Tiina Elorannan laittomasti maahantuomien koirien lopettamisuhka on ihan fuulaa!
Sen kertoi minulle henkilö, joka on tässä Iltalehden jutussa syvänä kurkkuna: "Koirapiireissä kuohuu: pitkän linjan kasvattaja ajoi kollegansa perikatoon". Kyllä mua vähän ihmetyttää, että ei löydä kyseisen väitteen esittäneen eläinlääkärin nimeä viesteistään, koska löytyyhän ne monesti ihan hakusanalla.
Ryhmässä, josta tästä kerroin, eräs jo kommentoikin: "Jos koirilta löytyy suomalaiselta lääkäriltä saatu dokumentti esim jostain käynnistä,tai kauppakirja joka todentaa että koira ollut Suomessa 6kk, silloin ei tarvi palauttaa koiria. Tulli/ruokavirasto voi lähettää kaikille näille ostajille uhkasakon voimalla kehotteen toimittaa koirien paperit nähtäväksi,joilla tämä tarkistetaan.
Paljon ylimääräistä työtä. Kannattaa ihmisten tehdä rikosilmoitus jokaisen."
Mutta siis koirien pitää todistettavasti olla ollut maassa 6 kk!
Merihelmen laittomasti tuotujen koirien lopettamisesta
Anonyymi-ap
0
388
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713645- 1683174
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723094Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502801- 251964
- 241881
- 301666
- 1741660
- 421362