Rinna Ikola-Norrbacka on hakenut Lahden kaupunginjohtajan paikkaa ja on myös vahvoilla hakijoiden joukossa. Näin sitä johtaja-karuselli pyörii ja mikään ei ole pysyvää, kuin jatkuva muutos.
Onnea Rinnalle hakuprojektiin !
Asikkalassa alkaa uuden kunnanjohtajan haku ?
5
788
Vastaukset
- Anonyymi
Rinna Ikola-Norrbacka on jo TOP 3:ssa !
Go-Rinna-Go ! - Anonyymi
Hoppee ei oo häppee !
Työt jatkukoon Asikkalan parhaaksi. - Anonyymi
Toinen erä on alkanut: nyt Rinna hakee Tuusulan kunnan kansliapäälliköksi.
Kova on pyrky pois Asikkalasta. Mitähän tästä on pääteltävissä Asikalan kunnan tulevaisuudesta ?- Anonyymi
Ei tullut yhtään ääntä Tuusulan virkaan. Riittävän kauan kun hakee ja ei tule valituksi niin alkaa henkilön arvostus kaupunkien ja kuntien päättävissä piireissä olla sitä luokkaa, että kyselevät ”missä vika ?” , ”miksi ei taaskaan tullut valituksi ?”. Kannattaisi vähän miettiä myös tätä näkökulmaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919