Kuulonalenema ja television ääni

Anonyymi-ap

Miten olette ratkaisseet asian että telkkarin ääni kuuluu edes jonkin verran hyvänä korvaan? Kaupunkiasunnossa on Bluetooth kaiutin joten se on hyvä, mutta mökillä ei ole nettiä ja siellä ongelma vaikka on kaiutin johdolla telkkarissa.

9

440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän tarkoitat sillä, että "telkkarin ääni kuuluu edes jonkin verran hyvänä korvaan"?

Minä olen ratkaissut kuulo-ongelman kuulokojeilla, jotka saa maksutta julkisesta terveydenhuollosta. Ääni kuuluu ihan hyvänä ja ainakin ymmärrettävänä. Menetettyä luonnollista kuuloa ei saa takaisin mitenkään.

• Anonyymi

Joo, kuulokojeet on molemmissa korvissa.

• Anonyymi

Niitä voi varmaan vähän säätää itsekin, että kuuluu hyvin. Myös kuulokeskus säätää, jos haluat.

• Anonyymi

Usein joudun säätämään ihan ääriasentoon.
      Mikä se induktiosilmukka on, onkohan hyvä vaihtoehto, onko kellään kokemuksia.

• Anonyymi

Kyllä,kuuntlen telkkua induktion avulla.Eli käytän FM-laitetta jolla telkun ääni yhdistyy langattomasti kuulokojeesen.Telkun volyymi voi olla jopa nollassa ja silti kuulen kaiken hyvin.

• Anonyymi

Kiitos, tähän juuri haluan tutustua.

• Anonyymi

Mistä sinä hommasit laitteen ja mikä hinta suunnilleen?

• Anonyymi

Laita ääni televisiosta kokonaan pois ja ohjelman tekstitys päälle. Kaiutin vain pahentaa kuulovauriotasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6480
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      59
      4708
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      95
      4680
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      25
      3473
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      203
      3126
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      2895
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      20
      2736
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2729
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1631
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      331
      1559
    Aihe