen ettei se huolenaihe ole,vaan että kaikki naksut valtiolle maksetaan.Valtio kun tarvitsee rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen ettei se huolenaihe ole,vaan että kaikki naksut valtiolle maksetaan.Valtio kun tarvitsee rahaa.

        Pimeitä hommia ainakin ite teen niin paljon kuin mahdollista. Meikän tienistejä ei valtio vie turhuuksiin. Mieluummin ne rahat käytän muuhun, kuten lasten hyvinvointiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen ettei se huolenaihe ole,vaan että kaikki naksut valtiolle maksetaan.Valtio kun tarvitsee rahaa.

        pohjaton suo, tunkee nyt rahaa valtion kassaan joka sitä mielivaltaisesti käyttää väärin. ei oman kansan eduksi.


    • Anonyymi

      Noo kerran narahtaa niin hyvä tulee onnee ja menestystä useita paikkoja on missä on pimeentyön tekijöitä

      • Anonyymi

        Täytyy tehdä ilmianto, kun tietää missä on pimeäntyöntekiöitä.Se on helppoa netinkaitta tai vaikka soitto verotoimistoon


    • Anonyymi

      Oon minäkin eläkkeellä ja siin sivussa saa tienata niin paljoku tykkää, vaan en mä kyl kaupoissa kattelekkaan punalapputuotteita enkä tosin jouda kyttäämään ihmisten tekemisiä niinku tokmannin tuulikaappi miehet..

      • Anonyymi

        Röyhkimys mitä kirjoittelua!Tiedetään,että eläkeläiset saa tienata niinpaljon kun jaksavat,mutta muista velvollisuutesi ja maksa verot valtiolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Röyhkimys mitä kirjoittelua!Tiedetään,että eläkeläiset saa tienata niinpaljon kun jaksavat,mutta muista velvollisuutesi ja maksa verot valtiolle.

        Ja tuo puhe on pitkä paska! eläkeen päälle saa tienata 40 % taas joku joka luulee tietävänsa asjasta jota ei tiedä tyypillistä luulosairautta Kiuruvedellä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo puhe on pitkä paska! eläkeen päälle saa tienata 40 % taas joku joka luulee tietävänsa asjasta jota ei tiedä tyypillistä luulosairautta Kiuruvedellä!!

        Maksathan verot


    • Anonyymi

      Tästä ei apua Suomen puolustusvoimille faktaa tietoa

    • Anonyymi

      Lähettää Ukrainaan

    • Anonyymi

      Onko näitä enemmänkin listaa ja Karjavaunuun

    • Anonyymi

      Juu kuitti ja loppu

    • Anonyymi

      Joukossa on sellaisiakin, jotka vielä on hakeneet ilmaisjakelusta ruokakasseja kirkon ruokajonosta

      • Anonyymi

        Jotkut hyviä näyttelemään vielä köyhää hyvät autot jätetään piiloon millähän perusteilla juopot saa? Ruoka apua sekä rahallista apua sitä saa ihmetellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut hyviä näyttelemään vielä köyhää hyvät autot jätetään piiloon millähän perusteilla juopot saa? Ruoka apua sekä rahallista apua sitä saa ihmetellä

        Asustelee aivan taajamaalueella


    • Anonyymi

      Onko kyseessä koivujärven pyykinsiirtäjäputinisti?

    • Anonyymi

      No se on mukavaa kun joku verottajalle ilmoittaa tutkii tilit varmasti mukisematta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe